Training feedback geven & ontvangen

Tijdsduur
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Extra Trainers biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Er is geen communicatie zonder feedback. Wil je iemand feedback/kritiek geven met als doel een positief resultaat, dan lukt dat alleen als je dat op de juiste manier doet. Wil je weten hoe je dit op de juiste manier doet? Volg dan de training feedback geven en ontvangen.

Deze onderwerpen komen meestal aan bod in de training feedback geven en ontvangen. Samen met jou zorgen we ervoor dat de inhoud perfect aansluit op jouw doelstellingen.

  • Communicatie
  • Gedrag (de ijsberg)
  • Feedback geven (TIGER)
  • De LSD-methode
  • Feedback ontvangen
  • Normen en waarden
  • 360° feedback

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aans…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Er is geen communicatie zonder feedback. Wil je iemand feedback/kritiek geven met als doel een positief resultaat, dan lukt dat alleen als je dat op de juiste manier doet. Wil je weten hoe je dit op de juiste manier doet? Volg dan de training feedback geven en ontvangen.

Deze onderwerpen komen meestal aan bod in de training feedback geven en ontvangen. Samen met jou zorgen we ervoor dat de inhoud perfect aansluit op jouw doelstellingen.

  • Communicatie
  • Gedrag (de ijsberg)
  • Feedback geven (TIGER)
  • De LSD-methode
  • Feedback ontvangen
  • Normen en waarden
  • 360° feedback

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze trainers zijn ervaren op het gebied van communicatie & gedrag en trainen veel bij toonaangevende bedrijven en organisaties. Evaluaties zijn uitstekend. 

Wij helpen mensen en organisaties sneller, beter en leuker te werken. Al sinds 1998. We zijn professionals in training en coaching van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, commerciële vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

Schakel ons in voor effectiever en klantgerichter klantcontact. Of bijvoorbeeld betere aansturing of samenwerking binnen teams. We leveren uitstekende kwaliteit. Onze klanten evalueren onze trainers en trainingen erg positief.

Wij zijn echte samenwerkers en gericht op lange termijn relatie. Door flexibel en scherp te zijn en met goede ideeën te komen. Of soms mee te investeren in verbetering voor onze klanten. Dit geldt voor trainers, acteurs én onze mensen op kantoor. Volgens onze klanten en partners is onze praktische manier van samenwerken waardevol.

Onze klanten zijn onder andere: Drukwerkdeal, Luxottica Nederland, Brilservice, Albert Heijn, KLM Catering Services, Fleurop Interflora, Interparking, Randstad, NIBC Direct, Pantar, Stichting De Schoor Welzijnswerk Almere, CNV, Maastricht University, KRVE, Dierenapotheker, CCV, Mooiland, De Bouwvereniging, Hallmark, Catawiki, Woonzorg Nederland, Rabobank, BSGW, Rechtbank Limburg, V-Consyst, Energiewacht, De Meerlanden, Bugaboo, Rederij Doeksen, Klingel, Vivium, Feyenoord, Travelbags, Riviera Maison, Shoeby, Meuubelboulevard Eijerkamp, Axians en Almeerse Scholengroep.

Specialismen: training, coaching, tekstschrijven, e-commerce, klantcontact, chat, klantgerichtheid, webteksten, FAQ's, online communicatie, klantloyaliteit, klantenservice, verkoop, advies, mindmappen, onderhandelen, presentatietechnieken, verkoopvaardigheden, offerte schrijven, communicatieve vaardigheden, schriftelijke vaardigheden, sollicitatiegesprekken voeren, klantgericht telefoneren, assertiviteit, schrijven voor kennisbanken en intranet, omgaan met agressie, leidinggeven, snellezen, timemanagement, efficiënt werken, notuleren, gesprekstechnieken, webcare, performance support.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.