Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey In-company

Type product

Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intuïtie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg de neuromarketing cursus en leer je klanten te beïnvloeden.

Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk

College 1

  • De kracht van het onbewuste brein
  • Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
  • Wat hebben Bert en Ernie te maken met de mani…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, Neuromarketing, SEO, UX / User Experience Design en Online marketing.

Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intuïtie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg de neuromarketing cursus en leer je klanten te beïnvloeden.

Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk

College 1

  • De kracht van het onbewuste brein
  • Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
  • Wat hebben Bert en Ernie te maken met de manier waarop wij beslissen?
  • Inzicht in een aantal krachtige overtuigingsprincipes aan de hand van cases
  • Oefening met overtuigingsprincipes

College 2

  • Gedragsverandering bekeken vanuit een bewezen gedragsmodel
  • Hoe je de customer journey met overtuigingsprincipes optimaliseert
  • Welke principes zijn krachtig binnen welke fase van de customer journey?
  • Oefening: optimaliseer meerdere contactmomenten binnen je customer journey
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.