Configure a Dynamics 365 customer experience solution (MB-280T04)
Startdata en plaatsen
placeStartel (Drachten) 29 jan. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:00-17:00, Startel (Drachten), Dag 1
|
placeVirtual 29 jan. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:00-17:00, Virtual, Dag 1
|
placeStartel (Drachten) 26 feb. 2025Toon rooster event 26 februari 2025, 09:00-17:00, Startel (Drachten), Dag 1
|
placeVirtual 26 feb. 2025Toon rooster event 26 februari 2025, 09:00-17:00, Virtual, Dag 1
|
placeStartel (Drachten) 26 mrt. 2025Toon rooster event 26 maart 2025, 09:00-17:00, Startel (Drachten), Dag 1
|
placeVirtual 26 mrt. 2025Toon rooster event 26 maart 2025, 09:00-17:00, Virtual, Dag 1
|
placeStartel (Drachten) 30 apr. 2025Toon rooster event 30 april 2025, 09:00-17:00, Startel (Drachten), Dag 1
|
placeVirtual 30 apr. 2025Toon rooster event 30 april 2025, 09:00-17:00, Virtual, Dag 1
|
placeStartel (Drachten) 28 mei. 2025Toon rooster event 28 mei 2025, 09:00-17:00, Startel (Drachten), Dag 1
|
placeVirtual 28 mei. 2025Toon rooster event 28 mei 2025, 09:00-17:00, Virtual, Dag 1
|
placeStartel (Drachten) 25 jun. 2025Toon rooster event 25 juni 2025, 09:00-17:00, Startel (Drachten), Dag 1
|
placeVirtual 25 jun. 2025Toon rooster event 25 juni 2025, 09:00-17:00, Virtual, Dag 1
|
Beschrijving
Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT-opleidingen in Nederland en België.
Algemene omschrijving
Ontdek met de MB-280T04 training hoe jij klantinteracties en verkoopprocessen kunt optimaliseren met behulp van Microsoft Dynamics 365. De MB-280T04 training is gericht op het beheren van leads (potentiële klanten) en kansen, evenals het configureren van productcatalogi en het personaliseren van klantreizen. Het volgen van de MB-280T04 training helpt jou om gebruik te maken van de belangrijkste functies van Dynamics 365 en om deze effectief in te zetten om de klantervaring te verbeteren.
Verder omvat de MB-280T04 cursus een diepgaande verkenning van het creëren van e-mails, het beheren van klantsegmentatie in ware tijd en AI-gestuurde optimalisatie binnen Dynamics 365 C…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT-opleidingen in Nederland en België.
Algemene omschrijving
Ontdek met de MB-280T04 training hoe jij klantinteracties en verkoopprocessen kunt optimaliseren met behulp van Microsoft Dynamics 365. De MB-280T04 training is gericht op het beheren van leads (potentiële klanten) en kansen, evenals het configureren van productcatalogi en het personaliseren van klantreizen. Het volgen van de MB-280T04 training helpt jou om gebruik te maken van de belangrijkste functies van Dynamics 365 en om deze effectief in te zetten om de klantervaring te verbeteren.
Verder omvat de MB-280T04 cursus een diepgaande verkenning van het creëren van e-mails, het beheren van klantsegmentatie in ware tijd en AI-gestuurde optimalisatie binnen Dynamics 365 Customer Insights. Daarnaast krijg je in de MB-280T04 cursus de gelegenheid om aan labopdrachten te werken. Hierdoor zul je in staat zijn om verkoopprocessen in te stellen, klantinzichten te beheren en marketingcampagnes op te zetten op maat.
Na afloop van de MB-280T04 cursus heb je geleerd hoe jij oplossingen kunt implementeren die sterke klantgerichte resultaten opleveren. Door het verbeteren van klantinteracties en het stroomlijnen van verkoopactiviteiten zul je bij kunnen dragen aan effectievere klantreizen en verhoogde klanttevredenheid binnen jouw organisatie.
Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de MB-280T04 training.
