Campagne Management (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Campagne Management (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 171 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

6
Gemiddeld cijfer voor Campagne Management (training)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Jamila Ouled L'Kadi
Online Marketing Manager
4
Campagne Management (training)

"Ik vond de training redelijk. Beide trainers waren niet all round, alsin het ging vooral over B2B perspectief wat ik erg jammer vond. De trainers waren duidelijk van een bureau wat zeker voordelen heeft voor campagne management, maar had het zelf ook prettig gevonden als er een campagne marketeer vanuit een andere omgeving B2C zijn kennis had gedeeld. Daarnaast vond ik het niveau van de training matig, dit had wat mij betreft wat zwaarder gemogen. Of benoemen dat dit een beginners training is.
Beide trainers benaderen nu ook salesgericht op LinkedIn of ik naar hun event wil komen, dit breekt voor mij ook een beetje het gevoel van docent/trainer zijn of het inzetten om daarmee weer contacten te krijgen en aan je te binden.

Locatie was absoluut top! Hele fijne plek en heel goed verzorgd. " - 31-10-2022 12:52

"Ik vond de training redelijk. Beide trainers waren niet all round, alsin het ging vooral over B2B perspectief wat ik erg jammer vond. De tra… alles lezen - 31-10-2022 12:52

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
31 jan. 2023 tot 14 feb. 2023
Toon rooster
event 31 januari 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Strategie, Data & Privacy
event 7 februari 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 14 februari 2023, 13:00-16:30, Amsterdam, Case: Hands-on Campagne Management
event 14 februari 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeCapelle aan den IJssel
31 jan. 2023 tot 14 feb. 2023
Toon rooster
event 31 januari 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, Data & Privacy
event 7 februari 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 14 februari 2023, 13:00-16:30, Capelle aan den IJssel, Case: Hands-on Campagne Management
event 14 februari 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeEindhoven
31 jan. 2023 tot 14 feb. 2023
Toon rooster
event 31 januari 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Strategie, Data & Privacy
event 7 februari 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 14 februari 2023, 13:00-16:30, Eindhoven, Case: Hands-on Campagne Management
event 14 februari 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeLeusden
31 jan. 2023 tot 14 feb. 2023
Toon rooster
event 31 januari 2023, 09:30-16:30, Leusden, Strategie, Data & Privacy
event 7 februari 2023, 09:30-16:30, Leusden, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 14 februari 2023, 13:00-16:30, Leusden, Case: Hands-on Campagne Management
event 14 februari 2023, 09:30-12:30, Leusden, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeUtrecht
31 jan. 2023 tot 14 feb. 2023
Toon rooster
event 31 januari 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Strategie, Data & Privacy
event 7 februari 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 14 februari 2023, 13:00-16:30, Utrecht, Case: Hands-on Campagne Management
event 14 februari 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeAmsterdam
24 apr. 2023 tot 15 mei. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Strategie, Data & Privacy
event 8 mei 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 10 mei 2023, 13:00-16:30, Amsterdam, Case: Hands-on Campagne Management
event 15 mei 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeCapelle aan den IJssel
24 apr. 2023 tot 15 mei. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, Data & Privacy
event 8 mei 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 10 mei 2023, 13:00-16:30, Capelle aan den IJssel, Case: Hands-on Campagne Management
event 15 mei 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeEindhoven
24 apr. 2023 tot 15 mei. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Strategie, Data & Privacy
event 8 mei 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 10 mei 2023, 13:00-16:30, Eindhoven, Case: Hands-on Campagne Management
event 15 mei 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeLeusden
24 apr. 2023 tot 15 mei. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:30-16:30, Leusden, Strategie, Data & Privacy
event 8 mei 2023, 09:30-16:30, Leusden, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 10 mei 2023, 13:00-16:30, Leusden, Case: Hands-on Campagne Management
event 15 mei 2023, 09:30-12:30, Leusden, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeUtrecht
24 apr. 2023 tot 15 mei. 2023
Toon rooster
event 24 april 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Strategie, Data & Privacy
event 8 mei 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 10 mei 2023, 13:00-16:30, Utrecht, Case: Hands-on Campagne Management
event 15 mei 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie

Beschrijving

Omschrijving:

Marketing campagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je in deze training Campagne Management.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Welke middelen, doelgroepen en data je inzet, - Hoe je het creatief bureau brieft, - Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne, - Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden om het beste resultaat er uit te halen, - Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt bel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Campagnes, Management Algemeen, Reputatiemanagement en Social Media.

Omschrijving:

Marketing campagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je in deze training Campagne Management.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Welke middelen, doelgroepen en data je inzet, - Hoe je het creatief bureau brieft, - Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne, - Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden om het beste resultaat er uit te halen, - Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt belangrijk zijn, - Op welke KPI’s en factoren je jouw campagne team en/of bureau kunt beoordelen

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die óf zelf aan de knoppen zitten óf vooraf over de strategie willen meepraten.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van content marketing.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

6
Gemiddeld cijfer voor Campagne Management (training)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Jamila Ouled L'Kadi
Online Marketing Manager
4
Campagne Management (training)

"Ik vond de training redelijk. Beide trainers waren niet all round, alsin het ging vooral over B2B perspectief wat ik erg jammer vond. De trainers waren duidelijk van een bureau wat zeker voordelen heeft voor campagne management, maar had het zelf ook prettig gevonden als er een campagne marketeer vanuit een andere omgeving B2C zijn kennis had gedeeld. Daarnaast vond ik het niveau van de training matig, dit had wat mij betreft wat zwaarder gemogen. Of benoemen dat dit een beginners training is.
Beide trainers benaderen nu ook salesgericht op LinkedIn of ik naar hun event wil komen, dit breekt voor mij ook een beetje het gevoel van docent/trainer zijn of het inzetten om daarmee weer contacten te krijgen en aan je te binden.

Locatie was absoluut top! Hele fijne plek en heel goed verzorgd. " - 31-10-2022 12:52

"Ik vond de training redelijk. Beide trainers waren niet all round, alsin het ging vooral over B2B perspectief wat ik erg jammer vond. De tra… alles lezen - 31-10-2022 12:52

starstarstarstarstar_border
Anouk Dijkhoff
Marketeer
8
Campagne Management (training)

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet gaat worden voor een klant. Zo kun je meteen de opgedane kennis in de praktijk toepassen! " - 24-09-2020 14:48

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet g… alles lezen - 24-09-2020 14:48

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.