Contactcenter Medewerker

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Nano fb image contactcenter mw
Logo van Fabius Opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 Fabius Opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Goes
24 sep. 2018
Heerlen
24 sep. 2018
Middelburg
24 sep. 2018
Oosterhout
24 sep. 2018
Roermond
24 sep. 2018
's-Hertogenbosch
24 sep. 2018
Terneuzen
24 sep. 2018
Breda
25 sep. 2018
Etten Leur
25 sep. 2018
Goes
25 sep. 2018
Heerlen
25 sep. 2018
Nijmegen
25 sep. 2018
Oosterhout
25 sep. 2018
Roermond
25 sep. 2018
Roosendaal
25 sep. 2018
Sittard
25 sep. 2018
Uden
25 sep. 2018
Arnhem
26 sep. 2018
Bergen op Zoom
26 sep. 2018
Breda
26 sep. 2018
Helmond
26 sep. 2018
Nijmegen
26 sep. 2018
Roosendaal
26 sep. 2018
's-Hertogenbosch
26 sep. 2018
Tilburg
26 sep. 2018
Venlo
26 sep. 2018
Venray
26 sep. 2018
Bergen op Zoom
27 sep. 2018
Eindhoven
27 sep. 2018
Etten Leur
27 sep. 2018
Maastricht
27 sep. 2018
Oss
27 sep. 2018
Sittard
27 sep. 2018
Eindhoven
28 sep. 2018
Helmond
28 sep. 2018
Maastricht
28 sep. 2018
Oss
28 sep. 2018
Tilburg
28 sep. 2018
Uden
28 sep. 2018
Venlo
28 sep. 2018
Venray
28 sep. 2018
Apeldoorn
1 okt. 2018
Katwijk
1 okt. 2018
Leiden
1 okt. 2018
Maarssen
1 okt. 2018
Spijkenisse
1 okt. 2018
Zutphen
1 okt. 2018
Amersfoort
2 okt. 2018
Apeldoorn
2 okt. 2018
Barneveld
2 okt. 2018
Delft
2 okt. 2018
Den Haag
2 okt. 2018
Ede
2 okt. 2018
Veenendaal
2 okt. 2018
Zeist
2 okt. 2018
Zoetermeer
2 okt. 2018
Dordrecht
3 okt. 2018
Ede
3 okt. 2018
Houten
3 okt. 2018
Nieuwegein
3 okt. 2018
Rotterdam
3 okt. 2018
Veenendaal
3 okt. 2018
Capelle a/d IJssel
4 okt. 2018
Dordrecht
4 okt. 2018
Gouda
4 okt. 2018
Katwijk
4 okt. 2018
Leiden
4 okt. 2018
Maarssen
4 okt. 2018
Rotterdam
4 okt. 2018
Schiedam
4 okt. 2018
Spijkenisse
4 okt. 2018
Utrecht
4 okt. 2018
Vlaardingen
4 okt. 2018
Zoetermeer
4 okt. 2018
Amersfoort
5 okt. 2018
Barneveld
5 okt. 2018
Capelle a/d IJssel
5 okt. 2018
Den Haag
5 okt. 2018
Gouda
5 okt. 2018
Utrecht
5 okt. 2018
Zeist
5 okt. 2018
Almere
8 okt. 2018
Deventer
8 okt. 2018
Drachten
8 okt. 2018
Haarlem
8 okt. 2018
Lelystad
8 okt. 2018
Zaandam
8 okt. 2018
Zwolle
8 okt. 2018
Assen
9 okt. 2018
Drachten
9 okt. 2018
Hengelo
9 okt. 2018
Hoorn
9 okt. 2018
Purmerend
9 okt. 2018
Alkmaar
10 okt. 2018
Almelo
10 okt. 2018
Amsterdam
10 okt. 2018
Beverwijk
10 okt. 2018
Den Helder
10 okt. 2018
Enschede
10 okt. 2018
Groningen
10 okt. 2018
Hoofddorp
10 okt. 2018
Lelystad
10 okt. 2018
Almelo
11 okt. 2018
Emmen
11 okt. 2018
Enschede
11 okt. 2018
Hoofddorp
11 okt. 2018
Hoorn
11 okt. 2018
Leeuwarden
11 okt. 2018
Purmerend
11 okt. 2018
Alkmaar
12 okt. 2018
Almere
12 okt. 2018
Amsterdam
12 okt. 2018
Assen
12 okt. 2018
Beverwijk
12 okt. 2018
Den Helder
12 okt. 2018
Emmen
12 okt. 2018
Groningen
12 okt. 2018
Haarlem
12 okt. 2018
Hengelo
12 okt. 2018
Zaandam
12 okt. 2018

Fabius Opleidingen bestaat meer dan 30 jaar en is een door het NRTO erkende particuliere opleider voor volwassenen (vanaf 18 jaar). Fabius verzorgt korte, praktijkgerichte opleidingen en trainingen op mbo-niveau op het gebied van kantoor- en boekhoudopleidingen, computertrainingen (MS Office) en trainingen die aansluiten bij de opleidingen. Alle opleidingen en trainingen zijn afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor een cursist na een opleiding of training direct met het geleerde aan de slag kan. Want: ‘Goed opgeleid zijn, Werkt!’

