Google Ads I

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Nano competence factory trainersdag sandervanwettum 1750px  38 of 50
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 149 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
20 mrt. 2019
Utrecht
18 apr. 2019
Utrecht
22 mei. 2019
Utrecht
20 jun. 2019
Utrecht
27 aug. 2019
Utrecht
19 sep. 2019
Utrecht
25 okt. 2019
Utrecht
21 nov. 2019
Utrecht
16 dec. 2019
Utrecht
24 jan. 2020
Utrecht
17 feb. 2020
Utrecht
27 mrt. 2020
Utrecht
1 mei. 2020

Beschrijving

Door een betere bezettingsgraad zijn onze prijzen gemiddeld lager voor onze cursisten. Hoe vaker je bij ons een cursus volgt hoe lager de cursusprijs, zelfs als je van baan verandert. 

Kortingsmogelijkheden: Last Minute, KVGO, 20% ZZP korting en/of bundelkorting tot 40%.

Google Ads kan een uitstekend middel zijn om bekendheid te genereren en meer bezoekers naar je website te trekken. Kán, want er is één voorwaarde: je moet je Ads-campagne wel zorgvuldig inrichten. Anders loop je het risico dat je veel geld investeert waar je weinig voor terugkrijgt. In de training Google Ads I leer je hoe je een succesvolle Ads-campagne opzet. Wil je uiteindelijk het Google Ads Fundamentals-examen halen? Dan is deze training een goed begin van je voorbereiding.

Programma van de training Google Ads I

College 1

  • Inleiding in Google Ads: wat is het eigenlijk? En wat is het verschil met organisch zoeken (SEO)?
  • Hoe maak je een Ads-account aan, en hoe bepaal je het budget voor je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Door een betere bezettingsgraad zijn onze prijzen gemiddeld lager voor onze cursisten. Hoe vaker je bij ons een cursus volgt hoe lager de cursusprijs, zelfs als je van baan verandert. 

Kortingsmogelijkheden: Last Minute, KVGO, 20% ZZP korting en/of bundelkorting tot 40%.

Google Ads kan een uitstekend middel zijn om bekendheid te genereren en meer bezoekers naar je website te trekken. Kán, want er is één voorwaarde: je moet je Ads-campagne wel zorgvuldig inrichten. Anders loop je het risico dat je veel geld investeert waar je weinig voor terugkrijgt. In de training Google Ads I leer je hoe je een succesvolle Ads-campagne opzet. Wil je uiteindelijk het Google Ads Fundamentals-examen halen? Dan is deze training een goed begin van je voorbereiding.

Programma van de training Google Ads I

College 1

  • Inleiding in Google Ads: wat is het eigenlijk? En wat is het verschil met organisch zoeken (SEO)?
  • Hoe maak je een Ads-account aan, en hoe bepaal je het budget voor je campagne?
  • Vanuit een concept een campagne én afzonderlijke advertenties opzetten: zo doe je dat.
  • Hoe gebruik je de Ads Editor om je campagnes te structureren?
  • Hoe zorg je dat jouw advertenties door de juiste Google-zoekers gezien worden?
  • Google Shopping: zo maak je een goede productfeed.

College 2

  • Lesje zoekwoorden: verschillende soorten, uitsluitingswoorden en zo doe je zoekwoord-inspiratie op.
  • Welke soorten advertenties biedt Google allemaal?
  • De veiling: waar je op moet letten als je gaat bieden.
  • Display advertenties: tekst- en beeldadvertenties binnen het Google Display Network. Hoe zet je ze effectief in, en wat levert het op?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.