Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey In-company
Beschrijving
Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intuïtie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg de neuromarketing cursus en leer je klanten te beïnvloeden.Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk
College 1
- De kracht van het onbewuste brein
- Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
- Wat hebben Bert en Ernie te maken met de mani…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk
College 1
- De kracht van het onbewuste brein
- Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
- Wat hebben Bert en Ernie te maken met de manier waarop wij beslissen?
- Inzicht in een aantal krachtige overtuigingsprincipes aan de hand van cases
- Oefening met overtuigingsprincipes
College 2
- Gedragsverandering bekeken vanuit een bewezen gedragsmodel
- Hoe je de customer journey met overtuigingsprincipes optimaliseert
- Welke principes zijn krachtig binnen welke fase van de customer journey?
- Oefening: optimaliseer meerdere contactmomenten binnen je customer journey
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.