Klantgericht Telefoneren

Type product
Tijdsduur
Logo van Dissel Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,5 Dissel Development heeft een gemiddelde beoordeling van 7,5 (uit 2 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan is deze cursus wat voor u. Samen met de andere deelnemers wordt het huidige belgedrag en de daaruit voortvloeiende behoefte geanalyseerd, zodat u datgene leert wat voor u van belang is.Wat zijn de resultaten?• U leert klantvriendelijk communiceren• U en de beller zullen een grotere tevredenheid ervaren• Mensen zullen een positiever beeld van uw organisatie krijgen• Efficiëntie en professionaliteit zullen naar een hoger plan gebracht worden.

Bijzonderhed…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan is deze cursus wat voor u. Samen met de andere deelnemers wordt het huidige belgedrag en de daaruit voortvloeiende behoefte geanalyseerd, zodat u datgene leert wat voor u van belang is.Wat zijn de resultaten?• U leert klantvriendelijk communiceren• U en de beller zullen een grotere tevredenheid ervaren• Mensen zullen een positiever beeld van uw organisatie krijgen• Efficiëntie en professionaliteit zullen naar een hoger plan gebracht worden.

Bijzonderheden

minimaal 4 en maximaal 8 deelnemers om de persoonlijke groei te kunnen waarborgen.


Bestemd voor
medewerkers die regelmatig contact met klanten hebben. Te denken valt aan onder andere:- commerciële medewerkers- werkvoorbereiders- frontoffice medewerkers- receptionisten- accountmanagers- servicedesk medewerkers
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.