Beschrijving

De functie Contactcenter Medewerker

Als contactcenter of callcenter medewerker heb je contact met klanten via de telefoon maar ook via de e-mail. In het telefonische contact kun je te maken krijgen met inboundgesprekken, outboundgesprekken of met beide. Bij inboundgesprekken wordt je gebeld en ligt de nadruk op klantenservice: je bent voor de klant het aanspreekpunt en je probeert deze zo goed mogelijk van dienst te zijn. In het geval van outboundgesprekken, bel jij de klant zelf op. Deze gesprekken zijn meestal gericht op verkoop. Door de introductie van het bel-me-niet-register gaat het daarbij al lang niet meer om producten te verkopen waar de klant niet op zit te wachten. Je moet juist la…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Fabius Opleidingen bestaat meer dan 30 jaar en is een door het NRTO erkende particuliere opleider voor volwassenen (vanaf 18 jaar). Fabius verzorgt korte, praktijkgerichte opleidingen en trainingen op mbo-niveau op het gebied van kantoor- en boekhoudopleidingen, computertrainingen (MS Office) en trainingen die aansluiten bij de opleidingen. Alle opleidingen en trainingen zijn afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor een cursist na een opleiding of training direct met het geleerde aan de slag kan. Want: ‘Goed opgeleid zijn, Werkt!’

De functie Contactcenter Medewerker

Als contactcenter of callcenter medewerker heb je contact met klanten via de telefoon maar ook via de e-mail. In het telefonische contact kun je te maken krijgen met inboundgesprekken, outboundgesprekken of met beide. Bij inboundgesprekken wordt je gebeld en ligt de nadruk op klantenservice: je bent voor de klant het aanspreekpunt en je probeert deze zo goed mogelijk van dienst te zijn. In het geval van outboundgesprekken, bel jij de klant zelf op. Deze gesprekken zijn meestal gericht op verkoop. Door de introductie van het bel-me-niet-register gaat het daarbij al lang niet meer om producten te verkopen waar de klant niet op zit te wachten. Je moet juist laten zien waarom het product interessant is voor de klant.
Goede contactcenter medewerkers vinden klantcontact leuk en willen de klant graag van dienst zijn. Samen met je collega’s in jouw team bekijk je dan ook voortdurend hoe de klantenservice en de verkoop verder kan worden verbeterd.

Opleiding Contactcenter Medewerker

Tijdens de opleiding leer je diverse commerciële gesprekstechnieken. Je leert ook hoe je om moet gaan met klachten en hoe je zorgt voor een goede klantenservice. Verder leer je hoe je een product presenteert, hoe je met verkoopargumenten om kunt gaan en hoe je kunt onderhandelen. En uiteraard wordt aandacht besteed aan de typische aspecten van het callcenter werk zoals regelgeving en het gebruik van de computer. Er is veel vraag naar contactcenter medewerkers en de ervaring als contactcenter medewerker vormt een uitstekende basis voor een commerciële carrière!

De opleiding

De opleiding Contactcenter Medewerker bestaat uit twee delen, de opleiding Administratief Mede­werker en daarna de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker. Om deel te kunnen nemen aan de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker is het niveau van de opleiding Administratief Medewerker van Fabius Opleidingen nodig (kijk voor meer informatie bij de opleiding Administratief Medewerker). Daarnaast verwachten wij inzet en motivatie. Met onze gerichte begeleiding zorgen wij voor de juiste voorbereiding op de examens. De ervaring leert, dat als jij de wil hebt om te slagen, het diploma voor jou binnen handbereik ligt.

Duur van de opleiding

De opleiding Contactcenter Medewerker duurt 12 maanden en bestaat uit twee delen. Het eerste deel betreft de opleiding Administratief Medewerker. Die opleiding bestaat uit 30 lessen van 3 uur en duurt 9 maanden (kijk voor meer informatie bij de opleiding Administratief Medewerker). Het tweede deel bestaat uit de Vervolgopleiding Contact-center Medewerker die 3 maanden duurt (10 lessen van 3 uur). In de praktijk blijkt dat onze cursisten naast de wekelijkse lesbijeenkomst gemiddeld nog een dagdeel aan huiswerk besteden. Dit is met name sterk afhankelijk van jouw persoonlijke kennis of ervaring.

Kijk voor de inhoud van het eerste deel van de opleiding Contactcenter medewerker bij de opleiding Administratief Medewerker.

Inhoud van de opleiding

Zie voor de inhoud van het eerste deel van de opleiding Contactcenter Medewerker bij de opleiding Administratief Medewerker. De Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker bestaat uit één onderdeel waabij de volgende onderwerpen aan bod komen:

• commerciële gesprekstechnieken;
• het verkoopgesprek;
• verkoopargumenten;
• koop- en weerstandsignalen;
• omgaan met klachten;
• commercieel onderhandelen;
• presenteren van producten;
• specifieke aspecten van het werken in een contactcenter.

Diploma Opleiding Contactcenter Medewerker

Voor de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker wordt één examen afgenomen. Na het succesvol afleggen van onze examens, ontvang jij je diploma. Omdat je eerst de opleiding Administratief Medewerker volgt, heb je tevens het diploma Administratief Medewerker. Aan het einde van de opleiding Contactcenter Medewerker heb je dus twee waardevolle diploma’s.


Kosten opleiding

De kosten voor het eerste deel (de opleiding Administratief Medewerker) bedragen € 1.495,- bij betaling ineens. De kosten voor het tweede deel (de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker) bedragen € 495,- bij betaling ineens. Bij deze prijzen is alles inbegrepen, ook het lesmateriaal en alle examens. Er zijn dus geen verborgen kosten.

Termijnbetaling

De kosten van de opleiding kunnen ook in termijnen betaald worden. De kosten voor het eerste deel (de opleiding Administratief Medewerker) worden in 9 maandelijkse termijnen van € 175,- geïnd. De kosten voor het tweede deel (de Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker) worden in 3 maandelijkse termijnen van € 175,- geïnd.

Belastingteruggaaf

Omdat deze opleidingskosten voor een belangrijk deel aftrekbaar zijn voor de belasting ligt het totale lesgeld voor jou aanzienlijk lager! Meer informatie hierover is beschikbaar op de website van de belastingdienst of neem contact met ons op voor verdere vragen.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)