Introductie van de Klachtenafhandeling
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Introductie van de Klachtenafhandeling
Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de totale klantrelatie, biedt deze training u onder meer inzicht in het belang van klachtenmanagement en hoe u de betreffende bedrijfsrisico’s kunt neutraliseren. Daarnaast biedt deze training u handvaten om op een juiste en slimme manier uitvoering te geven aan klachtenmanagement. Hierbij wordt bijzondere aandacht besteed aan klachten afhandeling per telefoon.
Leerdoelen
- Inzicht in ( het belang van) klachtenmanagement.
- Organisatie+uitvoering van klachtenmanagement.
- Telefonisch klachtenafhandeling
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Introductie van de Klachtenafhandeling
Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de totale klantrelatie, biedt deze training u onder meer inzicht in het belang van klachtenmanagement en hoe u de betreffende bedrijfsrisico’s kunt neutraliseren. Daarnaast biedt deze training u handvaten om op een juiste en slimme manier uitvoering te geven aan klachtenmanagement. Hierbij wordt bijzondere aandacht besteed aan klachten afhandeling per telefoon.
Leerdoelen
- Inzicht in ( het belang van) klachtenmanagement.
- Organisatie+uitvoering van klachtenmanagement.
- Telefonisch klachtenafhandeling
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.