Doelgroep
De MB-280T04 training is met name geschikt voor Dynamics Functional Consultants en specialisten in klantsuccesbeheer die de klanttevredenheid binnen hun organisatie willen verbeteren.
Leerdoelen
Door de MB-280T04 training te volgen, zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:
- Het leadkwalificatieproces in Dynamics 365 Sales begrijpen en beheren.
- Kansen identificeren en creëren binnen Dynamics 365 om het verkoopproces te optimaliseren.
- Een uitgebreide productcatalogus configureren en onderhouden om aan de zakelijke behoeften te voldoen.
- Gepersonaliseerde, aantrekkelijke e-mails maken met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys.
- Klantreizen opbouwen en optimaliseren met gelijktijdige activeringen en AI-gestuurde inzichten.
- Hulpmiddelen binnen Dynamics 365 gebruiken om op maat gemaakte klantbelevingsoplossingen te creëren.
- Een praktische uitdaging voltooien om vaardigheden toe te passen in het ontwerpen van klantgerichte oplossingen.
Voorkennis
Voordat je deelneemt aan de MB-280T04 training, is het van belang dat jij bekend bent met de basisfuncties en met het configureren van zowel Dynamics 365 Sales als Dynamics 365 Customer Insights.
Onderwerpen
Module 1: Leads beheren met Dynamics 365 Sales
- Onderzoek het leadkwalificatieproces in Dynamics 365 van begin tot eind.
- Identificeer de verschillende opties voor het maken en definiëren van leads.
- Gebruik bedrijfsprocesstromen om de levenscyclus van een lead te beheren.
- Kwalificeer en diskwalificeer leads.
Lab: Werken met leads in Dynamics 365
Module 2: Kansen beheren met Dynamics 365 Sales
- Identificeer scenario's waarin kansen kunnen worden gebruikt.
- Maak en definieer kansen.
- Werk met gerelateerde kansrecords.
- Beheer een kans gedurende de hele levenscyclus.
Lab: Kansen beheren in Dynamics 365
Module 3: Beheer en organiseer uw productcatalogus met Dynamics 365 Sales
- Stel eenhedengroepen in om te bepalen hoe producten worden verkocht.
- Maak productfamiliehiërarchieën aan die productbundels en losse producten bevatten.
- Stel productprijsgegevens in door prijslijsten en prijslijstitems te maken.
- Gebruik kortingslijsten om volumekortingen te bieden.
Lab: De productcatalogus instellen
Module 4: E-mails maken in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
- Upload afbeeldingen naar de bestandsbibliotheek en gebruik ze in marketinginhoud.
- Maak en publiceer een e-mail.
- Verbeter je e-mails met personalisatie, contentblokken, contentideeën en meer.
- Upload afbeeldingen naar de bestandsbibliotheek en gebruik ze in marketinginhoud.
- Voeg personalisatie toe aan e-mails.
Module 5: Klantreizen opbouwen met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
- Beheer segmenten in gelijktijdige klantreizen.
- Werk met activeringen in gelijktijdige klantreizen.
- Maak een klantreis.
- Stel een zakelijk doel in en meet de voortgang binnen een klantreis.
- Bepaal wanneer attributen of if/then-vertakkingen moeten worden gebruikt.
- Gebruik een A/B-test binnen de klantreis.
- Pas AI-gestuurde, run-time kanaaloptimalisatie toe.
- Activeer triggers vanuit een klantreis om een andere klantreis of Power Automate-flow te starten.
Module 6: Uitdagingsproject - Configureer een Dynamics 365 klantbelevingsoplossing
- Evalueer vereisten.
- Voer een gap-analyse uit van bestaande middelen.
- Maak benodigde middelen aan op basis van de gestelde vereisten.
- Gebruik Dynamics 365 Sales en Dynamics 365 Customer Insights om een klantoplossing te creëren.
Lab: Pas het verkoopproces aan
Lab: Configureer de productcatalogus
Lab: Ontwerp een campagne
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.