Sunny Training

Adres:

Oude Rijksstraatweg 11
7391 MATwello

9,0
Gemiddeld cijfer voor Sunny Training
Gebaseerd op 54 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Sjoerd vd Giessen
SEO specialist
9
warning Communicatie is niet meer beschikbaar

"Fijne trainging met goede gesprekken/ telefoongesprekken die ook toepasbaar zijn voor de praktijk. Ik heb, omdat er goed werd ingespeeld op ons vakgebied, er persoonlijk veel van kunnen leren. Bedankt!" - 11-06-2021 10:05

"Fijne trainging met goede gesprekken/ telefoongesprekken die ook toepasbaar zijn voor de praktijk. Ik heb, omdat er goed werd ingespeeld op … alles lezen - 11-06-2021 10:05

Beschrijving

Sunny Training is opgericht in 2005 vanuit Alphen aan den Rijn. Inmiddels verzorgen we door heel Nederland trainingen in gespreksvaardigheden.

Wat Sunny Training uniek maakt is dat we werken vanuit oprechte belangstelling en enthousiasme voor onze klanten en deelnemers. Juist deze elementen samengevoegd met een flinke dosis vakmanschap zorgen ervoor dat onze trainingen het juiste resultaat hebben…

Lees de volledige beschrijving

Sunny Training is opgericht in 2005 vanuit Alphen aan den Rijn. Inmiddels verzorgen we door heel Nederland trainingen in gespreksvaardigheden.

Wat Sunny Training uniek maakt is dat we werken vanuit oprechte belangstelling en enthousiasme voor onze klanten en deelnemers. Juist deze elementen samengevoegd met een flinke dosis vakmanschap zorgen ervoor dat onze trainingen het juiste resultaat hebben.

We hebben oog en oor voor de cultuur, de sfeer en de wensen van de klant. Bij Sunny Training krijgt u geen ”standaard lesje” maar een praktische vaardighedentraining afgestemd op uw organisatie. Wij werken met een vaste pool van gepassioneerde professionals. Bovendien weten onze klanten altijd wie de trainingen komt verzorgen.

Een training vereist vertrouwen, zorgvuldigheid, een gedegen voorbereiding en borging binnen de organisatie. Sunny Training zorgt hiervoor. Onze klanten waarderen onze trainingen dan ook met een gemiddelde score van 8,7.

Geef uw medewerkers de kans om te groeien! 

9,0
Gemiddeld cijfer voor Sunny Training
Gebaseerd op 54 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Sjoerd vd Giessen
SEO specialist
9
warning Communicatie is niet meer beschikbaar

"Fijne trainging met goede gesprekken/ telefoongesprekken die ook toepasbaar zijn voor de praktijk. Ik heb, omdat er goed werd ingespeeld op ons vakgebied, er persoonlijk veel van kunnen leren. Bedankt!" - 11-06-2021 10:05

"Fijne trainging met goede gesprekken/ telefoongesprekken die ook toepasbaar zijn voor de praktijk. Ik heb, omdat er goed werd ingespeeld op … alles lezen - 11-06-2021 10:05

starstarstarstarstar_half
Mark
Online marketing specialist
9
warning Communicatie training is niet meer beschikbaar

"Fijne training gehad omtrent communicatie met klanten. Wij werken als online marketing bureau veel met klanten en het is top dat we ze op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn tijdens de contactmomenten." - 11-06-2021 10:04

"Fijne training gehad omtrent communicatie met klanten. Wij werken als online marketing bureau veel met klanten en het is top dat we ze op de… alles lezen - 11-06-2021 10:04

starstarstarstarstar_border
de Wit
8
warning Communicatie training is niet meer beschikbaar

"Goede training met duidelijke voorbeelden die toegespitst zijn op de praktijk van ons als bedrijf. Aardige trainers die de tijd nemen om toelichting te geven. Zeker aan te raden om de training te volgen." - 11-06-2021 10:04

"Goede training met duidelijke voorbeelden die toegespitst zijn op de praktijk van ons als bedrijf. Aardige trainers die de tijd nemen om toe… alles lezen - 11-06-2021 10:04

starstarstarstar_halfstar_border
Erik
7
warning Communicatie Training is niet meer beschikbaar

"Veel informatie in korte tijd, ook aandacht voor iedereen in de groep, zodat iedereen zelf ook punten eruit kon halen om van te leren. Fijn dat er een actrice bij de training aanwezig was om mee te oefenen met communiceren. Wel was de groep van 8 man in ons geval denk ik te groot, waardoor de persoonlijke aandacht, individuele punten wel weinig onder de aandacht kwamen." - 11-06-2021 10:01

