Contactcenter Medewerker

Niveau
Totale lesduur
Nano fb image contactcenter mw
Logo van Fabius Opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Fabius Opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Fabius Opleidingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Fabius Opleidingen bestaat meer dan 30 jaar en is een door het NRTO erkende particuliere opleider voor volwassenen (vanaf 18 jaar). Fabius verzorgt korte, praktijkgerichte opleidingen en trainingen op mbo-niveau op het gebied van kantoor- en boekhoudopleidingen, computertrainingen (MS Office) en trainingen die aansluiten bij de opleidingen. Alle opleidingen en trainingen zijn afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor een cursist na een opleiding of training direct met het geleerde aan de slag kan. Want: ‘Goed opgeleid zijn, Werkt!’

De functie Contactcenter Medewerker

Als contactcenter of callcenter medewerker heb je contact met klanten via de telefoon maar ook via de e-mail. In het telefonische contact kun je te maken krijgen met inboundgesprekken, outboundgesprekken of met beide. Bij inboundgesprekken wordt je gebeld en ligt de nadruk op klantenservice: je bent voor de klant het aanspreekpunt en je probeert deze zo goed mogelijk van dienst te zijn. In het geval van outboundgesprekken, bel jij de klant zelf op. Deze gesprekken zijn meestal gericht op verkoop. Door de introductie van het bel-me-niet-register gaat het daarbij al lang niet meer om producten te verkopen waar de klant niet op zit te wachten. Je moet juist la…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Fabius Opleidingen bestaat meer dan 30 jaar en is een door het NRTO erkende particuliere opleider voor volwassenen (vanaf 18 jaar). Fabius verzorgt korte, praktijkgerichte opleidingen en trainingen op mbo-niveau op het gebied van kantoor- en boekhoudopleidingen, computertrainingen (MS Office) en trainingen die aansluiten bij de opleidingen. Alle opleidingen en trainingen zijn afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor een cursist na een opleiding of training direct met het geleerde aan de slag kan. Want: ‘Goed opgeleid zijn, Werkt!’

De functie Contactcenter Medewerker

Als contactcenter of callcenter medewerker heb je contact met klanten via de telefoon maar ook via de e-mail. In het telefonische contact kun je te maken krijgen met inboundgesprekken, outboundgesprekken of met beide. Bij inboundgesprekken wordt je gebeld en ligt de nadruk op klantenservice: je bent voor de klant het aanspreekpunt en je probeert deze zo goed mogelijk van dienst te zijn. In het geval van outboundgesprekken, bel jij de klant zelf op. Deze gesprekken zijn meestal gericht op verkoop. Door de introductie van het bel-me-niet-register gaat het daarbij al lang niet meer om producten te verkopen waar de klant niet op zit te wachten. Je moet juist laten zien waarom het product interessant is voor de klant.
Goede contactcenter medewerkers vinden klantcontact leuk en willen de klant graag van dienst zijn. Samen met je collega’s in jouw team bekijk je dan ook voortdurend hoe de klantenservice en de verkoop verder kan worden verbeterd.

Opleiding Contactcenter Medewerker

Tijdens de opleiding leer je diverse commerciële gesprekstechnieken. Je leert ook hoe je om moet gaan met klachten en hoe je zorgt voor een goede klantenservice. Verder leer je hoe je een product presenteert, hoe je met verkoopargumenten om kunt gaan en hoe je kunt onderhandelen. En uiteraard wordt aandacht besteed aan de typische aspecten van het callcenter werk zoals regelgeving en het gebruik van de computer. Er is veel vraag naar contactcenter medewerkers en de ervaring als contactcenter medewerker vormt een uitstekende basis voor een commerciële carrière!

De opleiding

De opleiding Contactcenter Medewerker bestaat uit twee delen, de opleiding Administratief Mede­werker en daarna de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker. Om deel te kunnen nemen aan de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker is het niveau van de opleiding Administratief Medewerker van Fabius Opleidingen nodig (kijk voor meer informatie bij de opleiding Administratief Medewerker). Daarnaast verwachten wij inzet en motivatie. Met onze gerichte begeleiding zorgen wij voor de juiste voorbereiding op de examens. De ervaring leert, dat als jij de wil hebt om te slagen, het diploma voor jou binnen handbereik ligt.

Duur van de opleiding

De opleiding Contactcenter Medewerker duurt 12 maanden en bestaat uit twee delen. Het eerste deel betreft de opleiding Administratief Medewerker. Die opleiding bestaat uit 30 lessen van 3 uur en duurt 9 maanden (kijk voor meer informatie bij de opleiding Administratief Medewerker). Het tweede deel bestaat uit de Vervolgopleiding Contact-center Medewerker die 3 maanden duurt (10 lessen van 3 uur). In de praktijk blijkt dat onze cursisten naast de wekelijkse lesbijeenkomst gemiddeld nog een dagdeel aan huiswerk besteden. Dit is met name sterk afhankelijk van jouw persoonlijke kennis of ervaring.

Kijk voor de inhoud van het eerste deel van de opleiding Contactcenter medewerker bij de opleiding Administratief Medewerker.

Inhoud van de opleiding

Zie voor de inhoud van het eerste deel van de opleiding Contactcenter Medewerker bij de opleiding Administratief Medewerker. De Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker bestaat uit één onderdeel waabij de volgende onderwerpen aan bod komen:

• commerciële gesprekstechnieken;
• het verkoopgesprek;
• verkoopargumenten;
• koop- en weerstandsignalen;
• omgaan met klachten;
• commercieel onderhandelen;
• presenteren van producten;
• specifieke aspecten van het werken in een contactcenter.

Diploma Opleiding Contactcenter Medewerker

Voor de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker wordt één examen afgenomen. Na het succesvol afleggen van onze examens, ontvang jij je diploma. Omdat je eerst de opleiding Administratief Medewerker volgt, heb je tevens het diploma Administratief Medewerker. Aan het einde van de opleiding Contactcenter Medewerker heb je dus twee waardevolle diploma’s.


Kosten opleiding

De kosten voor het eerste deel (de opleiding Administratief Medewerker) bedragen € 1.495,- bij betaling ineens. De kosten voor het tweede deel (de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker) bedragen € 495,- bij betaling ineens. Bij deze prijzen is alles inbegrepen, ook het lesmateriaal en alle examens. Er zijn dus geen verborgen kosten.

Termijnbetaling

De kosten van de opleiding kunnen ook in termijnen betaald worden. De kosten voor het eerste deel (de opleiding Administratief Medewerker) worden in 9 maandelijkse termijnen van € 175,- geïnd. De kosten voor het tweede deel (de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker) worden in 3 maandelijkse termijnen van € 175,- geïnd.

Belastingteruggaaf

Omdat deze opleidingskosten voor een belangrijk deel aftrekbaar zijn voor de belasting ligt het totale lesgeld voor jou aanzienlijk lager! Meer informatie hierover is beschikbaar op de website van de belastingdienst of neem contact met ons op voor verdere vragen.

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)