Schrijven voor social media | Content marketing In-company
Beschrijving
Sommige bedrijven zijn er steengoed in: social media-berichten schrijven die volop likes, shares en volgers genereren. Wat doen ze goed? Tijdens de cursus Schrijven voor social media leer je hoe je pakkende berichten en updates maakt voor LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram. Je gaat aan de slag met drie concrete schrijfformules, leert hoe je een effectieve call to action schrijft en hoe je inhakers toepast. Verder leer je welke content het beste werkt op LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en kleine oefeningen ontdek je wat wel en niet werkt om interactie te creëren. Ook veelgemaakte fouten komen langs. Per platform ontvang je concrete schrijf…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sommige bedrijven zijn er steengoed in: social
media-berichten schrijven die volop likes, shares en
volgers genereren. Wat doen ze goed? Tijdens de cursus
Schrijven voor social media leer je hoe je pakkende berichten en
updates maakt voor LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram. Je
gaat aan de slag met drie concrete schrijfformules, leert hoe je
een effectieve call to action schrijft en hoe je inhakers
toepast. Verder leer je welke content het beste
werkt op LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram. Aan de hand van
praktijkvoorbeelden en kleine oefeningen ontdek je wat wel en
niet werkt om interactie te creëren. Ook veelgemaakte fouten komen
langs. Per platform ontvang je concrete schrijftips en een
checklist met informatie over technische randvoorwaarden.
Programma van de training Schrijven voor Social Media
College 1
- Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
- Drie schrijfformules
- Pakkende headlines schrijven
- Een krachtige call to action schrijven
College 2
- Effectieve updates maken voor LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram
- Technische aspecten: hashtags, beeld en video
- Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
- Inhakers bedenken en publiceren
- Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.