Klantgericht Schrijven

Type product
Logo van Client Matters

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgericht, vriendelijk, betrokken, ... Aan ambities rondom klantcommunicatie ontbreekt het vaak niet. Maar hoe schrijf je het ook zo op dat je in ieder klantcontactmoment die belofte waarmaakt? Of het nu om een brief, e-mail, interne notitie, webtekst of brochure gaat; klantgericht (en wervend) schrijven is een kunst. Een kunst die je leert in onze incompany training Klantgericht Schrijven. 

We nemen altijd de teksten van deelnemers als uitgangspunt. Zo is iedere minuut van de training nuttig en ziet iedereen direct waar hij nog kansen laat liggen in zijn eigen teksten. Korte, praktische tips en voorbeelden wisselen we af met veel oefenen. Wij doen dus veel voorbereiding voor een maatwer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgericht schrijven, Klantgerichtheid, Schrijven, Schriftelijke communicatie en Schrijven voor het web.

Klantgericht, vriendelijk, betrokken, ... Aan ambities rondom klantcommunicatie ontbreekt het vaak niet. Maar hoe schrijf je het ook zo op dat je in ieder klantcontactmoment die belofte waarmaakt? Of het nu om een brief, e-mail, interne notitie, webtekst of brochure gaat; klantgericht (en wervend) schrijven is een kunst. Een kunst die je leert in onze incompany training Klantgericht Schrijven. 

We nemen altijd de teksten van deelnemers als uitgangspunt. Zo is iedere minuut van de training nuttig en ziet iedereen direct waar hij nog kansen laat liggen in zijn eigen teksten. Korte, praktische tips en voorbeelden wisselen we af met veel oefenen. Wij doen dus veel voorbereiding voor een maatwerkprogramma waardoor de training zelf kort en effectief is. En nog leuk ook. 

Afhankelijk van het soort klantcontact dat cursisten hebben, leggen we de nadruk op e-mail, brieven, telefoon en balie (bijvoorbeeld voor KCC of front office) of juist op wervende teksten zoals webteksten, brochures en persberichten (communicatieprofessionals). 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.