"Veel informatie in korte tijd, ook aandacht voor iedereen in de groep, zodat iedereen zelf ook punten eruit kon halen om van te leren. Fijn… alles lezen - 11-06-2021 10:01

starstarstarstarstar_border
Jantine Versluis
Online marketeer
8
warning Communicatie training is niet meer beschikbaar

"Leuke training, interactief, goede acteur die zich inleeft in de klant, concrete antwoorden op onze vragen. Een volgende keer zou ik de groep iets kleiner maken (we waren nu met 8)" - 11-06-2021 10:01

"Leuke training, interactief, goede acteur die zich inleeft in de klant, concrete antwoorden op onze vragen. Een volgende keer zou ik de groe… alles lezen - 11-06-2021 10:01

starstarstarstarstar_border
Bart Nederveen
8
warning Communicatie training is niet meer beschikbaar

"Leuke, interactieve training. Vooral met acteur erbij is het heel goed om een situatie te oefenen die je zelf aan kan dragen tijdens de training. Goede afwisseling tussen theorie en vervolgens deze theorie in praktijk brengen." - 11-06-2021 10:00

"Leuke, interactieve training. Vooral met acteur erbij is het heel goed om een situatie te oefenen die je zelf aan kan dragen tijdens de trai… alles lezen - 11-06-2021 10:00

starstarstarstarstar_border
Hermiene Blokland
Acceptant
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze hebben me heel.erg geholpen" - 07-11-2020 11:47

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze h… alles lezen - 07-11-2020 11:47

starstarstarstar_halfstar_border
Kay Marks
Acceptant TCE
7
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleiding. Kan dus een dag programma van gemaakt worden. Of misschien 2 dagen. Aardige trainers." - 07-11-2020 11:46

"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleid… alles lezen - 07-11-2020 11:46

Terry de Mello
starstarstarstarstar_half
Terry de Mello
General Manager
9
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht
Bedankt voor de training Ben, Miriam en Martine.goede faciliteiten tijdens de training, lunch en drinken
" - 07-11-2020 09:47

"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht Bedankt v… alles lezen - 07-11-2020 09:47

starstarstarstarstar
Ronny Pellekaan
Acceptant
10
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen aan optimale communicatie intern. De overige acteurs hebben hun bijdrage zeer goed geleverd aan het begrijpen en uitleggen." - 07-11-2020 09:46

"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen… alles lezen - 07-11-2020 09:46

starstarstarstarstar
Adwin Vissers
Acceptant
10
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie.
Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben. En oja de lunch was ook goed. " - 07-11-2020 09:46

"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie. Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben.… alles lezen - 07-11-2020 09:46

starstarstarstarstar_border
Marcel Bothof
Acceptatie
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenvatten om een gesprek naar je toe te trekken (lsd)" - 07-11-2020 09:43

"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenva… alles lezen - 07-11-2020 09:43

starstarstarstarstar
Manders
10
Dagdeel Anti Agressie Training | Avond | Apotheken

"Ga zo door Sunny! Als bezorger irriteert het mij wel eens dat de medicijnen nog niet klaar staan. Ik heb geleerd dat op een professionele manier aan te kaarten. Ik vond de training heel leerzaam vooral omdat veel agitatie voorkomen kan worden door je eigen manier van communiceren. Henk Manders" - 28-09-2020 10:43

"Ga zo door Sunny! Als bezorger irriteert het mij wel eens dat de medicijnen nog niet klaar staan. Ik heb geleerd dat op een professionele ma… alles lezen - 28-09-2020 10:43

starstarstarstar_halfstar_border
Joey Van Aken
Adviseur
7
warning Nee zeggen met behoud van relatie is niet meer beschikbaar

"De training heb ik als prettig ervaren. De tweede trainingsdag sloot beter op mijn behoefte aan als eerste. Het werken met een acteur laat je meteen oefenen met de praktijk." - 24-09-2020 09:31

"De training heb ik als prettig ervaren. De tweede trainingsdag sloot beter op mijn behoefte aan als eerste. Het werken met een acteur laat j… alles lezen - 24-09-2020 09:31

Désirée Snijtsheuvel
starstarstarstarstar
Désirée Snijtsheuvel
Bestuurssecretaresse
10
Eendaagse Training | Anti Agressie | Gemeenten

