Dagdeel Anti Agressie Training | Avond | Apotheken
"Ga zo door Sunny! Als bezorger irriteert het mij wel eens dat de medicijnen nog niet klaar staan. Ik heb geleerd dat op een professionele manier aan te kaarten. Ik vond de training heel leerzaam vooral omdat veel agitatie voorkomen kan worden door je eigen manier van communiceren. Henk Manders" - 28-09-2020 10:43
"Ga zo door Sunny! Als bezorger irriteert het mij wel eens dat de medicijnen nog niet klaar staan. Ik heb geleerd dat op een professionele ma… alles lezen - 28-09-2020 10:43
Beschrijving
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Ben je werkzaam bij een Apotheek? Dan is deze training iets voor jou! Samen met jouw team kun je in je vertrouwde omgeving kennis maken met nieuwe gespreksvaardigheden en leer je om gesprekken soepeler te laten verlopen.
Vanuit onze trainingen vernemen wij regelmatig dat apothekers en hun assistenten zich bedreigd voelen of zelfs lichamelijk aangevallen zijn. Men ervaart dat het geweld en de dreiging toeneemt. Soms heeft het te maken met een medicijn dat uit de handel is genomen of met een langere wachttijd. Mensen in de wachtruimte raken oververhit of worden emotioneel. Medewerkers vragen ons vaak hoe zij het beste kunnen omgaan met die emoties en het vervelende gedrag. Voor de apothekers …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Ben je werkzaam bij een Apotheek? Dan is deze training iets voor jou! Samen met jouw team kun je in je vertrouwde omgeving kennis maken met nieuwe gespreksvaardigheden en leer je om gesprekken soepeler te laten verlopen.
Vanuit onze trainingen vernemen wij regelmatig dat apothekers en hun assistenten zich bedreigd voelen of zelfs lichamelijk aangevallen zijn. Men ervaart dat het geweld en de dreiging toeneemt. Soms heeft het te maken met een medicijn dat uit de handel is genomen of met een langere wachttijd. Mensen in de wachtruimte raken oververhit of worden emotioneel. Medewerkers vragen ons vaak hoe zij het beste kunnen omgaan met die emoties en het vervelende gedrag. Voor de apothekers en hun assistenten verzorgen wij vaak een korte sessie in de avonduren, in de apotheek, met reële situaties uit de praktijk.
Onze trainers en acteurs kennen de situaties waarbij jullie het hoofd koel moeten houden. Er is niets zo vervelend als een situatie die je niet in de hand hebt. Leer middels deze training hoe je beter kunt omgaan met lastige klanten. Schrijf je nu in!
"Ga zo door Sunny! Als bezorger irriteert het mij wel eens dat de medicijnen nog niet klaar staan. Ik heb geleerd dat op een professionele manier aan te kaarten. Ik vond de training heel leerzaam vooral omdat veel agitatie voorkomen kan worden door je eigen manier van communiceren. Henk Manders" - 28-09-2020 10:43
"Ga zo door Sunny! Als bezorger irriteert het mij wel eens dat de medicijnen nog niet klaar staan. Ik heb geleerd dat op een professionele ma… alles lezen - 28-09-2020 10:43
"Deze training was voor mij uitgezocht. Maar het viel me erg mee. We hebben bij ons in de apotheek best wel eens mensen die niet netjes zijn en ongeduldig. Vroeger probeerde ik gewoon te doen alsof er niets aan de hand was. Nu weet ik dat dat niet goed is. Ik heb geleerd om beter voor mezelf op te komen en ik merk dat bezoekers dat accepteren en meer respect voor me hebben. Het scheelde ook wel dat we met ons eigen team deze training hebben gevolgd." - 07-04-2020 10:30
"Deze training was voor mij uitgezocht. Maar het viel me erg mee. We hebben bij ons in de apotheek best wel eens mensen die niet netjes zijn … alles lezen - 07-04-2020 10:30
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.