Hospitality & Sales coaching Retail

Type product
Logo van Hospitality Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Hospitality Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 11 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Het trainingstraject Hospitality & Sales voor medewerkers en hun leidinggevende kan bestaan uit verschillende modules met tussenopdrachten bestaan. De leidinggevende coacht op de tussenopdrachten. Wij trainen on the job, dus op de winkelvloer. Hierdoor gaan leren en resultaat hand in hand. We begeleiden de leidinggevende naar een goede coaching van zijn medewerkers en naar een goede borging.

Waarom deze training?

In de training ligt de focus op skills gericht op overtreffen van klantverwachtingen en echt contact door persoonlijke aandacht. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende technieken om de sales & hospitality te optimaliseren.

Programmapunten (op de winkelvloer):

- Contact maken…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Het trainingstraject Hospitality & Sales voor medewerkers en hun leidinggevende kan bestaan uit verschillende modules met tussenopdrachten bestaan. De leidinggevende coacht op de tussenopdrachten. Wij trainen on the job, dus op de winkelvloer. Hierdoor gaan leren en resultaat hand in hand. We begeleiden de leidinggevende naar een goede coaching van zijn medewerkers en naar een goede borging.

Waarom deze training?

In de training ligt de focus op skills gericht op overtreffen van klantverwachtingen en echt contact door persoonlijke aandacht. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende technieken om de sales & hospitality te optimaliseren.

Programmapunten (op de winkelvloer):

- Contact maken en in verbinding komen met de klant

- Gastvrije winkelbeleving creëren voor de klant

- Verwachtingen van de klant overtreffen

- Kijken door de ogen van de klant

- Klant typen herkennen, wijze van benaderen, helpen en inspireren

- Vragen analyseren en adviseren (luisteren Samenvatten en open (Door)vragen)

- Proactief zijn

- Roleplay op de werkvloer

- Bij-verkoop en cross selling

- Niet tevreden klanten

- Leiding geven aan een gastvrij team (coach the coach)

Resultaten

Doordat de visie op sales & hopsitality voor medewerkers helder is, zijn zij in staat proactief op een klant af te stappen en contact te maken en excellente service te verlenen.

Gastvrijheid: in welk concreet gedrag vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij eigenlijk? En jouw omgeving?

Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Mijn diagnose begint bij uw praktijk, vanwaar ik mijn training opbouw. Ik zoom met u in.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.