Neuromarketing

Type product

Neuromarketing

Laudius
Logo van Laudius
Opleiderscore: starstarstarstar_borderstar_border 6,1 Laudius heeft een gemiddelde beoordeling van 6,1 (uit 24 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Bij Laudius slaag je het slimst!

300 erkende Thuisstudies op maat: digitaal (binnen 1 minuut starten) plus eventueel op papier, met of zonder persoonlijke begeleiding door topdocenten, eventueel af te sluiten met een examen. Haal zo je felbegeerde diploma!

Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Die vraag staat centraal bij neuromarketing, oftewel marketing met kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek. Ons gedrag wordt veelal beïnvloed door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag?

Met de erkende cursus Neuromarketing leer je wat er allemaal bekend is over de invloed die het onderbewustzijn heeft op dagelijkse gedragingen van mensen, zoals besluitvorming en aankoopprocessen – en de rol die marketing en communicatie daarbij spelen. Je bent hierdoor in staat om nog doeltreffender om te gaan met de keuze die afnemers, klanten, jezelf en mensen …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Consumentengedrag, Online marketing, SEO en Innovatieve marketing.

Bij Laudius slaag je het slimst!

300 erkende Thuisstudies op maat: digitaal (binnen 1 minuut starten) plus eventueel op papier, met of zonder persoonlijke begeleiding door topdocenten, eventueel af te sluiten met een examen. Haal zo je felbegeerde diploma!

Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Die vraag staat centraal bij neuromarketing, oftewel marketing met kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek. Ons gedrag wordt veelal beïnvloed door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag?

Met de erkende cursus Neuromarketing leer je wat er allemaal bekend is over de invloed die het onderbewustzijn heeft op dagelijkse gedragingen van mensen, zoals besluitvorming en aankoopprocessen – en de rol die marketing en communicatie daarbij spelen. Je bent hierdoor in staat om nog doeltreffender om te gaan met de keuze die afnemers, klanten, jezelf en mensen in het algemeen in hun leven maken.
 

Na het volgen van de cursus Neuromarketing ben je in staat om onbewuste processen die achter consumentengedrag schuilgaan en de hersenfuncties die hiervoor verantwoordelijk zijn te begrijpen. Op basis van deze inzichten kun je op de goede knoppen drukken in het brein van de consument. Marketingcampagnes kunnen zo veel efficiënter en effectiever worden ingezet. Een neuromarketeer weet welke methodieken beschikbaar zijn om onbewuste processen bloot te leggen en kiest hieruit de meest effectieve combinatie om succesvol consumentengedrag te beïnvloeden.

  • Realiseer meer omzet
    Realiseer door middel van neurologische en psychologische kennis en kunde meer omzet door relaties met klanten te verdiepen en te verbreden.
     
  • Optimaliseer de interne en externe communicatie
    Marketeers kunnen door middel van de cursus Neurologie de externe communicatie met klanten verbeteren. Leidinggevenden halen het optimale uit hun werknemers en HR medewerkers kunnen door middel van Neurologie de interne communicatie verbeteren.
     
  • Motiveer jouw studenten
    Docenten kunnen met deze erkende cursus Neuromarketing studenten motiveren, optimaliseren en sturen naar gewenst gedrag opdat (studie)doelen in hun leven worden bereikt.
     
  • Voor jou als mens
    Je bent geïnteresseerd in mensen en de processen die in het onbewuste van jou, je partner en anderen plaatsvinden.
     
  • Inclusief inspirerende praktijkdag (bij het lesgeld inbegrepen als je kiest voor cursusvariant 2)
    Deze masterclass bevat 1 praktijkdag. Tijdens deze dag bestuderen we het menselijk gedrag, welke rol neurologie hierin speelt en hoe neuromarketing hierop inspeelt.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Laudius, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.