ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

Niveau
Tijdsduur

ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

D-ICT Solutions
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 287 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)
Gebaseerd op 16 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Nic de Vuyst
10
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"The trainer was really good. Exceptional knowledge of the content. He knew clearly what and how to teach. Highly motivated and good presentation skills. Would recommend this to other people! " - 02-03-2023 12:55

"The trainer was really good. Exceptional knowledge of the content. He knew clearly what and how to teach. Highly motivated and good presenta… alles lezen - 02-03-2023 12:55

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
ITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Management willen weten. Organisaties die volgens ITIL® werken gebruiken het complete ITIL®-examenprogramma om personeel rol gebaseerd op te leiden. Hun ITIL®-competenties laten hen beter presteren en samenwerken.
In deze ITIL® foundation training legt men de basis voor een compleet programma ITIL®-examens en het behalen van diverse certificaten in IT Service Management. Je laat hiermee zien dat je werken volgens ITIL® serieus neemt. Het maakt je beter gekwalificeerd om samen te werken met andere ITIL®-gecertificeerden.

U kunt deze training nu ook Live Online v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Service management, IT Management & Strategie, ITIL Foundation, ITIL Overzicht en Reliability Engineering (SRE).

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
ITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Management willen weten. Organisaties die volgens ITIL® werken gebruiken het complete ITIL®-examenprogramma om personeel rol gebaseerd op te leiden. Hun ITIL®-competenties laten hen beter presteren en samenwerken.
In deze ITIL® foundation training legt men de basis voor een compleet programma ITIL®-examens en het behalen van diverse certificaten in IT Service Management. Je laat hiermee zien dat je werken volgens ITIL® serieus neemt. Het maakt je beter gekwalificeerd om samen te werken met andere ITIL®-gecertificeerden.

U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:

  • U kunt vragen stellen
  • De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
  • U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
  • U hoeft niet te reizen

Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!



Doelgroep
IT-professionals, business managers of business proceseigenaren die in een organisatie volgens ITIL® werken.

Voorkennis en niveau
Geen.

Duur
3 dagen, optioneel kan op de laatste dag ter afsluiting examen gedaan worden.

Examenonderwerpen
Kandidaten worden getest op 9 categorieën: Servicemanagement in praktijk (begrip); De levenscyclus van een service (begrip); Belangrijkste principes en modellen (begrip); Algemene begrippen (kennis); Geselecteerde processen (kennis); Geselecteerde rollen (kennis); Geselecteerde functies (kennis); Technologie en architectuur (kennis); ITIL®-kwalificatieprogramma (kennis).

Examen

Multiple-choice gesloten boek examen van 60 minuten, 40 vragen, bij 26 of meer goed geslaagd

ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited.

8,7
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)
Gebaseerd op 16 ervaringen
starstarstarstarstar
Nic de Vuyst
10
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"The trainer was really good. Exceptional knowledge of the content. He knew clearly what and how to teach. Highly motivated and good presentation skills. Would recommend this to other people! " - 02-03-2023 12:55

"The trainer was really good. Exceptional knowledge of the content. He knew clearly what and how to teach. Highly motivated and good presenta… alles lezen - 02-03-2023 12:55

starstarstarstarstar
Tim Sandra
10
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Mijn ervaring met de driedaagse cursus via D-ICT Solutions is erg positief. Deze cursus heb ik virtueel gevolgd en vooral de trainer kon goede voorbeelden geven en was erg rustig in zijn uitleg." - 02-03-2023 12:10

"Mijn ervaring met de driedaagse cursus via D-ICT Solutions is erg positief. Deze cursus heb ik virtueel gevolgd en vooral de trainer kon goe… alles lezen - 02-03-2023 12:10

starstarstarstarstar
Sjardijn
10
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Het cursus materiaal was prima. De kennis en het overbrengen ervan van en door de docent was uitstekend. De training werd goed afgewisseld met theorie en praktijkgerichte opdrachten. Online training was uitstekend te volgen. " - 20-04-2020 08:31

"Het cursus materiaal was prima. De kennis en het overbrengen ervan van en door de docent was uitstekend. De training werd goed afgewisseld m… alles lezen - 20-04-2020 08:31

starstarstarstarstar_border
Robin Martens
Project Delivery Manager
8
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Duidelijke 3-daagse training met zeer goede uitleg. Dag 3 die bestond uit een samenvatting en daaraan gekoppeld examen was zeer to-the-point. Het is raadzaam om na deze training een van de vervolgtrajecten te kiezen." - 15-09-2015 13:11

"Duidelijke 3-daagse training met zeer goede uitleg. Dag 3 die bestond uit een samenvatting en daaraan gekoppeld examen was zeer to-the-point… alles lezen - 15-09-2015 13:11

starstarstarstarstar_border
Yvonne Zwaan
Functioneel beheerder
8
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Prima training. Enthousiaste trainer die een duidelijke uitleg geeft waardoor de stof goed blijft hangen. Examen volgde gelijk op de cursus waardoor de stof nog vers in het geheugen zit." - 07-09-2014 12:33

"Prima training. Enthousiaste trainer die een duidelijke uitleg geeft waardoor de stof goed blijft hangen. Examen volgde gelijk op de cursus … alles lezen - 07-09-2014 12:33

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"De inhoud van de training sloot prima aan bij het examen. De trainer van DICT Solutions had veel kennis van zaken en bracht de stof met veel enthousiasme.

We hebbem deze training incompany gedaan en DICT heeft er een prima invulling aan gegeven." - 28-03-2013 10:02

"De inhoud van de training sloot prima aan bij het examen. De trainer van DICT Solutions had veel kennis van zaken en bracht de stof met veel… alles lezen - 28-03-2013 10:02

starstarstarstarstar_border
Anoniem
Service Manager
8
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Goede training, duidelijk uitgelegd, en gegeven. De trainer was erg gemotiveerd. Verder een goede les over het bekijken van werkzaamheden.

