Customer Journey Mapping (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Journey Mapping (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 182 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,8
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Mapping (training)
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
A. van Straten
Proces Expert
8
Customer Journey Mapping (training)

"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en kon vragen uitstekend beantwoorden. Verder waren de opdrachten tijdens de training nuttig. " - 02-06-2023 07:46

"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en ko… alles lezen - 02-06-2023 07:46

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
13 sep. 2024
Toon rooster
event 13 september 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Customer Journey mapping
placeAmsterdam
13 sep. 2024
Toon rooster
event 13 september 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Customer Journey mapping
placeCapelle aan den IJssel
13 sep. 2024
Toon rooster
event 13 september 2024, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Customer Journey mapping
placeEindhoven
13 sep. 2024
Toon rooster
event 13 september 2024, 09:00-17:30, Eindhoven, Customer Journey mapping
placeLeusden
13 sep. 2024
Toon rooster
event 13 september 2024, 09:00-17:30, Leusden, Customer Journey mapping
placeUtrecht
13 sep. 2024
Toon rooster
event 13 september 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Customer Journey mapping

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimali…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en NLP Practitioner.

Omschrijving:

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.

Doel:
Je leert in één dag: - De laatste ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten, - De on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen, - De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken, - De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren, - Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant.

Doelgroep:
Deze training is bedoel voor iedereen die zich bezighoudt (of je wilt je bezig gaan houden) met customer experience.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van online customer journeys.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

7,8
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Mapping (training)
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar_border
A. van Straten
Proces Expert
8
Customer Journey Mapping (training)

"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en kon vragen uitstekend beantwoorden. Verder waren de opdrachten tijdens de training nuttig. " - 02-06-2023 07:46

"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en ko… alles lezen - 02-06-2023 07:46

starstarstarstarstar_border
Maurice van Seeters
Keten Manager
8
Customer Journey Mapping (training)

"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen wanneer ik wil verbeteren." - 21-09-2021 11:23

"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen w… alles lezen - 21-09-2021 11:23

starstarstarstarstar_border
Ine Beljaars
Manager CoE Customer Interaction & Digital
8
Customer Journey Mapping (training)

"Goede training, met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Erg waardevol. Maties en Anders zijn goede trainers en weten stof goed over te brengen en te prikkelen. Ondanks dat training digitaal was erg zinvol. " - 14-06-2021 06:58

"Goede training, met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Erg waardevol. Maties en Anders zijn goede trainers en weten stof goed over te … alles lezen - 14-06-2021 06:58

starstarstarstar_halfstar_border
Thonny Brands
Senior Kennisredacteur
7
Customer Journey Mapping (training)

"Super goede basiscurus Customer Journey Mapping. Waar start een journey voor je klanten? Zorg dat de journey van jouw organisatie daar ook start! En dat geldt ook voor het eind, blijf aangesloten bij de beleving van je klanten. Dat is het allerbelangrijkste. Mooie overtuigende bewijzen gezien in de training. Ook interessante inzichten vanuit de psychologie geleerd. Al met al een aanrader!" - 07-06-2021 08:07

"Super goede basiscurus Customer Journey Mapping. Waar start een journey voor je klanten? Zorg dat de journey van jouw organisatie daar ook s… alles lezen - 07-06-2021 08:07

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.