Training Hospitality Management In-company

Type product
Tijdsduur

Training Hospitality Management In-company

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 373 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Training Hospitality Management In-company
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Sylvia
10
Training Hospitality Management In-company

"Ik heb veel geleerd! Het was duidelijk, door de goede uitleg van de trainer. Met name (volgens mij net als mijn collega’s) het stuk over de werking van het brein is iets wat ik super interessant vond. Zeer goede trainer waar je fijn naar kunt luisteren." - 24-02-2023 12:11

"Ik heb veel geleerd! Het was duidelijk, door de goede uitleg van de trainer. Met name (volgens mij net als mijn collega’s) het stuk over de … alles lezen - 24-02-2023 12:11

Beschrijving

Inleiding Training Hospitality Management

Werk jij in de horeca, heb je een facilitaire of ondersteunende rol of maak je het anderen graag naar hun zin? Dan is de training hospitality management of gastvrijheidstraining interessant voor jou of jouw afdeling. Door dieper in te gaan op de betekenis van gastvrijheid en hoe je hieraan kunt voldoen door vooruitstrevend en innovatief te zijn. Ook het efficiënter afhandelen van klachten en vragen door klantsignalen te herkennen en hierop in te spelen zijn onderdeel van de training hospitality management.

Wat wordt er tijdens de training hospitality management behandeld?

De training hospitality management kan uit verschillende onderwerpen bestaan, a…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hotelmanagement, Hospitality, HACCP, Revenue / Yield Management en Hotel Front Office.

Inleiding Training Hospitality Management

Werk jij in de horeca, heb je een facilitaire of ondersteunende rol of maak je het anderen graag naar hun zin? Dan is de training hospitality management of gastvrijheidstraining interessant voor jou of jouw afdeling. Door dieper in te gaan op de betekenis van gastvrijheid en hoe je hieraan kunt voldoen door vooruitstrevend en innovatief te zijn. Ook het efficiënter afhandelen van klachten en vragen door klantsignalen te herkennen en hierop in te spelen zijn onderdeel van de training hospitality management.

Wat wordt er tijdens de training hospitality management behandeld?

De training hospitality management kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe open inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat gastvrijheid in bedrijf straks ook binnen jullie organisatie een vanzelfsprekendheid is. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training hospitality management zijn:

  • Creëren van een wow-effect
  • Wat is gastvrijheid?
  • Basisprincipes van klantgerichtheid
  • Houding & gedrag herkennen en inzetten
  • Zet de klant centraal
  • Inspelen op de klantbeleving
  • Service en klachtafhandeling
  • Gesprekstechnieken en samenwerkingstechnieken
  • Effectief communiceren

Deze training, gericht op gastvrijheid, helpt je klanten beter te woord te staan en beter om te gaan met klachten en vragen. Het herkennen van wensen, behoeftes en koopsignalen van klanten zal je helpen om het maximale eruit te halen.

Wat leer ik tijdens een training hospitality management?

Ben jij voornemens om de training hospitality management te volgen? Deze training geeft je inzicht in verschillende technieken en factoren om zo goed mogelijk in te spelen op de beleving van de klant. Je krijgt handvatten om een meer open en gastvrije houding naar de klant uit te stralen. We inspireren je om onderscheidend te zijn naar klanten en een wow-gevoel te creëren. Door meer gastvrijheid uit te stralen, zal dit uiteindelijk zorgen voor meer tevreden klanten, zowel intern als extern. Met een verzamelnaam noemen we dat ook wel gastvrijheid in bedrijf creëren.

Maak kennis met onze persoonlijke werkwijze

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van de training hospitality management. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dat vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de gastvrijheidstraining te kunnen bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden.

Wat zijn de kosten van een training hospitality management?

De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

10
Gemiddeld cijfer voor Training Hospitality Management In-company
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Sylvia
10
Training Hospitality Management In-company

"Ik heb veel geleerd! Het was duidelijk, door de goede uitleg van de trainer. Met name (volgens mij net als mijn collega’s) het stuk over de werking van het brein is iets wat ik super interessant vond. Zeer goede trainer waar je fijn naar kunt luisteren." - 24-02-2023 12:11

"Ik heb veel geleerd! Het was duidelijk, door de goede uitleg van de trainer. Met name (volgens mij net als mijn collega’s) het stuk over de … alles lezen - 24-02-2023 12:11

starstarstarstarstar
Charel
10
Training Hospitality Management In-company

"Van mij mocht er nog wel een les bij, vond het namelijk erg leuk en leerzaam. Denk dat de trainer zo nog een dag had kunnen vullen met een waardevolle les. Daarom zou ik zeker nog wel verder willen gaan, over een tijdje. Met name de breinuitleg, zeer leerzaam en goed te onthouden. Maar is ook zeker nog wel meer over te leren. Als we dan over een tijdje weer een traject gaan starten, ben ik benieuwd of ik en medecollega’s het hebben kunnen toepassen in de praktijk." - 24-02-2023 12:09

"Van mij mocht er nog wel een les bij, vond het namelijk erg leuk en leerzaam. Denk dat de trainer zo nog een dag had kunnen vullen met een w… alles lezen - 24-02-2023 12:09

starstarstarstarstar
Jolanda
10
Training Hospitality Management In-company

"Zeer begrijpelijke cursus, met veel uitleg die zeker in je brein blijft hangen. Mede mogelijk gemakt door een leuke en duidelijke docent. Hij was zeer attent op dingen die er gebeurde en speelde hier op in. Ik zou wel graag een vervolg willen op den duur." - 24-02-2023 12:08

"Zeer begrijpelijke cursus, met veel uitleg die zeker in je brein blijft hangen. Mede mogelijk gemakt door een leuke en duidelijke docent. Hi… alles lezen - 24-02-2023 12:08

starstarstarstarstar
Coriene
10
Training Hospitality Management In-company

"Het is fijn om als team klassikaal met elkaar actuele zaken en thema’s te bespreken en met elkaar te communiceren. Tijdens zo’n dag communiceer je heel anders dan tijdens het werk. De trainer was zeer enthousiast, duidelijk in z’n uitleg op een rustig tempo. Daarnaast zorgde hij ervoor dat we het echt samen deden, hij betrok de hele groep." - 24-02-2023 12:07

"Het is fijn om als team klassikaal met elkaar actuele zaken en thema’s te bespreken en met elkaar te communiceren. Tijdens zo’n dag communic… alles lezen - 24-02-2023 12:07

starstarstarstarstar
F. Bruinsma
10
Training Hospitality Management In-company

"Ik vond het een super mooie en waardevolle training, heb er veel van mogen leren. En ik zou er nog meer over willen leren. Vooral het brein was interessant, maar zou ik nog wel dieper op in willen gaan tijdens een volgende sessie. De trainer was top en legde mooi, uitgebreid uit. Nam de tijd." - 24-02-2023 12:07

"Ik vond het een super mooie en waardevolle training, heb er veel van mogen leren. En ik zou er nog meer over willen leren. Vooral het brein … alles lezen - 24-02-2023 12:07

starstarstarstarstar
Rebecca
10
Training Hospitality Management In-company

"Dat ik nu beter snap hoe het brein van de bewoners werkt, dat heeft voor mij veel waarde. Want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor; de bewoners. De trainer was een fijne man, goed in z’n vak." - 24-02-2023 12:05

"Dat ik nu beter snap hoe het brein van de bewoners werkt, dat heeft voor mij veel waarde. Want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor; … alles lezen - 24-02-2023 12:05

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.