Office manager

Office manager

Een office manager is iemand die verantwoordelijk is voor het organiseren van alle administratieve activiteiten die de goede werking van een kantoor bevorderen. Hij of zij dient toezicht te houden op andere werknemers op een eerlijke, consequente manier. Office manager worden is mogelijk iets voor jou als je uit bent op een veelzijdige job, waarbij organiseren en communiceren centraal staan.

Taken van een office manager

Office managers hebben uiteenlopende taken. Denk hierbij aan het beheren van de budgetten van het kantoor en het onderhouden van goed contact met het personeel, leveranciers en klanten. Daarnaast voeren office managers vaak administratieve systemen in en zijn zij verantwoordelijk voor het onderhoud van het kantoor. Afhankelijk van de grootte van het bedrijf kunnen zij ook een team van administratief of ondersteunend personeel aansturen. Het oplossen van geschillen die zich onder werknemers kunnen voordoen, kunnen ook tot het takenpakket behoren. Om te slagen als office manager is het belangrijk dat je beschikt over optimisme, dat je graag initiatief neemt en dat je interesse in het welzijn van jouw bedrijf hebt.

Vaardigheden voor beroep Office manager

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Office manager. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Kantoormanagement121 producten, 1 ervaringen, € 163 tot € 8.195
"
Administratieve Werkzaamheden186 producten, 25 ervaringen, € 58 tot € 13.995
"
Beheer van Debiteuren40 producten, 170 ervaringen, € 0 tot € 1.738
"
Algemene Administratieve Ondersteuning63 producten, 6 ervaringen, € 180 tot € 12.995
"
Archiveren
"
Crediteuren14 producten, 23 ervaringen, € 65 tot € 6.723
"
Kantoorprocedures121 producten, 1 ervaringen, € 163 tot € 8.195
"
Telefoonbeheer149 producten, 1305 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Front Office
"
Boekhouding203 producten, 118 ervaringen, € 0 tot € 8.195
"
Factureren19 producten, 22 ervaringen, € 29 tot € 3.770
"
Secretariële Ervaring46 producten, 116 ervaringen, € 249 tot € 9.995
"
Payrollbeheer20 producten, 3 ervaringen, € 195 tot € 4.469
"
Telefonische Vaardigheden50 producten, 693 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Telefonische Ondersteuning50 producten, 693 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Gegevensinvoer7 producten, 0 ervaringen, € 299 tot € 2.698
"
Prioriteiten Stellen7 producten, 4 ervaringen, € 0 tot € 1.950
"
Financiën111 producten, 159 ervaringen, € 0 tot € 6.791
"
Toon alle (18)
IT vaardighedenRelevantie
Quickbooks6 producten, 0 ervaringen, € 149 tot € 1.195
"
Microsoft Office473 producten, 211 ervaringen, € 0 tot € 5.295
"
Microsoft Excel390 producten, 252 ervaringen, € 0 tot € 5.995
"
Microsoft Word356 producten, 113 ervaringen, € 0 tot € 1.995
"
Microsoft Outlook256 producten, 145 ervaringen, € 0 tot € 6.160
"
Spreadsheets390 producten, 252 ervaringen, € 0 tot € 5.995
"
Tekstverwerken58 producten, 9 ervaringen, € 0 tot € 1.349
"
Toon alle (7)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Coördineren500 producten, 420 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Multitasking31 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Aandacht voor Detail31 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Communicatie128 producten, 137 ervaringen, € 0 tot € 8.995
"