Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.

Type product

Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.

Icademy
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,1 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7,1 (uit 14 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

1
Gemiddeld cijfer voor Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Annemiek Schep
Supervisor museum winkel
1
Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.

"Grote tegenvaller. Weggegooid geld.Cursus gaat alleen over grote supermarkten. ook erg laag niveau. Ik ben geïnteresseerd in merchandising and display en verkoop psychologie in kleine privé winkels.Verkoop cadeau artikelen etc. " - 16-01-2017 14:56

"Grote tegenvaller. Weggegooid geld.Cursus gaat alleen over grote supermarkten. ook erg laag niveau. Ik ben geïnteresseerd in merchandising a… alles lezen - 16-01-2017 14:56

Beste mevrouw Schep,
Vriendelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen de cursus “Visual merchandising’ te beoordelen. Het spijt me oprecht dat deze cursus niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het niveau van de cursus is MBO en blijkbaar is dat voor u toch echt te eenvoudig. Om u te helpen in uw verdere ontwikkeling, want dat is immers het doel van Icademy, zullen we de kosten van de cursus op uw rekening terug storten, zodat u een Visual merchandising-cursus met meer verdieping kunt volgen. Hiervoor zal ik contact met u opnemen. Ik hoop van harte dat dit uw negatieve beeld over de Icademy cursus enigszins bijstelt.

Met vriendelijke groet,

Ninou Aardema

- 16-01-2017 14:56

Beschrijving

Hoe je je winkel indeelt, kan het verschil maken tussen het wel of niet verkopen van een product. De manier waarop ter plaatse de diverse assortimentsgroepen aan de consument worden aangeboden, is beslissend voor de omzet. Daar gaat het om bij 'Visual merchandising'. Als jij betrokken bent bij het beheer en de organisatie van bijvoorbeeld een supermarkt, dan zal deze uitgebreide online training je heel wat overbodig denkwerk besparen.

In de e-learning 'Visual merchandising' maak je kennis met de theorie en de praktijk van 'het zó presenteren van artikelen, goederen of handel dat klanten in de verleiding komen om deze artikelen te kopen'. Het gaat over verschillen tussen winkels en verkoopsys…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conceptontwikkeling, Verkoopmethoden, Marketing management, NIMA Marketing-C en Marketingstrategie.

Hoe je je winkel indeelt, kan het verschil maken tussen het wel of niet verkopen van een product. De manier waarop ter plaatse de diverse assortimentsgroepen aan de consument worden aangeboden, is beslissend voor de omzet. Daar gaat het om bij 'Visual merchandising'. Als jij betrokken bent bij het beheer en de organisatie van bijvoorbeeld een supermarkt, dan zal deze uitgebreide online training je heel wat overbodig denkwerk besparen.

In de e-learning 'Visual merchandising' maak je kennis met de theorie en de praktijk van 'het zó presenteren van artikelen, goederen of handel dat klanten in de verleiding komen om deze artikelen te kopen'. Het gaat over verschillen tussen winkels en verkoopsystemen, over diverse verkoopmethoden en de manieren van presenteren die daarbij horen. Zaken als uitstraling, slim gebruik maken van beschikbare ruimte, het komt allemaal aan bod in deze online training. Als je de lesstof grondig hebt doorgenomen, kijk je met andere ogen naar je eigen winkel.

Duur

De e-learning 'Visual Merchandising' duurt ongeveer 80 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 3 weken.

Doelgroep

Deze e-learning is bestemd voor verkoopmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, dan werk je daarmee aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Materialen en middelen inzetten, Vakdeskundigheid toepassen, Creëren en innoveren, Plannen en organiseren, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten.

Werkplekleren

Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

Lesmaterialen

De cursus 'Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.' bestaat uit:

  • VideoCollege
  • E-Book
  • Samenvatting
  • Checklist
  • Blikveldkaart

Toetsing

De cursus 'Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

1
Gemiddeld cijfer voor Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.
Gebaseerd op 1 ervaring
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Annemiek Schep
Supervisor museum winkel
1
Visual merchandising - Conceptontwikkeling op de winkelvloer: optimale presentatie.

"Grote tegenvaller. Weggegooid geld.Cursus gaat alleen over grote supermarkten. ook erg laag niveau. Ik ben geïnteresseerd in merchandising and display en verkoop psychologie in kleine privé winkels.Verkoop cadeau artikelen etc. " - 16-01-2017 14:56

"Grote tegenvaller. Weggegooid geld.Cursus gaat alleen over grote supermarkten. ook erg laag niveau. Ik ben geïnteresseerd in merchandising a… alles lezen - 16-01-2017 14:56

Beste mevrouw Schep,
Vriendelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen de cursus “Visual merchandising’ te beoordelen. Het spijt me oprecht dat deze cursus niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het niveau van de cursus is MBO en blijkbaar is dat voor u toch echt te eenvoudig. Om u te helpen in uw verdere ontwikkeling, want dat is immers het doel van Icademy, zullen we de kosten van de cursus op uw rekening terug storten, zodat u een Visual merchandising-cursus met meer verdieping kunt volgen. Hiervoor zal ik contact met u opnemen. Ik hoop van harte dat dit uw negatieve beeld over de Icademy cursus enigszins bijstelt.

Met vriendelijke groet,

Ninou Aardema

- 16-01-2017 14:56

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.