Klantvriendelijk telefoneren in het Frans

Tijdsduur

Klantvriendelijk telefoneren in het Frans

train2work
Logo van train2work
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 train2work heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 78 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

train2work biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Alphen aan den Rijn, Delft, Den Haag, Gouda, Leiden, N.V.T. / Onbekend, Rotterdam, Westland, Zoetermeer

Beschrijving

Groei mee
Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken? Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om digitaal werken, sterk communiceren, je persoonlijke effectiviteit of vitaliteit: met onze korte direct toepasbare trainingen groei jij mee met alle veranderingen die de huidige tijd voor jou als werkende met zich meeneemt.

Sneller, slimmer en efficiënter werken
train2work biedt sinds 2002 een uitgebreid aanbod aan korte trainingen en workshops voor iedereen die sneller, slimmer en efficiënter wil werken. In coronaproof trainingsruimtes in Rijswijk, via online live workshops en op maat bij bedrijven en overheid in Nederland en Vlaanderen.

Leuk om te weten
Overheid en bedrijfsleven waarderen onze open en maatwerktrainingen met hoge klanttevredenheidscijfers. En natuurlijk voeren we het NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit, zekerheid en eerlijkheid. 

Wat is jouw volgende stap?
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de ontwikkeling van jou én je organisatie!

Klantvriendelijk telefoneren in het Frans

Voer uitstekende telefoongesprekken met je Franssprekende relaties

Hoe bereid je je voor op een gesprek met een niet-Nederlandstalige gesprekspartner? Hoe ga je om met de taalbarrière en cultuurverschillen? En met bezwaren en lastige telefoongesprekken?

In deze praktijkgerichte telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière op te heffen en om met meer zelfvertrouwen klantvriendelijke telefoongesprekken in het Frans te voeren.

Wat is het lesprogramma?

Communicatie
  • Communicatiemodel
  • Optimale communicatie versus verstoorde communicatie
Telefoneren in het Frans
  • De fasen van een telefoongesprek
  • Aanneme…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantvriendelijkheid, Frans, Telefoneren, Communicatieve vaardigheden en Klantenservice / Customer Service.

Groei mee
Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken? Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om digitaal werken, sterk communiceren, je persoonlijke effectiviteit of vitaliteit: met onze korte direct toepasbare trainingen groei jij mee met alle veranderingen die de huidige tijd voor jou als werkende met zich meeneemt.

Sneller, slimmer en efficiënter werken
train2work biedt sinds 2002 een uitgebreid aanbod aan korte trainingen en workshops voor iedereen die sneller, slimmer en efficiënter wil werken. In coronaproof trainingsruimtes in Rijswijk, via online live workshops en op maat bij bedrijven en overheid in Nederland en Vlaanderen.

Leuk om te weten
Overheid en bedrijfsleven waarderen onze open en maatwerktrainingen met hoge klanttevredenheidscijfers. En natuurlijk voeren we het NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit, zekerheid en eerlijkheid. 

Wat is jouw volgende stap?
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de ontwikkeling van jou én je organisatie!

Klantvriendelijk telefoneren in het Frans

Voer uitstekende telefoongesprekken met je Franssprekende relaties

Hoe bereid je je voor op een gesprek met een niet-Nederlandstalige gesprekspartner? Hoe ga je om met de taalbarrière en cultuurverschillen? En met bezwaren en lastige telefoongesprekken?

In deze praktijkgerichte telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière op te heffen en om met meer zelfvertrouwen klantvriendelijke telefoongesprekken in het Frans te voeren.

Wat is het lesprogramma?

Communicatie
  • Communicatiemodel
  • Optimale communicatie versus verstoorde communicatie
Telefoneren in het Frans
  • De fasen van een telefoongesprek
  • Aannemen van de telefoon
  • Doorverbinden / wachtstand
  • Telefoonetiquette
  • Telefoongedrag
  • Cultuurverschillen
Gesprekstechnieken
  • Luisteren / luistertechnieken
  • Vragen stellen / Soorten vragen
  • Samenvatten
  • Gesprek structureren
  • Stemgebruik
  • Articulatie
  • Klemtoongebruik
  • Correct Frans (woord- en taalgebruik)
  • Het internationaal spellingsalfabet
Klantvriendelijk telefoneren
  • Klantentypologie
  • Optimale relatie opbouwen tijdens een gesprek
  • De klant centraal stellen
  • Doelgerichte informatie geven
Probleemoplossende gesprekken voeren
  • Omgaan met klachten
  • Omgaan met emoties
  • Het belang van de mentale houding

Wat is de leeraanpak?

Interactief en klassikaal
De trainer zorgt voor een afwisselende bijeenkomst. Je kunt samen de theorie te bespreken, kennis en ervaringen delen, oefenen, feedback geven en ontvangen, experimenteren en persoonlijke e-coaching krijgen.

Huiswerk en studiebelasting
Vanwege een huiswerkopdracht zit er 1 week tussen de 1e en 2e lesdag. Je totale studiebelasting is 2,5 dag. Die breid je uit door in de tussenliggende periode met de lesstof te oefenen. Je ervaringen (en knelpunten) kun je dan op de volgende lesdag aan de trainer voorleggen.

Kleine groep, alle aandacht
De training is coronaproof. Er zijn maximaal 7 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.

Wat leer je in deze training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans?

Na afloop van de training:
  • kun je Franssprekende klanten uitstekend te woord staan;
  • ken je de telefoonetiquette;
  • weet je welke vragen je kunt stellen
  • is je inzicht in het structureren van een telefoongesprek vergroot;
  • pas je de noodzakelijke basisvaardigheden voor het voeren van goede telefoongesprekken professioneel toe;
  • heb je technieken geleerd om je taalbarrière op te heffen;
  • buig je lastige telefoongesprekken om naar constructieve gesprekken;
  • bouw je een professionele en betrokken relatie op met je klant;
  • heb je de lesthema's toegepast in zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken.

Over je inschrijving, de startdatum en meer praktische zaken

Je kunt je direct inschrijven op deze training. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.

Staat je voorkeursdatum hier niet bij? Bel of mail ons om je voorkeursdatum te bespreken.

Past Klantvriendelijk telefoneren in het Frans bij jou?

Je hebt regelmatig telefonisch contact met Franstalige klanten. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als receptionist(e), telefonist(e), secretarieel medewerker, secretaresse, callcenteragent of medewerk(st)er commerciële binnendienst.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.