Telefonische verkoop

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Telefonische verkoop

Feedback Training & Consulting
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 627 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Telefonische verkoop
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Mirjam Casteleijn
Quality Assurance & Customer Service medewerker
8
Telefonische verkoop

"Vanwege Corona is de training Telefonische Verkoop tot nader order uitgesteld. De mogelijkheid om de training online te doen is voorgelegd, maar dat zou niet werken voor mij, omdat ik vooral veel leer door/met interactie met anderen en rollenspellen. Om die reden had ik ook voor dit opleidingsinstituut gekozen." - 25-08-2020 09:11

"Vanwege Corona is de training Telefonische Verkoop tot nader order uitgesteld. De mogelijkheid om de training online te doen is voorgelegd, … alles lezen - 25-08-2020 09:11

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
19 dec. 2024 tot 20 dec. 2024
placeUtrecht
19 dec. 2024 tot 25 feb. 2025
placeUtrecht
24 feb. 2025 tot 25 feb. 2025
placeUtrecht
24 feb. 2025 tot 3 mei. 2025
placeUtrecht
1 mei. 2025 tot 3 mei. 2025
placeUtrecht
25 aug. 2025 tot 27 aug. 2025

Beschrijving

Het antwoord is zo goed als de vraag die je stelt.

Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

 

Doel

Na de training ben je in staat om tot een persoonlijke afspraak te komen. Ook leer je (meer)verkoop te realiseren en succesvol om te gaan met bezwaren.

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod tijdens de training:

  • Hoe bereid je je goed voor op een telefonisch verkoopgesprek?
  • Hoe stel je de juiste vragen?
  • Hoe kun je succesvol verdiepingsvragen stellen op de antwoorden?
  • Hoe kun je kort en krachtig je toegevoegde waarde duidelijk maken?
  • Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?
  • Welke onderhandeli…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Verkoopmethoden, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Onderhandelen (verkoop).

Het antwoord is zo goed als de vraag die je stelt.

Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

 

Doel

Na de training ben je in staat om tot een persoonlijke afspraak te komen. Ook leer je (meer)verkoop te realiseren en succesvol om te gaan met bezwaren.

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod tijdens de training:

  • Hoe bereid je je goed voor op een telefonisch verkoopgesprek?
  • Hoe stel je de juiste vragen?
  • Hoe kun je succesvol verdiepingsvragen stellen op de antwoorden?
  • Hoe kun je kort en krachtig je toegevoegde waarde duidelijk maken?
  • Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?
  • Welke onderhandelingstechnieken zijn er en hoe pas je deze succesvol toe?
  • Hoe kun je meerverkoop realiseren?


Verankering

  • Tijdens de training ontvang je een handboek met daarin onder andere een smoezensmasher met de meest voorkomende bezwaren die klanten en prospects aan de telefoon uiten samen met mogelijke weerleggingen. In dit handboek wordt ook alle overige informatie opgenomen.
  • Belscripts voor de meest voorkomende situaties in praktijk.
  • Indien ook live bellen met bijbehorende coaching in de training is opgenomen, ontvang je een persoonlijk coachbericht, met daarin de belangrijkste aandachtspunten en sterke punten. Op basis hiervan kun je jezelf na de training gericht verder ontwikkelen.


Doelgroep

Iedereen die telefonische verkoopgesprekken voert met klanten en/of prospects of tot een persoonlijke afspraak wil komen (voor zijn collega).


Investering

De prijs voor deze twee dagen durende open inschrijvingstraining Telefonische verkoop bedraagt € 1.390,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke verkoopuitdagingen waarmee jij met jouw klanten en in jouw organisatie te maken hebt. Feedback maakt graag een voorstel.

8
Gemiddeld cijfer voor Telefonische verkoop
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Mirjam Casteleijn
Quality Assurance & Customer Service medewerker
8
Telefonische verkoop

"Vanwege Corona is de training Telefonische Verkoop tot nader order uitgesteld. De mogelijkheid om de training online te doen is voorgelegd, maar dat zou niet werken voor mij, omdat ik vooral veel leer door/met interactie met anderen en rollenspellen. Om die reden had ik ook voor dit opleidingsinstituut gekozen." - 25-08-2020 09:11

"Vanwege Corona is de training Telefonische Verkoop tot nader order uitgesteld. De mogelijkheid om de training online te doen is voorgelegd, … alles lezen - 25-08-2020 09:11

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.