Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

Competence Factory
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 1.356 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Melissa ten Hove
starstarstarstarstar
Melissa ten Hove
10
Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

"Leuk om heel veel voorbeelden te zien, die je de volgende dag gelijk kan gebruiken in je eigen werk. Daarnaast is Letty enorm enthousiast en weet geboeid mee te nemen door alle principes." - 09-12-2021 15:54

"Leuk om heel veel voorbeelden te zien, die je de volgende dag gelijk kan gebruiken in je eigen werk. Daarnaast is Letty enorm enthousiast en… alles lezen - 09-12-2021 15:54

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
5 jul. 2022
placeUtrecht
25 aug. 2022
placeUtrecht
12 sep. 2022
placeUtrecht
14 nov. 2022
placeUtrecht
3 jan. 2023
placeUtrecht
8 feb. 2023
placeUtrecht
21 apr. 2023
placeUtrecht
13 jun. 2023
placeUtrecht
7 aug. 2023
placeUtrecht
27 okt. 2023
placeUtrecht
4 dec. 2023

Beschrijving

Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intuïtie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg de neuromarketing cursus en leer je klanten te beïnvloeden.

Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk

College 1

  • De kracht van het onbewuste brein
  • Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
  • Wat hebben Bert en Ernie te maken met de mani…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Customer Journey, Online marketing, SEO en Innovatieve marketing.

Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intuïtie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg de neuromarketing cursus en leer je klanten te beïnvloeden.

Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk

College 1

  • De kracht van het onbewuste brein
  • Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
  • Wat hebben Bert en Ernie te maken met de manier waarop wij beslissen?
  • Inzicht in een aantal krachtige overtuigingsprincipes aan de hand van cases
  • Oefening met overtuigingsprincipes

College 2

  • Gedragsverandering bekeken vanuit een bewezen gedragsmodel
  • Hoe je de customer journey met overtuigingsprincipes optimaliseert
  • Welke principes zijn krachtig binnen welke fase van de customer journey?
  • Oefening: optimaliseer meerdere contactmomenten binnen je customer journey

Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;

  • Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of  ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
  • Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of  arrangementskosten).
  • Waar vind de training plaats 
9,6
Gemiddeld cijfer voor Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey
Gebaseerd op 5 ervaringen
Melissa ten Hove
starstarstarstarstar
Melissa ten Hove
10
Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

"Leuk om heel veel voorbeelden te zien, die je de volgende dag gelijk kan gebruiken in je eigen werk. Daarnaast is Letty enorm enthousiast en weet geboeid mee te nemen door alle principes." - 09-12-2021 15:54

"Leuk om heel veel voorbeelden te zien, die je de volgende dag gelijk kan gebruiken in je eigen werk. Daarnaast is Letty enorm enthousiast en… alles lezen - 09-12-2021 15:54

starstarstarstarstar
Marjon -
Senior Inside sales
10
Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

"Goede uitleg en veel informatie, zeker een aantal handvaten om mee aan de slag te gaan. Zeer enthousiaste en energieke trainster die vele uitleg heeft gegeven en de kennis heeft vergroot voor mij. Zeker een aanrader " - 29-10-2021 12:49

"Goede uitleg en veel informatie, zeker een aantal handvaten om mee aan de slag te gaan. Zeer enthousiaste en energieke trainster die vele ui… alles lezen - 29-10-2021 12:49

starstarstarstarstar
Mandy Schild
Business owner
10
Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

"De opbouw en structuur van de training was super goed. Juiste balans dus theorie en praktijk. Direct toepasbaar in de praktijk. Goede trainer met leuke voorbeelden en voldoende interactie. " - 28-10-2021 15:13

"De opbouw en structuur van de training was super goed. Juiste balans dus theorie en praktijk. Direct toepasbaar in de praktijk. Goede train… alles lezen - 28-10-2021 15:13

Yuen Yen Tsai 蔡婉茵
starstarstarstarstar_half
Yuen Yen Tsai 蔡婉茵
Design Thinking Trainer en Facilitator
9
Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

"Gekielhaald door Letty de Nijs voor Neuromarketing. Bak aan kennis en ervaring, onuitputtelijke bron van voorbeelden. Letty is supergeestig! Volgende keer doet ze een scavenger-hunt NeuroM-bits&bites in Hoog Catharijne. Zorg dat je erbij bent. " - 10-06-2021 12:17

"Gekielhaald door Letty de Nijs voor Neuromarketing. Bak aan kennis en ervaring, onuitputtelijke bron van voorbeelden. Letty is supergeestig!… alles lezen - 10-06-2021 12:17

Mirjam van den Berg
starstarstarstarstar_half
Mirjam van den Berg
Crealutions Consultancy
9
Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

"Er wordt heel veel behandeld in de training, en het is allemaal smullen. Ik vond het fijn dat de onderwerpen allemaal kort behandeld worden met veel voorbeelden en er een verwijzing wordt gedaan naar achtergrondinformatie. Zo kan ik me nu zelf verdiepen in de onderwerpen die ik interessant vind." - 10-06-2021 08:36

"Er wordt heel veel behandeld in de training, en het is allemaal smullen. Ik vond het fijn dat de onderwerpen allemaal kort behandeld worden … alles lezen - 10-06-2021 08:36

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.