ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 253 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,4
Gemiddeld cijfer voor ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)
Gebaseerd op 13 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Robin Martens
Project Delivery Manager
8
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Duidelijke 3-daagse training met zeer goede uitleg. Dag 3 die bestond uit een samenvatting en daaraan gekoppeld examen was zeer to-the-point. Het is raadzaam om na deze training een van de vervolgtrajecten te kiezen." - 15-09-2015 13:11

"Duidelijke 3-daagse training met zeer goede uitleg. Dag 3 die bestond uit een samenvatting en daaraan gekoppeld examen was zeer to-the-point… alles lezen - 15-09-2015 13:11

Startdata en plaatsen

Amsterdam
18 feb. 2019 tot 20 feb. 2019
Eindhoven
18 feb. 2019 tot 20 feb. 2019
Amsterdam
15 apr. 2019 tot 17 apr. 2019
Utrecht
15 apr. 2019 tot 17 apr. 2019
Amsterdam
3 jun. 2019 tot 5 jun. 2019
Eindhoven
3 jun. 2019 tot 5 jun. 2019
Amsterdam
5 aug. 2019 tot 7 aug. 2019
Utrecht
5 aug. 2019 tot 7 aug. 2019
Amsterdam
7 okt. 2019 tot 9 okt. 2019
Eindhoven
7 okt. 2019 tot 9 okt. 2019
Amsterdam
16 dec. 2019 tot 18 dec. 2019

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
ITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Management willen weten. Organisaties die volgens ITIL® werken gebruiken het complete ITIL®-examenprogramma om personeel rol gebaseerd op te leiden. Hun ITIL®-competenties laten hen beter presteren en samenwerken.
In deze ITIL® foundation training legt men de basis voor een compleet programma ITIL®-examens en het behalen van diverse certificaten in IT Service Management. Je laat hiermee zien dat je werken volgens ITIL® serieus neemt. Het maakt je beter gekwalificeerd om samen te werken met andere ITIL®-gecertificeerden.

Doelgroep
IT-professionals, business manager…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
ITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Management willen weten. Organisaties die volgens ITIL® werken gebruiken het complete ITIL®-examenprogramma om personeel rol gebaseerd op te leiden. Hun ITIL®-competenties laten hen beter presteren en samenwerken.
In deze ITIL® foundation training legt men de basis voor een compleet programma ITIL®-examens en het behalen van diverse certificaten in IT Service Management. Je laat hiermee zien dat je werken volgens ITIL® serieus neemt. Het maakt je beter gekwalificeerd om samen te werken met andere ITIL®-gecertificeerden.

Doelgroep
IT-professionals, business managers of business proceseigenaren die in een organisatie volgens ITIL® werken.

Voorkennis en niveau
Geen.

Duur
3 dagen, optioneel kan op de laatste dag ter afsluiting examen gedaan worden.

Examenonderwerpen
Kandidaten worden getest op 9 categorieën: Servicemanagement in praktijk (begrip); De levenscyclus van een service (begrip); Belangrijkste principes en modellen (begrip); Algemene begrippen (kennis); Geselecteerde processen (kennis); Geselecteerde rollen (kennis); Geselecteerde functies (kennis); Technologie en architectuur (kennis); ITIL®-kwalificatieprogramma (kennis).

Examen

Multiple-choice gesloten boek examen van 60 minuten, 40 vragen, bij 26 of meer goed geslaagd

8,4
Gemiddeld cijfer voor ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)
Gebaseerd op 13 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Robin Martens
Project Delivery Manager
8
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Duidelijke 3-daagse training met zeer goede uitleg. Dag 3 die bestond uit een samenvatting en daaraan gekoppeld examen was zeer to-the-point. Het is raadzaam om na deze training een van de vervolgtrajecten te kiezen." - 15-09-2015 13:11

"Duidelijke 3-daagse training met zeer goede uitleg. Dag 3 die bestond uit een samenvatting en daaraan gekoppeld examen was zeer to-the-point… alles lezen - 15-09-2015 13:11

starstarstarstarstar_border
Yvonne Zwaan
Functioneel beheerder
8
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Prima training. Enthousiaste trainer die een duidelijke uitleg geeft waardoor de stof goed blijft hangen. Examen volgde gelijk op de cursus waardoor de stof nog vers in het geheugen zit." - 07-09-2014 12:33

"Prima training. Enthousiaste trainer die een duidelijke uitleg geeft waardoor de stof goed blijft hangen. Examen volgde gelijk op de cursus … alles lezen - 07-09-2014 12:33

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"De inhoud van de training sloot prima aan bij het examen. De trainer van DICT Solutions had veel kennis van zaken en bracht de stof met veel enthousiasme.

We hebbem deze training incompany gedaan en DICT heeft er een prima invulling aan gegeven." - 28-03-2013 10:02

"De inhoud van de training sloot prima aan bij het examen. De trainer van DICT Solutions had veel kennis van zaken en bracht de stof met veel… alles lezen - 28-03-2013 10:02

starstarstarstarstar_border
Remco van den Heuvel
Service Manager
8
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Goede training, duidelijk uitgelegd, en gegeven. De trainer was erg gemotiveerd. Verder een goede les over het bekijken van werkzaamheden.