" - 13-03-2013 08:30

"Goede training, duidelijk uitgelegd, en gegeven. De trainer was erg gemotiveerd. Verder een goede les over het bekijken van werkzaamheden. … alles lezen - 13-03-2013 08:30

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
Senior systems engineer
7
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Leuke cursus, Goede infomatie.
Presentatie slides zouden beter kunnen.
Proefexamens zijn een goede toetsing voor je kennis voordat je examen gaat doen." - 25-01-2013 13:56

"Leuke cursus, Goede infomatie. Presentatie slides zouden beter kunnen. Proefexamens zijn een goede toetsing voor je kennis voordat je exam… alles lezen - 25-01-2013 13:56

starstarstarstarstar_border
Manfred van Kommer
Servicedeskmedewerker
8
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Positief dat je in drie dagen kunt slagen voor ITILv3 Foundation, het is namelijk heel veel theorie." - 26-09-2012 16:54

"Positief dat je in drie dagen kunt slagen voor ITILv3 Foundation, het is namelijk heel veel theorie. " - 26-09-2012 16:54

starstarstarstarstar_half
Lars Vosman
Servicedesk Medewerker
9
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Positief vond ik: Haalbaarheid van examen in drie dagen.De kennis van de docenten die met eenvoudige voorbeelden de stof duidelijk maken." - 26-09-2012 16:48

"Positief vond ik: Haalbaarheid van examen in drie dagen.De kennis van de docenten die met eenvoudige voorbeelden de stof duidelijk maken. " - 26-09-2012 16:48

starstarstarstarstar_border
Paul Vessies
8,2
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"De Foundation was voor mij een goede introductie om te leren begrijpen wat de verschillende fases waren binnen de lifecycle van ITIL. De trainer (Jan Stam) begreep deze essentie ook en wist door middel van klassikale discussies de achtergronden van ITIL te verduidelijken. Goede proefexamens en begeleiding om je zo klaar te stomen voor het examen." - 13-04-2012 11:09

"De Foundation was voor mij een goede introductie om te leren begrijpen wat de verschillende fases waren binnen de lifecycle van ITIL. De tra… alles lezen - 13-04-2012 11:09

starstarstarstarstar_half
Christel
9,3
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"De stencils waren zeer duidelijk. Heb het examen op basis daarvan gehaald want ik was het boek kwijt. Dus alle examenstof was compact samengevat" - 22-03-2012 14:59

"De stencils waren zeer duidelijk. Heb het examen op basis daarvan gehaald want ik was het boek kwijt. Dus alle examenstof was compact samen… alles lezen - 22-03-2012 14:59

starstarstarstar_halfstar_border
Désirée
7
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Ik vond de training een goede basis voor het efficiënter maken van onze eigen afdeling. Wat ik goed vond was dat de trainer op een prettige en duidelijke manier de lesstof wist over te brengen en ook zich kon verplaatsen in onze dagelijkse praktijk. Wat ik niet goed vond was dat de presentatie niet aansloot op de syllabus en het boek en ging het online examen doen mis door technische problemen van de website. Gelukkig waren we allemaal geslaagd, maar het telkens opnieuw moeten doen van het examen omdat de resultaten niet opgeslagen konden worden was zenuwslopend." - 19-03-2012 10:15

"Ik vond de training een goede basis voor het efficiënter maken van onze eigen afdeling. Wat ik goed vond was dat de trainer op een prettige … alles lezen - 19-03-2012 10:15

starstarstarstarstar_half
Marco Visser
9,4
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Door de uitstekende trainer Jan van Stam heb ik me hier doorheen kunnen slaan, omdat de materie soms best pittig voor me was. Hij gaf overall goeie uitleg op.

Het cursusmateriaal was lekker uitgebreid en covered de hele examenmaterie, hoefde daardoor niet nog eens door het boek te worstelen

De organisatie heeft ook een dikke 10 verdiend. Ze zijn snel en efficient: leuke dames!

Al met al een goede overall goeie indruk en ben vast van plan ook vervolgcursussen hier te doen.
" - 24-06-2011 12:37

"Door de uitstekende trainer Jan van Stam heb ik me hier doorheen kunnen slaan, omdat de materie soms best pittig voor me was. Hij gaf overal… alles lezen - 24-06-2011 12:37

starstarstarstarstar_half
Mw S. Berends
8,6
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Aangezien ik niet in de ICT zit, zag ik n beetje op tegen deze training. De inhoud werd me echter zeer snel ahv goeie voorbeelden duidelijk gemaakt en heb t examen in 1 keer gehaald.

Leuke organisatie, efficient en niet duur, vriendelijke mensen." - 24-06-2011 12:26

"Aangezien ik niet in de ICT zit, zag ik n beetje op tegen deze training. De inhoud werd me echter zeer snel ahv goeie voorbeelden duidelijk … alles lezen - 24-06-2011 12:26

starstarstarstarstar
Gerard
9,6
ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)

"Erg leuke club met vooral goeie trainers die veel ervaring hebben. Hierdoor heb ik moeiteloos het certificaat gehaald. Bedankt voor de goeie ervaring, ik heb "t licht gezien" hahahaahaa :) , ik ga nu zeker verder met ITIL.
" - 10-02-2011 10:45

"Erg leuke club met vooral goeie trainers die veel ervaring hebben. Hierdoor heb ik moeiteloos het certificaat gehaald. Bedankt voor de goeie… alles lezen - 10-02-2011 10:45

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met D-ICT Solutions, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.