Klantvriendelijk telefoneren in het Frans
Startdata en plaatsen
placeRijswijk 25 okt. 2023 tot 26 okt. 2023Toon rooster event 25 oktober 2023, 09:30-16:30, Rijswijk, Telefoneren in het Frans - dag 1 event 26 oktober 2023, 09:30-16:30, Rijswijk, Telefoneren in het Frans - dag 2 |
Beschrijving
Groei mee
Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken?
Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om digitaal
werken, sterk communiceren, je persoonlijke effectiviteit of
vitaliteit: met onze korte direct toepasbare trainingen groei jij
mee met alle veranderingen die de huidige tijd voor jou als
werkende met zich meeneemt.
Sneller, slimmer en efficiënter
werken
train2work biedt sinds 2002 een uitgebreid
aanbod aan korte trainingen en workshops voor iedereen die sneller,
slimmer en efficiënter wil werken. In coronaproof
trainingsruimtes in Rijswijk, via online live workshops en op maat
bij bedrijven en overheid in Nederland en Vlaanderen.
Leuk om te weten
Overheid en bedrijfsleven
waarderen onze open en maatwerktrainingen met hoge
klanttevredenheidscijfers. En natuurlijk voeren we het
NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit,
zekerheid en eerlijkheid.
Wat is jouw volgende stap?
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de
ontwikkeling van jou én je organisatie!
Voer uitstekende telefoongesprekken met je Franssprekende relaties! In deze telefoontraining leer je technieken om een zakelijk klantvriendelijk telefoongesprek in de Franse taal te voeren.
In deze praktische telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon op te heffen.
Want, hoe bereid je je voor op een zakelijk telefoongesprek in de Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? Of met klachten en emoties van je klant in een lastig telefoongesprek?
Als je de Franse taal al beheerst op minimaal mbo-niveau B1, kun je in deze telefoontraining leren hoe je met meer zelfvertrouwen een klantvriendelijk zakelijk telefoongesp…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Groei mee
Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken?
Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om digitaal
werken, sterk communiceren, je persoonlijke effectiviteit of
vitaliteit: met onze korte direct toepasbare trainingen groei jij
mee met alle veranderingen die de huidige tijd voor jou als
werkende met zich meeneemt.
Sneller, slimmer en efficiënter
werken
train2work biedt sinds 2002 een uitgebreid
aanbod aan korte trainingen en workshops voor iedereen die sneller,
slimmer en efficiënter wil werken. In coronaproof
trainingsruimtes in Rijswijk, via online live workshops en op maat
bij bedrijven en overheid in Nederland en Vlaanderen.
Leuk om te weten
Overheid en bedrijfsleven
waarderen onze open en maatwerktrainingen met hoge
klanttevredenheidscijfers. En natuurlijk voeren we het
NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit,
zekerheid en eerlijkheid.
Wat is jouw volgende stap?
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de
ontwikkeling van jou én je organisatie!
Voer uitstekende telefoongesprekken met je Franssprekende relaties! In deze telefoontraining leer je technieken om een zakelijk klantvriendelijk telefoongesprek in de Franse taal te voeren.
In deze praktische telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren
in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon
op te heffen.
Want, hoe bereid je je voor op een zakelijk telefoongesprek in de
Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? Of met
klachten en emoties van je klant in een lastig telefoongesprek?
Als je de Franse taal al beheerst op minimaal mbo-niveau B1, kun je
in deze telefoontraining leren hoe je met meer zelfvertrouwen een
klantvriendelijk zakelijk telefoongesprek in de Franse taal
voert.
Lesprogramma
Het programma voor de training Klantvriendelijk telefoneren in het
Frans bestaat uit de volgende onderwerpen:
Communicatie
* Communicatiemodel
* Optimale communicatie versus verstoorde communicatie
Telefoneren in het Frans
* De fasen van een telefoongesprek
* Aannemen van de telefoon
* Doorverbinden / wachtstand
* Telefoonetiquette
* Telefoongedrag
* Cultuurverschillen
Gesprekstechnieken
* Luisteren / luistertechnieken
* Vragen stellen / Soorten vragen
* Samenvatten
* Gesprek structureren
* Stemgebruik
* Articulatie
* Klemtoongebruik
* Correct Frans (woord- en taalgebruik)
* Het internationaal spellingsalfabet
Klantvriendelijk telefoneren
* Klantentypologie
* Optimale relatie opbouwen tijdens een gesprek
* De klant centraal stellen
* Doelgerichte informatie geven
Probleemoplossende gesprekken voeren
* Omgaan met klachten
* Omgaan met emoties
* Het belang van de mentale houding
Interactief en praktijkgericht
Onze enthousiaste trainer verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met
uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden en praktische tips. Je
doet oefeningen met telefoongesprekken en rollenspelen, waarop je
feedback geeft en krijgt.
Lesmaterialen
Naast de gebruikelijke lesmaterialen en het naslagwerk ontvang je
een handzame telefoonkaart Frans. Hierop vind je de meest
praktische zinnen voor het adequaat telefoneren in het Frans.
Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers. Er is dus genoeg ruimte
om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je
eigen werkpraktijk? Je krijgt een deskundig antwoord én een
praktisch werkadvies.
Na afloop van deze training:
* kun je Franssprekende klanten uitstekend te woord staan;
* ken je de telefoonetiquette;
* weet je welke vragen je kunt stellen;
* is je inzicht in het structureren van een telefoongesprek
vergroot;
* pas je de noodzakelijke basisvaardigheden voor het voeren van
goede telefoongesprekken professioneel toe;
* heb je technieken geleerd om je taalbarrière op te heffen;
* buig je lastige telefoongesprekken om naar constructieve
gesprekken;
* bouw je een professionele en betrokken relatie op met je
klant;
* heb je de lesthema's toegepast in zowel inkomende als uitgaande
telefoongesprekken.
Je kunt je direct inschrijven op deze training. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname. Je bent van harte welkom op onze locatie Lange Kleiweg 14 in Rijswijk (bij Den Haag), 3 minuten lopen vanaf het station. Wil je liever een teamtraining? Of op maat? Bel of mail ons voor een creatieve leeroplossing.
Je hebt regelmatig telefonisch contact met Franstalige klanten.
Je werkt bijvoorbeeld als receptionist, telefonist, management
assistent, callcenteragent, accountmanager of salesmedewerker.
Je hebt zeker de kennis van de Franse taal op middelbare
schoolniveau. Volgens het Europees Referentie Kader voor
taalonderwijs beheers je het Frans op mbo-niveau B1 of B2.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.