Conflicthantering CAMERATRAINING !

Type product
Tijdsduur
Logo van Silent Speakers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Silent Speakers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 267 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Resultaatgericht no-nonsense communicatietrainen met humor en plezier !

CONSTRUCTIEF CONFLICTEN OPLOSSEN

Hoe gaat u om met irritaties, onenigheid, verschil van mening, ruzie, 'gedoe'? Het heeft allemaal te maken met de vaardigheid om constructief om te gaan met conflicten. Uit onderzoek blijkt dat mensen maar liefst 20% van hun besteden aan conflicten !

Tijdens de training krijgt u inzicht in de eigen conflicthanteringsstijl en krijgt u praktische handvatten aangereikt om in uiteenlopende situaties het hoofd te bieden aan conflicten waar u in de praktijk mee te maken krijgt. Tijdens deze training wordt gewerkt met trainingsacteurs. Ook krijgt u de mogelijkheid om opgenomen te worden met een camera waardoor uw nog beter inzicht krijgt in uw sterke punten en val…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conflicthantering, Beïnvloeden, Communicatieve vaardigheden, Werkdruk en Omgaan met weerstand.

Resultaatgericht no-nonsense communicatietrainen met humor en plezier !

CONSTRUCTIEF CONFLICTEN OPLOSSEN

Hoe gaat u om met irritaties, onenigheid, verschil van mening, ruzie, 'gedoe'? Het heeft allemaal te maken met de vaardigheid om constructief om te gaan met conflicten. Uit onderzoek blijkt dat mensen maar liefst 20% van hun besteden aan conflicten !

Tijdens de training krijgt u inzicht in de eigen conflicthanteringsstijl en krijgt u praktische handvatten aangereikt om in uiteenlopende situaties het hoofd te bieden aan conflicten waar u in de praktijk mee te maken krijgt. Tijdens deze training wordt gewerkt met trainingsacteurs. Ook krijgt u de mogelijkheid om opgenomen te worden met een camera waardoor uw nog beter inzicht krijgt in uw sterke punten en valkuilen.

DOELEN

De deelnemers;

  • beheersen de communicatieve vaardigheden luisteren, interpreteren, doorvragen, samenvatten;
  • kennen hun communicatiekracht en- valkuilen in relatie tot de 4 essentiële communicatiestijlen;
  • kennen hun eigen conflicthanteringsstijl(en) en wat het effect daarvan is op anderen;
  • (h)erkent irritaties/weerstand en weet hoe zij hierop communicatief constructief kunnen reageren;
  • houden communicatief de regie tijdens bv (lastige) gesprekken met collega’s en klanten;
  • staan open voor feedback mbt personal performance in relatie tot conflicthantering.

Programma

Deze intensieve training op maat duurt 1 dag. Vooraf vindt  een uitgebreide  intake plaats zodat de training optimaal aansluit op de individuele leerbehoefte van de deelnemers. De eigen cases uit de praktijk van de de deelnemers staan centraal waarbij de deelnemers gesprekken voeren met onze trainingsacteurs. Door middel van uiteenlopende oefeningen verbreden en verdiepen de deelnemers hun communicatieve vaardigheden waar het gaat om conflicthantering en krijgen zij scherp in beeld wat het effect is van communicatiestijl(en) op anderen. Voor een optimaal leereffect nemen we een aantal oefeningen, waaronder de gesprekken met onze trainingsactrice, op met een camera.

Effecten

Veel doen staat centraal tijdens deze intensieve, interactieve en praktische training. De uiteenlopende oefeningen worden ‘live’ opgenomen met een camera en direct na afloop grondig geanalyseerd. De deelnemers vergroten door het volgen van deze training hun communicatieve bandbreedte waar het gaat om conflictmanagement en zij zijn in staat om afhankelijk van de situatie flexibel uiteenlopende conflicthanteringsstijlen in te zetten.

 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.