Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School

Adres:

Leusderend 30
3832 RC Leusden

8,3
Gemiddeld cijfer voor Beeckestijn Business School
Gebaseerd op 157 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Van toor
Manager e-commerce
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken dat de college's zowel theoretisch als praktisch onderlegd zijn." - 19-02-2020 13:06

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken … alles lezen - 19-02-2020 13:06

Beschrijving

Beeckestijn Business School is de opleider voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Onze vakgebieden:

- Digital Marketing
- Customer Experience & …

Lees de volledige beschrijving

Beeckestijn Business School is de opleider voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Onze vakgebieden:

- Digital Marketing
- Customer Experience & CRM
- Content
- Conversie & UX Design
- Data & Analytics
- E-commerce
- Online Communicatie
- Service
- Social Media

Kennismaken met Beeckestijn? Dat kan!
Het volgen van een opleiding is een weloverwogen keuze. Niet alleen investeer je tijd en geld, ook wil je er zeker van zijn dat de opleiding van je keuze optimaal aansluit bij je kennisbehoefte, carrièrewensen en persoonlijk situatie.

Gratis inspirerende clinics
Je wordt bijgepraat over een actueel online marketing, online communicatie of customer management onderwerp. Vaak is er een kleine werkvorm, zo wordt het direct toepasbaar gemaakt en ga je naar huis met praktische tips, handvatten, how-to-do's of checklists.

Proefcollege op locatie & via webinar
Voor meer informatie over onze opleidingen kun je gratis en vrijblijvend deelnemen aan een proefcollege. Het geeft je een goede inhoudelijke indruk van de opleiding; onderwerpen als de opzet en onderwerpen van de colleges, einddoel van de opleiding, studiebelasting en de overeenkomsten en verschillen met gerelateerde opleidingen etc. komen aan de orde.

Broodje Carrière & Opleiding
Veel professionals worstelen met de vraag hoe ze zich op juiste manier kunnen ontwikkelen. Aan welke kennis- en competenties hebben organisaties behoefte? Waar liggen voor jou de gewenste carrièremogelijkheden? Hoe zorg je dat je CV goed aansluit bij de arbeidsmarkt van nu?
Tijdens deze lunchsessie delen Hans Molenaar (directeur Beeckestijn) & Egbert Jan van Bel (docent) graag hun inzichten en spart met je over kennis, carrière & opleidingen.

Persoonlijk opleidingsadvies
We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.

Daarom Beeckestijn

  • Topdocenten, specialisten uit het vakgebied
  • Vertaling naar de praktijk
  • Innovatief, inspirerend & persoonlijk
  • Ruim 5.000 professionals gingen je voor
  • Beeckestijn ondersteunt lifelong learning
8,3
Gemiddeld cijfer voor Beeckestijn Business School
Gebaseerd op 157 ervaringen
starstarstarstarstar
Van toor
Manager e-commerce
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken dat de college's zowel theoretisch als praktisch onderlegd zijn." - 19-02-2020 13:06

"Een inspirerende, actuele en volledige opleiding. Geeft veel informatie en praktische tips en zet aan tot actie! Docenten uit het vak maken … alles lezen - 19-02-2020 13:06

Henk Peltzer
starstarstarstarstar
Henk Peltzer
10
Digitale Transformatie & Leiderschap (post-master)

"Goede opleiding/relevante theoretische basis, materie is actueel en we hebben een mooie praktijk case/dag gehad die bijzonder inzichten gaf. Als ik al een minpuntje moet noemen is dat de bereikbaarheid van de locatie." - 19-02-2020 12:58

"Goede opleiding/relevante theoretische basis, materie is actueel en we hebben een mooie praktijk case/dag gehad die bijzonder inzichten gaf.… alles lezen - 19-02-2020 12:58

Lisa Klein Klouwenberg-Pool
starstarstarstarstar
Lisa Klein Klouwenberg-Pool
10
Content Marketing & Cross Media (post-HBO)

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevraagd werd. De casedag was de kers op de taart." - 19-02-2020 12:52

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevr… alles lezen - 19-02-2020 12:52

Hannie Derlagen
starstarstarstarstar
Hannie Derlagen
Business consultant finance | Social media manager
10
Social Media (korte opleiding)

