Campagne Management (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Campagne Management (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Anouk Dijkhoff
Marketeer
8
Campagne Management (training)

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet gaat worden voor een klant. Zo kun je meteen de opgedane kennis in de praktijk toepassen! " - 24-09-2020 14:48

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet g… alles lezen - 24-09-2020 14:48

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Amsterdam, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Amsterdam, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Amsterdam, Case: Hands-on Campagne Management
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Amsterdam, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeCapelle aan den IJssel
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Capelle aan den IJssel, Case: Hands-on Campagne Management
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeEindhoven
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Eindhoven, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Eindhoven, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Eindhoven, Case: Hands-on Campagne Management
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Eindhoven, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeLeusden
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Leusden, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Leusden, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Leusden, Case: Hands-on Campagne Management
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Leusden, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
computer Online: Online Classroom
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Online Classroom, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Online Classroom, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Online Classroom, Case: Hands-on Campagne Management
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Online Classroom, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeUtrecht
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Utrecht, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Utrecht, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Utrecht, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Utrecht, Case: Hands-on Campagne Management
placeZwolle
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
Toon rooster
event 12 november 2020, 09:30-16:30, Zwolle, Strategie, Data & Privacy
event 19 november 2020, 09:30-16:30, Zwolle, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 26 november 2020, 09:30-12:30, Zwolle, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 26 november 2020, 13:00-16:30, Zwolle, Case: Hands-on Campagne Management
placeAmsterdam
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Amsterdam, Case: Hands-on Campagne Management
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeCapelle aan den IJssel
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Capelle aan den IJssel, Case: Hands-on Campagne Management
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeEindhoven
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Eindhoven, Case: Hands-on Campagne Management
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeLeusden
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Leusden, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Leusden, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Leusden, Case: Hands-on Campagne Management
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Leusden, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
computer Online: Online Classroom
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Online Classroom, Case: Hands-on Campagne Management
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeUtrecht
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Utrecht, Case: Hands-on Campagne Management
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeZwolle
22 jan. 2021 tot 5 feb. 2021
Toon rooster
event 22 januari 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Strategie, Data & Privacy
event 29 januari 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 5 februari 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 5 februari 2021, 13:00-16:30, Zwolle, Case: Hands-on Campagne Management

Beschrijving

Omschrijving:

Marketing campagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je in deze training Campagne Management.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Welke middelen, doelgroepen en data je inzet, - Hoe je het creatief bureau brieft, - Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne, - Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden om het beste resultaat er uit te halen, - Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt bel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Management Algemeen, Reputatiemanagement, Kwaliteitsmanagement en Leiderschap.

Omschrijving:

Marketing campagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je in deze training Campagne Management.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Welke middelen, doelgroepen en data je inzet, - Hoe je het creatief bureau brieft, - Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne, - Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden om het beste resultaat er uit te halen, - Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt belangrijk zijn, - Op welke KPI’s en factoren je jouw campagne team en/of bureau kunt beoordelen

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die óf zelf aan de knoppen zitten óf vooraf over de strategie willen meepraten.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van content marketing.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

8
Gemiddeld cijfer voor Campagne Management (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Anouk Dijkhoff
Marketeer
8
Campagne Management (training)

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet gaat worden voor een klant. Zo kun je meteen de opgedane kennis in de praktijk toepassen! " - 24-09-2020 14:48

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet g… alles lezen - 24-09-2020 14:48

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.