Corporate Storytelling In-company

Type product

Corporate Storytelling In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Organisaties met een goed verhaal worden als betekenisvoller ervaren. Vooral als dat verhaal niet op de ‘Over ons’-pagina verborgen staat, maar in alle communicatie-uitingen naar voren komt. In de training Corporate Storytelling leer je het verhaal van jouw organisatie consistent en overtuigend vertellen. Dat doe je via online kanalen als je site, blogs, Twitter en YouTube. Ook visual storytelling voor bijvoorbeeld Instagram komt aan bod.

Programma van de training Corporate Storytelling

  • Wat houdt storytelling in? En waarom is storytelling belangrijk?
  • We analyseren wat een verhaal krachtig maakt aan de hand van het motorisch moment.
  • We onderzoeken twee andere elementen van storytelling: de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storytelling, Concepting, Verhalen schrijven, Conceptontwikkeling en Visueel communiceren.

Organisaties met een goed verhaal worden als betekenisvoller ervaren. Vooral als dat verhaal niet op de ‘Over ons’-pagina verborgen staat, maar in alle communicatie-uitingen naar voren komt. In de training Corporate Storytelling leer je het verhaal van jouw organisatie consistent en overtuigend vertellen. Dat doe je via online kanalen als je site, blogs, Twitter en YouTube. Ook visual storytelling voor bijvoorbeeld Instagram komt aan bod.

Programma van de training Corporate Storytelling

  • Wat houdt storytelling in? En waarom is storytelling belangrijk?
  • We analyseren wat een verhaal krachtig maakt aan de hand van het motorisch moment.
  • We onderzoeken twee andere elementen van storytelling: de moraal en de heilige graal. Je leert een kernboodschap schrijven en je houdt bovendien een interview.
  • Ieder verhaal kent een held. Wie is de held in jouw corporate story? Je ontwikkelt een karakterbeschrijving.
  • Een sterke corporate story straalt merkpersoonlijkheid uit. Je werkt voor jouw organisatie de merkpersoonlijkheid uit en enkele archetypes.
  • We behandelen krachtige stijlfiguren als metaforen en symbolen. Je schrijft een boodschap met behulp van een metafoor.

 

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Storytelling.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.