"Hele interessante opleiding, trainers zijn allemaal toppers uit het marketing werkveld, goed leesbare literatuur, zowel online als in boekvorkm, je krijgt veel content marketing kennis, alles is praktisch toepasbaar, de opdracht die je moet schrijven dient vooral direct te implementeren te zijn bij je organisatie en hoeft dus niet vol bronvermeldingen te staan, zo fijn en daarmee echt anders dan andere opleidingen. Daarnaast is het leuk te sparren met andere studenten uit allerlei organisaties, ik kies daarom ook altijd het liefst voor klassikaal!Beeckestijn communiceert alles erg duidelijk in een portal ook roosterwijzigingen, locaties zijn goed geregeld via BCN. Aanrader dus!" - 22-07-2019 11:58

"Hele interessante opleiding, trainers zijn allemaal toppers uit het marketing werkveld, goed leesbare literatuur, zowel online als in boekvo… alles lezen - 22-07-2019 11:58

starstarstarstarstar
Jenneke Smit-Banting
Customer Insights Consultant
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18

starstarstarstarstar_border
Schevers
8
Digital & Online Marketing (korte opleiding)

"De inhoud van de colleges en docenten zijn top! Het enige wat beter kan is de online portal en de data verwerking hierin (hand outs laat online etc). Docenten en colleges een 10, customer service een 6. " - 18-02-2019 10:48

"De inhoud van de colleges en docenten zijn top! Het enige wat beter kan is de online portal en de data verwerking hierin (hand outs laat onl… alles lezen - 18-02-2019 10:48

starstarstarstarstar_border
Frank Zijlstra
8
Customer Centric Strategie & Leiderschap (post-master)

"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische vertaling. De volgorde van de opleiding zou iets scherper kunnen. Het stuk leiderschap kwam vooral aan het einde. Dit zou eerder in de opleiding mogen zitten. Een toevoeging hierin zou zijn dat ook de 'zachtere' kant meer belicht wordt." - 14-02-2019 11:51

"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische v… alles lezen - 14-02-2019 11:51

starstarstarstarstar_border
van de Sande
8
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit kenbaar werd gemaakt werd dit opgepakt en kwam er een alternatief. " - 12-02-2019 16:35

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit ke… alles lezen - 12-02-2019 16:35

starstarstarstarstar_half
Sandra van Ruiten
Brand Manager
9
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic echt leeft. Ik had niet verwacht binnen 4 maanden zoveel relevante ervaring toe te voegen aan mijn werk." - 10-02-2019 11:00

"De inhoud van de opleiding was top. Heel veel informatie, maar gebracht door goede docenten met veel praktijkervaring waardoor het topic ech… alles lezen - 10-02-2019 11:00

Jan Pieter de Langen
starstarstarstarstar_border
de Langen
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd om zelf na te denken. Doordat er deelnemers met zeer diverse achtergronden deelnemen, is de stof niet altijd relevant. " - 07-02-2019 11:10

"De opleiding wordt gegeven door docenten met hun voeten in de klei. Dat maakt dat de opleiding erg praktisch is, waarbij je wordt getriggerd… alles lezen - 07-02-2019 11:10

Zeeshan Khan MSc.
starstarstarstarstar_border
Zeeshan Khan MSc.
I make your customers love you! #neuromarketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp te duiken. Ook waren helaas niet alle leraren inspirend. " - 07-02-2019 10:38

"Veel inspiratie van leraren die bij inspirerende bedrijven werken. Leuke interactieve sessies. Wel te weinig tijd om echt in een onderwerp t… alles lezen - 07-02-2019 10:38

starstarstarstarstar_border
Kim Wusten
Campagne Manager
8
Online Communicatie Strategie & Leiderschap (post-master)

"Van Beeckestijn is een fijne leeromgeving, gevuld met mensen die je met positiviteit en kennis verrijken. Zowel het personeel van de school als de gastdocenten stonden ten aller tijde klaar om te helpen.
Punt ter verbetering: stuur het lesmateriaal alvorens de eerste collegedag zodat er meer tijd is om in de stof te verdiepen. " - 06-02-2019 09:20

"Van Beeckestijn is een fijne leeromgeving, gevuld met mensen die je met positiviteit en kennis verrijken. Zowel het personeel van de school … alles lezen - 06-02-2019 09:20

Maya Janssen
starstarstarstarstar_border
Maya Janssen
Marketing Strateeg
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en docenten. Actueel, inspirerend en levert kennis en inzichten op die direct in de praktijk toepasbaar zijn. " - 05-02-2019 16:59

