Training klantgericht e-mailen

Tijdsduur
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Training klantgericht e-mailen
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Monique
8,4
Training klantgericht e-mailen

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te doen. " - 15-02-2011 14:50

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te d… alles lezen - 15-02-2011 14:50

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens voor dat het zakelijk is, maar niet afstandelijk? En hoe zorg je voor lekker lopende zinnen? Kort en bondig, duidelijk en prettig leesbaar. En o ja, klantgericht van toon graag!

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke dag leer je hoe je een e-mail gestructureerd opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat.

De onderwerpen

  • adressering
  • aanhef
  • onderwerp
  • structuur (aanleiding, antwoord, aanvulling en afsluiting)
  • kopjes
  • alinea-indeling
  • zinsopbouw/-…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens voor dat het zakelijk is, maar niet afstandelijk? En hoe zorg je voor lekker lopende zinnen? Kort en bondig, duidelijk en prettig leesbaar. En o ja, klantgericht van toon graag!

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke dag leer je hoe je een e-mail gestructureerd opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat.

De onderwerpen

  • adressering
  • aanhef
  • onderwerp
  • structuur (aanleiding, antwoord, aanvulling en afsluiting)
  • kopjes
  • alinea-indeling
  • zinsopbouw/-lengte
  • klantgericht schrijven (actief, positief, modern, kort en bondig).

Duur

De training klantgericht e-mailen duurt standaard een dag. Het is ook mogelijk binnen je bedrijf een training op maat te organiseren. De onderwerpen stemmen we dan in overleg af.

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze trainers zijn ervaren op het gebied van communicatie & gedrag en trainen veel bij toonaangevende bedrijven en organisaties. Evaluaties zijn uitstekend. 

Wij helpen mensen en organisaties sneller, beter en leuker te werken. Al sinds 1998. We zijn professionals in training en coaching van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, commerciële vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

Schakel ons in voor effectiever en klantgerichter klantcontact. Of bijvoorbeeld betere aansturing of samenwerking binnen teams. We leveren uitstekende kwaliteit. Onze klanten evalueren onze trainers en trainingen erg positief.

Wij zijn echte samenwerkers en gericht op lange termijn relatie. Door flexibel en scherp te zijn en met goede ideeën te komen. Of soms mee te investeren in verbetering voor onze klanten. Dit geldt voor trainers, acteurs én onze mensen op kantoor. Volgens onze klanten en partners is onze praktische manier van samenwerken waardevol.

Onze klanten zijn onder andere: Drukwerkdeal, Luxottica Nederland, Brilservice, Albert Heijn, KLM Catering Services, Fleurop Interflora, Interparking, Randstad, NIBC Direct, Pantar, Stichting De Schoor Welzijnswerk Almere, CNV, Maastricht University, KRVE, Dierenapotheker, CCV, Mooiland, De Bouwvereniging, Hallmark, Catawiki, Woonzorg Nederland, Rabobank, BSGW, Rechtbank Limburg, V-Consyst, Energiewacht, De Meerlanden, Bugaboo, Rederij Doeksen, Klingel, Vivium, Feyenoord, Travelbags, Riviera Maison, Shoeby, Meuubelboulevard Eijerkamp, Axians en Almeerse Scholengroep.

Specialismen: training, coaching, tekstschrijven, e-commerce, klantcontact, chat, klantgerichtheid, webteksten, FAQ's, online communicatie, klantloyaliteit, klantenservice, verkoop, advies, mindmappen, onderhandelen, presentatietechnieken, verkoopvaardigheden, offerte schrijven, communicatieve vaardigheden, schriftelijke vaardigheden, sollicitatiegesprekken voeren, klantgericht telefoneren, assertiviteit, schrijven voor kennisbanken en intranet, omgaan met agressie, leidinggeven, snellezen, timemanagement, efficiënt werken, notuleren, gesprekstechnieken, webcare, performance support.

8,5
Gemiddeld cijfer voor Training klantgericht e-mailen
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Monique
8,4
Training klantgericht e-mailen

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te doen. " - 15-02-2011 14:50

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te d… alles lezen - 15-02-2011 14:50

starstarstarstarstar_half
Benjamin Kamerling
8,6
Training klantgericht e-mailen

"Ik heb tijdens deze training geleerd hoe je gestructureerd een e-mail opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat. Veel praktische tips gehad. De trainer was zeer enthousiast, ervaren en knap bovendien. Een aanrader dus! Reeds meerdere bedrijven op de hoogte gebracht en het resultaat doorgegeven. In 2011 nemen weer een aantal trainingen in het budget op." - 16-12-2010 15:36

"Ik heb tijdens deze training geleerd hoe je gestructureerd een e-mail opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat. Veel praktische … alles lezen - 16-12-2010 15:36

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.