Persoonlijke verkoopsgesprekken
Beschrijving
De verkopers leren invloed te hebben op de besluitvorming van de klant en ontwikkelen hun vraag-, doorvraag- en luistertechnieken, waardoor ze de commerciële gesprekstechnieken naar een hoger niveau tillen. Ze zijn beter in staat om op een professionele, gestructureerde wijze een verkoopgesprek te voeren.
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!
…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De verkopers leren invloed te hebben op de besluitvorming van de klant en ontwikkelen hun vraag-, doorvraag- en luistertechnieken, waardoor ze de commerciële gesprekstechnieken naar een hoger niveau tillen. Ze zijn beter in staat om op een professionele, gestructureerde wijze een verkoopgesprek te voeren.
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!
Het draait om resultaat in:
- het verbeteren van vaardigheden
- zelfvertrouwen vergroten
- alert en scherp houden
- inspelen op & omgaan met verandering
- managen van verwachtingen
- afspreken regels en procedures
- formuleren doelstellingen
- maken (actie)plannen
- aanzetten creativiteit
Onze trainingen:
- zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
- geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
- spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
- zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
- bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
- laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.