E-mailmarketing In-company

Type product

E-mailmarketing In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

E-mail is nog altijd een effectief marketingmiddel. Volgens onderzoekers Visser en Sikkenga geeft e-mailmarketing zelfs een betere ROI dan SEO, SEA, social media en display ads. Reden te meer dus om e-mail serieus te nemen. Tijdens de training E-mailmarketing ontdek je hoe je e-mail kunt inzetten om herhaalaankopen te stimuleren, loyaliteit te verhogen, klanttevredenheid te meten en customer support te bieden. Ook leer je de belangrijkste do's en don'ts, en zet je een goed converterende e-mail in elkaar. 

Programma van de training E-mailmarketing

Dag 1 College 1
  • E-mailmarketing binnen de marketingmix
  • Recente ontwikkelingen en cijfers
  • Vormen en toepassingsmogelijkheden van e-mailmarketing

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail marketing, E-mail, Crossmedia, E-commerce en Google Analytics.

E-mail is nog altijd een effectief marketingmiddel. Volgens onderzoekers Visser en Sikkenga geeft e-mailmarketing zelfs een betere ROI dan SEO, SEA, social media en display ads. Reden te meer dus om e-mail serieus te nemen. Tijdens de training E-mailmarketing ontdek je hoe je e-mail kunt inzetten om herhaalaankopen te stimuleren, loyaliteit te verhogen, klanttevredenheid te meten en customer support te bieden. Ook leer je de belangrijkste do's en don'ts, en zet je een goed converterende e-mail in elkaar. 

Programma van de training E-mailmarketing

Dag 1 College 1
  • E-mailmarketing binnen de marketingmix
  • Recente ontwikkelingen en cijfers
  • Vormen en toepassingsmogelijkheden van e-mailmarketing
College 2
  • Een e-mailmarketingstrategie opstellen
  • Doelstellingen formuleren
  • KPI's voor e-mailmarketing
  • E-mailadressen werven (lead generation)
Dag 2 College 3
  • Concept en creatie: de inhoud van goede e-mails
  • Conversieoptimalisatie: converterende e-mails opstellen
  • Wet- en regelgeving rond e-mailmarketing: hoe ga ik om met de AVG?
College 4
  • Database-management
  • Doelgroepen en segmentatie
  • Testen, analyseren, meten en bijsturen
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.