Telefonische verkoop

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 56 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

3511 PD, Utrecht
2 mei. 2019 tot 3 mei. 2019
3511 PD, Utrecht
26 aug. 2019 tot 27 aug. 2019
3511 PD, Utrecht
19 dec. 2019 tot 20 dec. 2019

Beschrijving

Het antwoord is zo goed als de vraag die je stelt.

Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

 

Doel

Na de training ben je in staat om tot een persoonlijke afspraak te komen. Ook leer je (meer)verkoop te realiseren en succesvol om te gaan met bezwaren.

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod tijdens de training:

  • Hoe bereid je je goed voor op een telefonisch verkoopgesprek?
  • Hoe stel je de juiste vragen?
  • Hoe kun je succesvol verdiepingsvragen stellen op de antwoorden?
  • Hoe kun je kort en krachtig je toegevoegde waarde duidelijk maken?
  • Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?
  • Welke onderhandeli…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Het antwoord is zo goed als de vraag die je stelt.

Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

 

Doel

Na de training ben je in staat om tot een persoonlijke afspraak te komen. Ook leer je (meer)verkoop te realiseren en succesvol om te gaan met bezwaren.

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod tijdens de training:

  • Hoe bereid je je goed voor op een telefonisch verkoopgesprek?
  • Hoe stel je de juiste vragen?
  • Hoe kun je succesvol verdiepingsvragen stellen op de antwoorden?
  • Hoe kun je kort en krachtig je toegevoegde waarde duidelijk maken?
  • Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?
  • Welke onderhandelingstechnieken zijn er en hoe pas je deze succesvol toe?
  • Hoe kun je meerverkoop realiseren?


Verankering

  • Tijdens de training ontvang je een handboek met daarin onder andere een smoezensmasher met de meest voorkomende bezwaren die klanten en prospects aan de telefoon uiten samen met mogelijke weerleggingen. In dit handboek wordt ook alle overige informatie opgenomen.
  • Belscripts voor de meest voorkomende situaties in praktijk.
  • Indien ook live bellen met bijbehorende coaching in de training is opgenomen, ontvang je een persoonlijk coachbericht, met daarin de belangrijkste aandachtspunten en sterke punten. Op basis hiervan kun je jezelf na de training gericht verder ontwikkelen.


Doelgroep

Iedereen die telefonische verkoopgesprekken voert met klanten en/of prospects of tot een persoonlijke afspraak wil komen (voor zijn collega).


Investering

Voor deze tweedaagse open inschrijvingstraining Telefonische verkoop investeer je € 990,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief telefonische intake, materiaalkosten, certificaat van deelname en verzorging. Deze training is ook in maatwerkverband te volgen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.