Campagne Management (training)

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 154 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
9 mrt. 2020 tot 23 mrt. 2020
Toon rooster
event 9 maart 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 16 maart 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 23 maart 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 23 maart 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Capelle aan den IJssel
9 mrt. 2020 tot 23 mrt. 2020
Toon rooster
event 9 maart 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 16 maart 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 23 maart 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 23 maart 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Eindhoven
9 mrt. 2020 tot 23 mrt. 2020
Toon rooster
event 9 maart 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 16 maart 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 23 maart 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 23 maart 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Leusden
9 mrt. 2020 tot 23 mrt. 2020
Toon rooster
event 9 maart 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 16 maart 2020, 09:00-16:00, Briefing , Mediaplan & Campagnes
event 23 maart 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 23 maart 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
Utrecht
9 mrt. 2020 tot 23 mrt. 2020
Toon rooster
event 9 maart 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 16 maart 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 23 maart 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 23 maart 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Zwolle
9 mrt. 2020 tot 23 mrt. 2020
Toon rooster
event 9 maart 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 16 maart 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 23 maart 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 23 maart 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Amsterdam
2 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 9 september 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 16 september 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 16 september 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Capelle aan den IJssel
2 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 9 september 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 16 september 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 16 september 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Eindhoven
2 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 9 september 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 16 september 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
event 16 september 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
Leusden
2 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 9 september 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 16 september 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 16 september 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
Utrecht
2 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 9 september 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 16 september 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 16 september 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management
Zwolle
2 sep. 2020 tot 16 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 09:00-16:00, Strategie, Data & Privacy
event 9 september 2020, 09:00-16:00, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 16 september 2020, 09:00-12:00, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 16 september 2020, 13:00-16:00, Case: Hands-on Campagne Management

Beschrijving

Omschrijving:

Tegenwoordig pak je de aandacht van een lezer alleen nog met persoonlijke, onderscheidende en relevante content. Het is daarom van belang dat je voor je organisatie een duidelijke contentstrategie hebt. Maar hoe bereik je jouw doelgroep tussen alle concurrentie? Hoe pak je dat aan voor jouw organisatie en hoe zet je een goede contentstrategie op? Dat leer je in de tweedaagse training Contentstrategie.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Een onderbouwde klantreis met KPI’s op te stellen, zodat je strategie meetbaar is, - Handige tip en tricks om je workload te verminderen, - Inzicht in hoe je draagvlak in je organisatie verkrijgt, - Creatieve kaders die als blauwdruk voor jouw organ…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Management Algemeen, Reputatiemanagement, Kwaliteitsmanagement en Leiderschap.

Omschrijving:

Tegenwoordig pak je de aandacht van een lezer alleen nog met persoonlijke, onderscheidende en relevante content. Het is daarom van belang dat je voor je organisatie een duidelijke contentstrategie hebt. Maar hoe bereik je jouw doelgroep tussen alle concurrentie? Hoe pak je dat aan voor jouw organisatie en hoe zet je een goede contentstrategie op? Dat leer je in de tweedaagse training Contentstrategie.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Een onderbouwde klantreis met KPI’s op te stellen, zodat je strategie meetbaar is, - Handige tip en tricks om je workload te verminderen, - Inzicht in hoe je draagvlak in je organisatie verkrijgt, - Creatieve kaders die als blauwdruk voor jouw organisatie kunnen dienen, - Inzicht in methoden en technieken zodat je content jouw doelgroep ook echt bereikt.

Je leert niet alleen theorie en praktijkervaringen maar past deze kennis ook gelijk toe. Zo kun je er na de training direct mee aan de slag in je eigen organisatie!

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die zelf een contentstrategie willen leren opzetten.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van content marketing.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.