Social media & webcare

Niveau
Tijdsduur

Social media & webcare

Extra Trainers
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Consumenten delen hun mening over en ervaringen met uw organisatie via social media op het internet. Zichtbaar voor iedereen. Van opmerkingen tot klachten en uit de hand gelopen discussies. Reageren moet soms. Maar hoe en wanneer? Goede inzet van online webcare verbetert de klantervaring en tevredenheid. Met de training social media & webcare kun je stappen maken in (online)reputatiemanagement. In deze training staat het monitoren van wat er gezegd wordt over jouw organisatie en het effectief reageren hierop centraal.

Tijdens de training ga je aan de slag met of bouw je een eigen webcarestrategie en een helder reactiebeleid. Deelnemers leren vaardigheden om goed te reageren op opmerkingen, …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Webcare, Social Media, Klantenservice / Customer Service, Klantenservice / Servicedesk Management en LinkedIn.

Consumenten delen hun mening over en ervaringen met uw organisatie via social media op het internet. Zichtbaar voor iedereen. Van opmerkingen tot klachten en uit de hand gelopen discussies. Reageren moet soms. Maar hoe en wanneer? Goede inzet van online webcare verbetert de klantervaring en tevredenheid. Met de training social media & webcare kun je stappen maken in (online)reputatiemanagement. In deze training staat het monitoren van wat er gezegd wordt over jouw organisatie en het effectief reageren hierop centraal.

Tijdens de training ga je aan de slag met of bouw je een eigen webcarestrategie en een helder reactiebeleid. Deelnemers leren vaardigheden om goed te reageren op opmerkingen, vragen, frustraties, complimenten of klachten. Met goede webcare versterk je het imago en reageer je effectief op berichtgeving over jouw organisatie.

Onderwerpen

·        introductie social media

·        webcare en reputatiemanagement

·        strategie & reactiebeleid

·        social media monitoring

·        huisstijl en toonzetting

·        reactief/proactief

·        klantgericht reageren

·        effectief omgaan met ‘zinloze’ discussies                           

Duur

De training Social media & webcare in ons open rooster duurt een dag. Liever individueel of samen met collega's? Dat kan. Samen bepalen we dan duur en onderwerpen. Vraag gerust een offerte aan! 

Gerelateerde trainingen

Creatief en commercieel schrijven, spelling en grammatica, klantgericht e-mails en brieven schrijven, schrijven voor de kennisbank – FAQ - CMS, webteksten schrijven.

Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.

Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.

Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.

Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.