Feedback geven

Niveau
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.395 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

3543 KA Utrecht
mei. 2019
3543 KA Utrecht
jun. 2019
3543 KA Utrecht
jul. 2019
3543 KA Utrecht
aug. 2019
3543 KA Utrecht
sep. 2019
3543 KA Utrecht
okt. 2019

Beschrijving

Korte beschrijving:

Op je werk en in je priveleven doen zich regelmatig situaties voor waarin je feedback zou willen geven. Je vindt het geven van feedback echter lastig. Je bent bang dat de ander emotioneel zal reageren. Of je hebt al eens gemerkt dat je boodschap niet aan kwam en dat er ondanks je inspanning niks veranderde. Je beseft dat op een goede manier feedback geven nodig is om de ander de mogelijkheid te geven iets aan zijn gedrag te doen, en te leren van het effect van zijn gedrag. Je ziet ook dat het voor jezelf onprettig is om je eigen inzichten en irritaties op te kroppen en zou graag vaker feedback willen geven op een manier die zowel voor jezelf als voor de ontvanger prettig …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Korte beschrijving:

Op je werk en in je priveleven doen zich regelmatig situaties voor waarin je feedback zou willen geven. Je vindt het geven van feedback echter lastig. Je bent bang dat de ander emotioneel zal reageren. Of je hebt al eens gemerkt dat je boodschap niet aan kwam en dat er ondanks je inspanning niks veranderde. Je beseft dat op een goede manier feedback geven nodig is om de ander de mogelijkheid te geven iets aan zijn gedrag te doen, en te leren van het effect van zijn gedrag. Je ziet ook dat het voor jezelf onprettig is om je eigen inzichten en irritaties op te kroppen en zou graag vaker feedback willen geven op een manier die zowel voor jezelf als voor de ontvanger prettig is. In deze competentie training verken je als eerste het doel van feedback. Je krijgt een model voor het geven van feedback aangereikt, dat erop gericht is de boodschap zo helder mogelijk te verwoorden zonder veel weerstand op te roepen. Vervolgens leer je hoe je om kunt gaan met je eigen emoties en de emoties van de ander. Na afloop van de training: "Herken je feedback als communicatiemiddel en middel tot zelfreflectie "Ben je bekend met een model voor het geven van feedback "Weet je hoe je de boodschap moet brengen om deze zo goed mogelijk aan te laten komen "Kun je omgaan met emoties bij de feedback ontvanger "Kun je omgaan met je eigen emoties bij het geven van feedback "Weet je wanneer feedback wordt gegeven in functionerings- en beoordelingsgesprekken

Doelgroep:

De opleiding is bedoeld voor medewerkers die in hun werk of priveleven vaker en beter feedback willen geven. Het individuele karakter van de training zorgt ervoor dat deze aansluit bij jouw eigen praktijk en leerdoelen. Je werkt met praktijkopdrachten, opdrachten met collega's, oefent in jouw eigen werksituatie, doet aan zelfreflectie en spart met je begeleider. Wekelijks bespreek je de uitgevoerde opdrachten met je begeleider via telefoon of mail. De totale studiebelasting bedraagt ongeveer 3 (werk)dagen in een periode van maximaal 3 maanden, afhankelijk van je leerdoel en tijd. De training is afgestemd op de behoeften van de deelnemers, of je deze nu in groepsverband doet, of individueel als Workplace Learning.

Voorvereisten:

Voor deelname aan de opleiding is geen specifieke voorkennis of vooropleiding vereist. Deze training staat niet op zich, maar maakt deel uit van verschillende van onze curricula. Jij wilt de juiste opleidingskeuze maken en je optimaal ontwikkelen. Onze curricula helpen je daarbij. Benieuwd? Je vindt ze op de Curriculum pagina.

Doelstelling:

Je zou graag vaker feedback willen geven op een manier die voor de ontvanger prettig is. In deze competentie training verken je als eerste het doel van feedback. Je krijgt een model voor het geven van feedback aangereikt, dat erop gericht is de boodschap zo helder mogelijk te verwoorden zonder veel weerstand op te roepen. Vervolgens leer je hoe je om kunt gaan met je eigen emoties en de emoties van de ander. Na afloop van de opleiding: Herken je feedback als communicatiemiddel en middel tot zelfreflectie Ben je bekend met een model voor het geven van feedback Weet je hoe je de boodschap moet brengen om deze zo goed mogelijk aan te laten komen Kun je omgaan met emoties bij de feedback ontvanger Kun je omgaan met je eigen emoties bij het geven van feedback Weet je wanneer feedback wordt gegeven in functionerings- en beoordelingsgesprekken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.