"De training is zeker aan te raden. De inhoud van de training was ruim voldoende. De trainer/acteur waren zeer goed. Met name de rollenspellen waren erg leerzaam. Daarnaast ook veel tips gehad! " - 13-06-2020 07:17

"De training is zeker aan te raden. De inhoud van de training was ruim voldoende. De trainer/acteur waren zeer goed. Met name de rollenspelle… alles lezen - 13-06-2020 07:17

starstarstarstarstar
Merel van Schaick
10
Eendaagse Training | Anti Agressie | Gemeenten

"Er werd goed rekening gehouden met “het nieuwe normaal” dus de afstand was voldoende en de trainer had ook aandacht voor hygiëne en regelmatig alles reinigen.
We hebben veel geoefend en de oefensituaties waren reëel. Ik zou deze training aanbevelen voor iedereen met klantcontacten!
Merel van Schaick
" - 09-06-2020 15:40

"Er werd goed rekening gehouden met “het nieuwe normaal” dus de afstand was voldoende en de trainer had ook aandacht voor hygiëne en regelmat… alles lezen - 09-06-2020 15:40

starstarstarstarstar_half
Arnoud te Pas
9
Eendaagse Training | Anti Agressie | Gemeenten

"Ik werk veel aan de telefoon en dacht eerst dat deze training mij niks zou brengen. Toch heb ik wel degelijk iets opgestoken want er wordt ook geoefend met telefoongesprekken.
Met echte telefoons en opname-mogelijkheid. De acteur gaf precies die antwoorden die ik dagelijks terug hoor van inwoners. Dus het leek net echt. En we hebben ook gelachen en dat vind ik ook belangrijk.
Al met al een waardevolle dag! Arnoud te Pas KCC
" - 09-06-2020 15:34

"Ik werk veel aan de telefoon en dacht eerst dat deze training mij niks zou brengen. Toch heb ik wel degelijk iets opgestoken want er wordt o… alles lezen - 09-06-2020 15:34

starstarstarstarstar_half
Yvonne Brands
9
Eendaagse Training | Anti Agressie

"Heel herkenbaar en het was ook nog eens gezellig. Beslist een veilige training die ik zou aanbevelen.Veel situaties zijn voor ons al gauw normaal terwijl we ook wel een grens moeten stellen. We hebben de trainer Miriam gevraagd hoe we dat het beste kunnen doen. Zij is heel aardig en luistert echt goed. Ik heb er heel veel aan gehad en mijn collega’s ook! We weten nu beter hoe we kunnen begrenzen en hoe we veilig ons werk kunnen doen. " - 02-06-2020 10:54

"Heel herkenbaar en het was ook nog eens gezellig. Beslist een veilige training die ik zou aanbevelen.Veel situaties zijn voor ons al gauw no… alles lezen - 02-06-2020 10:54

starstarstarstarstar
Maarten de Hoog
10
Eendaagse Training | Anti Agressie | Gemeenten

"Deze training kwam precies op het juiste moment. Onze Arbo-coordinator wees mij -als nieuwe medewerker- hierop.
Het is een hele praktische training met een acteur die geloofwaardig de verschillende situaties neerzet. Of ik er veel mee te maken heb weet ik nog niet maar het is een goede basis voor het veilig uitvoeren van mijn werk.
Ik kom veel bij inwoners thuis voor WMO-aanvragen, dus ik denk dat ik het wel goed kan gebruiken. Ik ben erg tevreden. Maarten de Hoog.
" - 26-05-2020 09:56

"Deze training kwam precies op het juiste moment. Onze Arbo-coordinator wees mij -als nieuwe medewerker- hierop. Het is een hele praktische … alles lezen - 26-05-2020 09:56

starstarstarstarstar
Carolien van Heemst
10
Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online

"Een hele leuke training met goede praktische voorbeelden en fijne ezelsbruggetjes die het gemakkelijk maken om alles toe te passen. We hebben heel veel geoefend en er was voor elke deelnemer veel tijd om casussen in te brengen. Het scheelt ook wel dat het een hele kleine groep was (3 deelnemers). Hierdoor kon echt alles aan bod komen en was er een hele fijne sfeer. Ik zou het zo weer doen! Carolien " - 12-05-2020 09:58

"Een hele leuke training met goede praktische voorbeelden en fijne ezelsbruggetjes die het gemakkelijk maken om alles toe te passen. We hebbe… alles lezen - 12-05-2020 09:58

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Extra kenmerken