" - 13-03-2013 08:30

"Goede training, duidelijk uitgelegd, en gegeven. De trainer was erg gemotiveerd. Verder een goede les over het bekijken van werkzaamheden. … alles lezen - 13-03-2013 08:30

starstarstarstar_halfstar_border
marcello martinez
Senior systems engineer
7
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Leuke cursus, Goede infomatie.
Presentatie slides zouden beter kunnen.
Proefexamens zijn een goede toetsing voor je kennis voordat je examen gaat doen." - 25-01-2013 13:56

"Leuke cursus, Goede infomatie. Presentatie slides zouden beter kunnen. Proefexamens zijn een goede toetsing voor je kennis voordat je exam… alles lezen - 25-01-2013 13:56

starstarstarstarstar_border
Manfred van Kommer
Servicedeskmedewerker
8
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Positief dat je in drie dagen kunt slagen voor ITILv3 Foundation, het is namelijk heel veel theorie." - 26-09-2012 16:54

"Positief dat je in drie dagen kunt slagen voor ITILv3 Foundation, het is namelijk heel veel theorie. " - 26-09-2012 16:54

starstarstarstarstar_half
Lars Vosman
Servicedesk Medewerker
9
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Positief vond ik: Haalbaarheid van examen in drie dagen.De kennis van de docenten die met eenvoudige voorbeelden de stof duidelijk maken." - 26-09-2012 16:48

"Positief vond ik: Haalbaarheid van examen in drie dagen.De kennis van de docenten die met eenvoudige voorbeelden de stof duidelijk maken. " - 26-09-2012 16:48

starstarstarstarstar_border
Paul Vessies
8,2
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"De Foundation was voor mij een goede introductie om te leren begrijpen wat de verschillende fases waren binnen de lifecycle van ITIL. De trainer (Jan Stam) begreep deze essentie ook en wist door middel van klassikale discussies de achtergronden van ITIL te verduidelijken. Goede proefexamens en begeleiding om je zo klaar te stomen voor het examen." - 13-04-2012 11:09

"De Foundation was voor mij een goede introductie om te leren begrijpen wat de verschillende fases waren binnen de lifecycle van ITIL. De tra… alles lezen - 13-04-2012 11:09

starstarstarstarstar_half
Christel
9,3
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"De stencils waren zeer duidelijk. Heb het examen op basis daarvan gehaald want ik was het boek kwijt. Dus alle examenstof was compact samengevat" - 22-03-2012 14:59

"De stencils waren zeer duidelijk. Heb het examen op basis daarvan gehaald want ik was het boek kwijt. Dus alle examenstof was compact samen… alles lezen - 22-03-2012 14:59

starstarstarstar_halfstar_border
Désirée
7
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Ik vond de training een goede basis voor het efficiënter maken van onze eigen afdeling. Wat ik goed vond was dat de trainer op een prettige en duidelijke manier de lesstof wist over te brengen en ook zich kon verplaatsen in onze dagelijkse praktijk. Wat ik niet goed vond was dat de presentatie niet aansloot op de syllabus en het boek en ging het online examen doen mis door technische problemen van de website. Gelukkig waren we allemaal geslaagd, maar het telkens opnieuw moeten doen van het examen omdat de resultaten niet opgeslagen konden worden was zenuwslopend." - 19-03-2012 10:15

"Ik vond de training een goede basis voor het efficiënter maken van onze eigen afdeling. Wat ik goed vond was dat de trainer op een prettige … alles lezen - 19-03-2012 10:15

starstarstarstarstar_half
Marco Visser
9,4
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Door de uitstekende trainer Jan van Stam heb ik me hier doorheen kunnen slaan, omdat de materie soms best pittig voor me was. Hij gaf overall goeie uitleg op.

Het cursusmateriaal was lekker uitgebreid en covered de hele examenmaterie, hoefde daardoor niet nog eens door het boek te worstelen

De organisatie heeft ook een dikke 10 verdiend. Ze zijn snel en efficient: leuke dames!

Al met al een goede overall goeie indruk en ben vast van plan ook vervolgcursussen hier te doen.
" - 24-06-2011 12:37

"Door de uitstekende trainer Jan van Stam heb ik me hier doorheen kunnen slaan, omdat de materie soms best pittig voor me was. Hij gaf overal… alles lezen - 24-06-2011 12:37

starstarstarstarstar_half
Mw S. Berends
8,6
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Aangezien ik niet in de ICT zit, zag ik n beetje op tegen deze training. De inhoud werd me echter zeer snel ahv goeie voorbeelden duidelijk gemaakt en heb t examen in 1 keer gehaald.

Leuke organisatie, efficient en niet duur, vriendelijke mensen." - 24-06-2011 12:26

"Aangezien ik niet in de ICT zit, zag ik n beetje op tegen deze training. De inhoud werd me echter zeer snel ahv goeie voorbeelden duidelijk … alles lezen - 24-06-2011 12:26

starstarstarstarstar
Gerard
9,6
ITIL4® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

"Erg leuke club met vooral goeie trainers die veel ervaring hebben. Hierdoor heb ik moeiteloos het certificaat gehaald. Bedankt voor de goeie ervaring, ik heb "t licht gezien" hahahaahaa :) , ik ga nu zeker verder met ITIL.
" - 10-02-2011 10:45

"Erg leuke club met vooral goeie trainers die veel ervaring hebben. Hierdoor heb ik moeiteloos het certificaat gehaald. Bedankt voor de goeie… alles lezen - 10-02-2011 10:45

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.