"Opleiding over marketing en het managen van klantrelaties in een snel veranderende digitale wereld. Met een hoog niveau op inhoud, tempo en … alles lezen - 05-02-2019 16:59

starstarstarstarstar
Stef Rigaux
Senior Technical Services Specialist
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Customer Journey Management plan, wordt steeds helderder en duidelijker naarmate de cursus vordert. Mede dank zij de goede begeleiding van de docenten, die je wekelijks kan bellen en die ruim de tijd nemen om met je mee te denken en je op het juiste pad te zetten. Het eindresultaat is voor mij een bruikbaar document waar ik en de organisatie waarvoor het geschreven is, ook echt wat mee kan en verbeteringslagen kunnen worden gemaakt binnen deze organisatie. Complimenten voor de wijze waarop deze cursus is vorm gegeven. " - 05-02-2019 10:33

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Custo… alles lezen - 05-02-2019 10:33

Karin Alsemgeest
starstarstarstarstar_half
Karin Alsemgeest
Senior Communicatie-adviseur
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultatieve colleges plaatsvonden onder werktijd waardoor ik er niet bij was. " - 04-02-2019 19:26

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultat… alles lezen - 04-02-2019 19:26

Sintija Moroza
starstarstarstarstar_half
Sintija Moroza
Department of International Studies Aeres Dronten
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe, en ging met een nog grotere glimlach weg.
Tip: na alle lessen nog een intervisie bijeenkomst organiseren zo dat wij van elkaar kunnen leren / elkaar helpen." - 01-02-2019 00:49

"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe,… alles lezen - 01-02-2019 00:49

starstarstarstarstar
M.M. Alink
10
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (post-master)

"De bezielende leiding van Ment Kuiper, bevlogen docenten, alle facetten van (digital) marketing op een rij, studiegenoten uit diverse branches, de meest fascinerende praktijkcases en verhitte vak-discussies.
Wat wil je nog meer !? De ideale mix voor een inspirerend en leerzaam studietraject. Een must voor iedere marketingprofessional. Na afronding ben je weer helemaal up-to-speed en is je kennissenkring uitgebreid met tientallen vakidioten. Fasten your seatbelts and enjoy the ride !-)
" - 28-01-2019 13:31

"De bezielende leiding van Ment Kuiper, bevlogen docenten, alle facetten van (digital) marketing op een rij, studiegenoten uit diverse branch… alles lezen - 28-01-2019 13:31

starstarstarstar_borderstar_border
Jansen
6
Online Communicatie Strategie & Leiderschap (post-master)

"Veel inspiratie en alle belangrijke ontwikkelingen op het gebied van online marketing komen aan bod. Enthousiaste, ervaren en deskundige trainers. Case en eigen plan is fijn om alles in de eigen praktijk toe te passen. Weinig aandacht voor persoonlijk leiderschap. Dat was een gemis." - 27-01-2019 14:37

"Veel inspiratie en alle belangrijke ontwikkelingen op het gebied van online marketing komen aan bod. Enthousiaste, ervaren en deskundige tra… alles lezen - 27-01-2019 14:37

starstarstarstarstar_half
Rachel Bergkamp
Communicatie-adviseur
9
Online Communicatie (post-HBO)

"Topdocenten en afwisselend en compleet programma. Alle facetten van het online communicatievak komen aan bod. Het ene onderdeel is relevanter dan het andere, maar het is fijn om op alle gebieden weer helemaal up to date te zijn. De online leeromgeving is voor verbetering vatbaar." - 27-01-2019 10:24

"Topdocenten en afwisselend en compleet programma. Alle facetten van het online communicatievak komen aan bod. Het ene onderdeel is relevante… alles lezen - 27-01-2019 10:24

starstarstarstarstar_half
Joris Logtens
Productmanager
9
Social Media (korte opleiding)

"Begeleiding is uitstekend. Deskundige docenten. Collges erg goed. Online leeromgeving werkt erg prettig. Kan Beeckestijn iedereen aanbevelen. Ik heb deze opleiding met veel plezier gevolgd en heb nu een goed onderbouwd plan voor ons bedrijf." - 17-01-2019 22:05

"Begeleiding is uitstekend. Deskundige docenten. Collges erg goed. Online leeromgeving werkt erg prettig. Kan Beeckestijn iedereen aanbevelen… alles lezen - 17-01-2019 22:05

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Producten (58)

Extra kenmerken