Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen. Maatwerk-training, min. 5 personen, 1 dag

Type product
Tijdsduur
Trainers
G.J.L.(Gerda) CramerA.J.W.M. (Ton) Grimm
Logo van Re-Move
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Re-Move heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 43 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.

EEN KLAGENDE KLANT VRAAGT OM EEN VOORZETTING VAN DE SAMENWERKING!


Deze workshop is bedoeld voor het eerste aanspreekpunt in uw organisatie, of het nu aan de receptie, verkoop, helpdesk of verkoop is.
De aanpak is zeer praktisch, met aandacht voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers. 
Uw trainer heeft 20 jaar ervaring in het begeleiden van groepen in alle onderwerpen die met communicatie te maken hebben.
Wij verzorgen een digitale syllabus als bruikbaar naslagwerk

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

• kennismaking en inventariseren leerwense…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.

EEN KLAGENDE KLANT VRAAGT OM EEN VOORZETTING VAN DE SAMENWERKING!


Deze workshop is bedoeld voor het eerste aanspreekpunt in uw organisatie, of het nu aan de receptie, verkoop, helpdesk of verkoop is.
De aanpak is zeer praktisch, met aandacht voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers. 
Uw trainer heeft 20 jaar ervaring in het begeleiden van groepen in alle onderwerpen die met communicatie te maken hebben.
Wij verzorgen een digitale syllabus als bruikbaar naslagwerk

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

• kennismaking en inventariseren leerwensen
• gespreksstructuur bij klachten
• het “over de rooie” model
• emotiereductie
• brengen van slecht nieuws
• nazorg bij klachten
• aanspreken interne organisatie
• afspraken maken en nakomen
• taalgebruik en vraagtechnieken

Na deze workshop heeft u veel praktische tips om soepel en adequaat om te gaan met klachten/bezwaren.

Maatwerktraining
Wij inventariseren de behoeften en komen de training speciaal bij u op het bedrijf/instelling geven, op uw tijden, met uw wensen en op uw locatie) vanaf 5 personen. Investering op aanvraag.

Opleidingsfonds
De trainingen van Re-Move staan vermeld in de cursuscatalogi van onder andere:

OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
WIJ-TECHNIEK (Opleidings- en ontwikkelingsfonds voor het Technisch Installatiebedrijf)

Re-Move, brengt mensen in beweging!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
G.J.L.(Gerda) Cramer - "Je krijgt pas rendement, als je jezelf kent!”
G.J.L.(Gerda) Cramer
"Je krijgt pas rendement, als je jezelf kent!”
9,1
A.J.W.M. (Ton) Grimm - “rendement is belangrijker dan het instrument “
A.J.W.M. (Ton) Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,7

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.