Klantmanager

Vaardigheden voor beroep Klantmanager

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Klantmanager. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Customer Experience38 producten, 32 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Customer Lifecycle Management38 producten, 32 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Klantenrelatiebeheer38 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.385
"
Accountbeheer49 producten, 45 ervaringen, € 10 tot € 10.495
"
Verkoop12 producten, 384 ervaringen, € 24 tot € 1.295
"
Upselling12 producten, 384 ervaringen, € 24 tot € 1.295
"
Consumentisme100 producten, 20 ervaringen, € 0 tot € 5.395
"
Klanttevredenheid252 producten, 1248 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Klantenservice59 producten, 595 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Retentiemanagement8 producten, 9 ervaringen, € 37 tot € 32.500
"
Coaching en Begeleiding500 producten, 701 ervaringen, € 0 tot € 19.950
"
Loyaliteitsprogramma’S38 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.385
"
Klantenbelangenbehartiging252 producten, 1248 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Stakeholder Management43 producten, 36 ervaringen, € 19 tot € 4.700
"
Branding99 producten, 139 ervaringen, € 0 tot € 9.425
"
Marketing405 producten, 23 ervaringen, € 0 tot € 12.400
"
Retail57 producten, 0 ervaringen, € 799 tot € 7.795
"
Klanteninzicht252 producten, 1248 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Ondernemingseisen74 producten, 105 ervaringen, € 0 tot € 2.495
"
Risicoanalyse11 producten, 6 ervaringen, € 18 tot € 4.295
"
Toon alle (20)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leiderschap500 producten, 1876 ervaringen, € 0 tot € 24.500
"
Communicatie175 producten, 1314 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Zelfmotivatie82 producten, 415 ervaringen, € 4 tot € 4.975
"
Doelgericht23 producten, 55 ervaringen, € 34 tot € 2.004
"
Gepassioneerd63 producten, 88 ervaringen, € 0 tot € 1.825
"
IT vaardighedenRelevantie
Salesforce36 producten, 40 ervaringen, € 0 tot € 3.800
"
Zendesk
"