E-mailmarketing In-company
Beschrijving
E-mail is nog altijd een effectief marketingmiddel. Volgens onderzoekers Visser en Sikkenga geeft e-mailmarketing zelfs een betere ROI dan SEO, SEA, social media en display ads. Reden te meer dus om e-mail serieus te nemen. Tijdens de training E-mailmarketing ontdek je hoe je e-mail kunt inzetten om herhaalaankopen te stimuleren, loyaliteit te verhogen, klanttevredenheid te meten en customer support te bieden. Ook leer je de belangrijkste do's en don'ts, en zet je een goed converterende e-mail in elkaar.Programma van de training E-mailmarketing
Dag 1 College 1- E-mailmarketing binnen de marketingmix
- Recente ontwikkelingen en cijfers
- Vormen en toepassingsmogelijkheden van e-mailmarketing
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training E-mailmarketing
Dag 1 College 1- E-mailmarketing binnen de marketingmix
- Recente ontwikkelingen en cijfers
- Vormen en toepassingsmogelijkheden van e-mailmarketing
- Een e-mailmarketingstrategie opstellen
- Doelstellingen formuleren
- KPI's voor e-mailmarketing
- E-mailadressen werven (lead generation)
- Concept en creatie: de inhoud van goede e-mails
- Conversieoptimalisatie: converterende e-mails opstellen
- Wet- en regelgeving rond e-mailmarketing: hoe ga ik om met de AVG?
- Database-management
- Doelgroepen en segmentatie
- Testen, analyseren, meten en bijsturen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.