Design Thinking

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Emerce opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Emerce opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place In Amsterdam, Leusden en Utrecht
8 apr. 2020 tot 15 apr. 2020
Toon rooster
event 8 april 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 april 2020, 09:30-16:30, Dag 2
place In Amsterdam, Leusden en Utrecht
7 okt. 2020 tot 28 okt. 2020
Toon rooster
event 7 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 28 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
place In Amsterdam, Leusden of Utrecht
2 dec. 2020 tot 9 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2

Beschrijving

Design Thinking is een creatieve manier om te innoveren. Een iteratief proces voor het realiseren van nieuwe oplossingen en ideeën en de realisatie hiervan. Het belangrijkste doel, de klantbeleving verbeteren. De klant staat hierbij dan ook centraal. Hierdoor kan een organisatie unieke waarde creëren en zorgen voor een betere concurrentiepositie.

In deze opleiding leer je aan de hand van de 7 stappen van Design Thinking hoe je klantinzichten kunt genereren, vertalen naar innovatieve ideeën en uit kunt werken in een service design. Het doel: het ontwerpen van de ideale customer journey voor een optimale klantbeleving. Je leert niet alleen de theorie, maar werkt je ideeën ook zelf uit in een …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Innovatieve marketing, Design Thinking, Direct marketing, Crossmedia en Viral marketing.

Design Thinking is een creatieve manier om te innoveren. Een iteratief proces voor het realiseren van nieuwe oplossingen en ideeën en de realisatie hiervan. Het belangrijkste doel, de klantbeleving verbeteren. De klant staat hierbij dan ook centraal. Hierdoor kan een organisatie unieke waarde creëren en zorgen voor een betere concurrentiepositie.

In deze opleiding leer je aan de hand van de 7 stappen van Design Thinking hoe je klantinzichten kunt genereren, vertalen naar innovatieve ideeën en uit kunt werken in een service design. Het doel: het ontwerpen van de ideale customer journey voor een optimale klantbeleving. Je leert niet alleen de theorie, maar werkt je ideeën ook zelf uit in een service design.

De opleiding is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.