Google Ads Basis - SRM Track - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Google Ads Basis - SRM Track - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
18 okt. 2024
placeEindhoven
18 okt. 2024
placeRotterdam
18 okt. 2024
placeUtrecht
18 okt. 2024
placeZwolle
18 okt. 2024
placeAmsterdam
12 dec. 2024
placeEindhoven
12 dec. 2024
placeRotterdam
12 dec. 2024
placeUtrecht
12 dec. 2024
placeZwolle
12 dec. 2024
placeAmsterdam
18 feb. 2025
placeEindhoven
18 feb. 2025
placeRotterdam
18 feb. 2025
placeUtrecht
18 feb. 2025
placeZwolle
18 feb. 2025
placeAmsterdam
14 apr. 2025
placeEindhoven
14 apr. 2025
placeRotterdam
14 apr. 2025
placeUtrecht
14 apr. 2025
placeZwolle
14 apr. 2025

Beschrijving

Je bent werkzaam als (online) marketeer, accountmanager of communicatieadviseur en je wilt praktische handvatten ontvangen voor het gebruik van Google Ads.

Wil je meer bezoekers genereren voor je website? En sterke, doelgerichte Google Ads-campagnes opzetten? Maar weet je niet hoe? In deze praktijkgerichte SRM Track Google Ads Basis maak je effectieve advertenties en campagnes en selecteer je bijbehorende zoekwoorden. Met de beste strategieën voor biedingen en targeting verbeter je het succes van je Google Ads-campagnes. Dat levert je al snel meer websitebezoekers op, tegen lagere kosten per bezoeker. De trainer is helemaal thuis in Google Ads en kan je veel concrete tips geven hoe jij je ad…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zoekwoorden-onderzoek, Google Ads, SEO, Copywriting en Linkbuilding.

Je bent werkzaam als (online) marketeer, accountmanager of communicatieadviseur en je wilt praktische handvatten ontvangen voor het gebruik van Google Ads.

Wil je meer bezoekers genereren voor je website? En sterke, doelgerichte Google Ads-campagnes opzetten? Maar weet je niet hoe? In deze praktijkgerichte SRM Track Google Ads Basis maak je effectieve advertenties en campagnes en selecteer je bijbehorende zoekwoorden. Met de beste strategieën voor biedingen en targeting verbeter je het succes van je Google Ads-campagnes. Dat levert je al snel meer websitebezoekers op, tegen lagere kosten per bezoeker. De trainer is helemaal thuis in Google Ads en kan je veel concrete tips geven hoe jij je advertentiebudget besteedt met maximaal resultaat. Dat maakt juist deze training onmisbaar voor iedere professional binnen het vakgebied.

De training gaat uit van de praktijk. Je krijgt actuele kennis aangereikt op het gebied van Google Ads en je gaat concreet aan de slag met relevante onderwerpen als campagnes opzetten, zoekwoorden genereren en targeting van de juiste doelgroep. Wat je leert, kun je meteen in je eigen campagnes toepassen. Zo verhoog je het aantal bezoekers van je site, heb je inzicht in de prestaties van je advertenties en houd je de controle over je advertentiebudget.

In deze training krijg je de basis van Google Ads uitgelegd. Zo leer je hoe je sterke Google Ads-campagnes moet opzetten. Je ontdekt hoe je de juiste zoekwoorden voor een campagne achterhaalt en weet die te gebruiken om effectieve advertenties te maken. Ook ontwikkel je inzicht om je advertentiebudget optimaal te benutten. Tijdens de training verdiep je je verder in het monitoren van campagnes en sturen op resultaten die bijdragen aan de doelstellingen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Google Ads

o Basisprincipes van Google Ads
o Slimme strategieën voor zoekwoorden en advertentieteksten
o Hulpprogramma's van Google nuttig inzetten
o Budgetten bewaken en bijsturen

Aan de slag met Google Ads

o Campagnes opzetten
o De juiste zoekwoorden selecteren
o Maken van effectieve advertenties
o Targetten van de juiste doelgroep
o Tips voor de beste ROI op je budget

1 dagen

Trainingen

SRM-GADS|Google Ads Basis - SRM Track

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.