Klantgericht communiceren op WhatsApp (Customer Service & Tone of voice training)

Tijdsduur
Logo van SaySimple

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

Beschrijving

Ben jij aan de slag gegaan met een messaging kanaal voor klantcontact, maar loop je vast op de manier van communiceren? Leer nu hoe je de juiste tone of voice aanslaat, hoe je berichten een menselijk tintje geeft, en hoe je kunt zorgen voor een complete informatievoorziening naar de klant. Wanneer is een bericht naar een klant eigenlijk goed genoeg? Leer berichten van jezelf en van collega’s te ontleden en deze kritischer te bekijken, om uiteindelijk een hogere klanttevredenheid te realiseren!

Tijdens deze training zul je eerst kennis maken met algemene communicatie tips voor een betere tone of voice en human touch. Daarna is er ook ruimte om enkele door jullie aangedragen topics uit te d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ben jij aan de slag gegaan met een messaging kanaal voor klantcontact, maar loop je vast op de manier van communiceren? Leer nu hoe je de juiste tone of voice aanslaat, hoe je berichten een menselijk tintje geeft, en hoe je kunt zorgen voor een complete informatievoorziening naar de klant. Wanneer is een bericht naar een klant eigenlijk goed genoeg? Leer berichten van jezelf en van collega’s te ontleden en deze kritischer te bekijken, om uiteindelijk een hogere klanttevredenheid te realiseren!

Tijdens deze training zul je eerst kennis maken met algemene communicatie tips voor een betere tone of voice en human touch. Daarna is er ook ruimte om enkele door jullie aangedragen topics uit te diepen, en zullen we vervolgens de mouwen opstropen om wat praktischer te werk gaan. Je zult berichten van jezelf, van je collega’s, en van andere organisaties kritisch bekijken en beoordelen op verschillende punten. Dit zal je meer bewust maken van de kwaliteit van je uitgestuurde berichten!

Toptrainers uit de praktijk

Onze training wordt verzorgd door niemand minder dan Jerry Downing – Service Quality Manager bij Transavia – en toptrainer Paul de Blieck – Customer Success Manager bij SaySimple. Zij bieden jou de unieke mix van diepgaande kennis, jarenlange ervaring en praktijkgerichte oefeningen. Zo til je je chat skills naar het volgende niveau.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met SaySimple, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.