star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 94.000 onafhankelijke ervaringen.

39 Service management trainingen, cursussen & opleidingen

check_box_outline_blank

USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een u…

Logo van Inform-IT
Niet Goed Geld Terug

Wie een succes wil maken van ITIL (v3 of 4), ASL, BiSL, of enige andere set van practices (ISO27001, NEN7510, ISO41000, COBIT, etc.), heeft…

check_box_outline_blank

ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen op de laatste dag verplicht!) (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
Niet Goed Geld Terug
computerOnline: augustus 2020 en 4 andere datums

Inhoud van de trainingITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Manage…

check_box_outline_blank

Integrated Service Management Essentials - e-learning

Logo van Pink Elephant

De e-learning Integrated Service Management Essentials geeft een ‘geïntegreerde’ kijk op IT Service Management (ITSM) – een must have in de…

check_box_outline_blank

XLA in de praktijk - Service Management / SLA

Logo van DiVetro
computerOnline: september 2020 en 3 andere datums

Hoe beleven medewerkers en klanten uw ICT-dienstverlening? We sturen en controleren op allerlei prestatie-indicatoren die niets zeggen over…

check_box_outline_blank

Opleiding service management

Logo van IPV Training & Advies
placeDonderdag 8 oktober 2020 in 's Hertogenbosch

De 10-daagse opleiding service management is speciaal ontwikkeld om succesvol leiding te geven aan serviceteams binnen de technische branch…

check_box_outline_blank

Integrated Service Management Foundation (ISM)

Logo van ExplainiT
placeOp locatie: woensdag 12 augustus 2020 in Amsterdam en 98 andere datums
computerOnline: woensdag 12 augustus 2020 en 10 andere datums

Integrated Service Management is een sterk aan populariteit winnend servicemanagement framework voor IT-beheer. Integrated Service Manageme…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Associate Bridge in IT Service Management (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
computerOnline: augustus 2020 en 4 andere datums

De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activitei…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Auditor in IT Service Management (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
computerOnline: augustus 2020 en 4 andere datums

Inhoud van deze 3 daagse training: Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit). Kennis en technieken voor leveranciersaudi…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Associate in IT Service Management (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
computerOnline: augustus 2020 en 4 andere datums

De 5 daagse training ITSM Associate is bedoeld voor personeel dat praktisch betrokken is bij: implementatie, verbetering of kwaliteitswaarb…

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Foundation (Kwaliteit, Service Management) (ook Live Online)

Logo van D-ICT Solutions
computerOnline: augustus 2020 en 4 andere datums

ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000 U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situ…

check_box_outline_blank

USM Foundation (Universeel Service Management)

Logo van IT Management Group
placeAmsterdam, Den Haag en 3 andere regio's

USM Foundation USM staat voor Universeel Service Management. USM is een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie …

check_box_outline_blank

ISM Foundation (Integrated Service Management)

Logo van IT Management Group
placeAmsterdam, Den Haag en 3 andere regio's

ISM Foundation ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. …

check_box_outline_blank

FSM Foundation (Functional Service Management)

Logo van IT Management Group
placeMaandag 30 november 2020 in Amsterdam en 4 andere datums

FSM staat voor Functional Service Management . Met de FSM-methode kan een organisatie, geheel analoog aan de toepassing van ISM, haar funct…

check_box_outline_blank

Masterclass IT Service Management als Lean aanpak voor betere organisatie en kwaliteit

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

De Masterclass Servicemanagement behandelt het vakgebied 'dienstverlening' vanuit het perspectief van het managementsysteem: "de set samenh…

check_box_outline_blank

De USM-methode, het standaard management systeem voor IT service management en andere dienstverleners

Logo van Inform-IT

De USM-methode is de standaard managementmethode voor serviceorganisaties, ongeacht hun taakgebied. USM wordt beheerd door de Stichting SUR…