Klantgericht e-mailen

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Hendrikx Van der Spek
Opleiderscore: starstarstar_halfstar_borderstar_border 5 Hendrikx Van der Spek heeft een gemiddelde beoordeling van 5 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeWeesp of online
1 feb. 2021
placeWeesp of online
12 mei. 2021

Beschrijving

Een goede e-mail schrijven is moeilijker dan het lijkt. Zeker als de toon zakelijk moet zijn, maar ook klantgericht. Hoe schrijf je nu een goede, zakelijke e-mail in weinig tijd?

Onze e-mailexperts leren u in deze workshop de fijne kneepjes van het vak. Zij geven antwoord op vragen als:

  • Wat maakt een e-mail een goede e-mail?
  • Hoe breng je slecht nieuws op een overtuigende manier?
  • Hoe maak je een standaardmail persoonlijk?

Voor wie?

De training is voor iedereen die regelmatig brieven en e-mails schrijft en zijn kennis wil opfrissen.

Wat leert u?

Tijdens de training leert u hoe lezers e-mails lezen en hoe u uw eigen e-mails daarop aan kunt passen. U krijgt veel direct toepasbare tip…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Een goede e-mail schrijven is moeilijker dan het lijkt. Zeker als de toon zakelijk moet zijn, maar ook klantgericht. Hoe schrijf je nu een goede, zakelijke e-mail in weinig tijd?

Onze e-mailexperts leren u in deze workshop de fijne kneepjes van het vak. Zij geven antwoord op vragen als:

  • Wat maakt een e-mail een goede e-mail?
  • Hoe breng je slecht nieuws op een overtuigende manier?
  • Hoe maak je een standaardmail persoonlijk?

Voor wie?

De training is voor iedereen die regelmatig brieven en e-mails schrijft en zijn kennis wil opfrissen.

Wat leert u?

Tijdens de training leert u hoe lezers e-mails lezen en hoe u uw eigen e-mails daarop aan kunt passen. U krijgt veel direct toepasbare tips. Ook kunt u uw eigen e-mails meenemen en onze e-mailexperts om tips vragen.

Programmaonderdelen:

  • inspelen op de hedendaagse lezer
  • snel scanbare e-mails schrijven
  • de piramidestructuur: direct ter zake komen
  • slecht nieuws brengen
  • moeilijke informatie duidelijk uitleggen
  • pakkende openings- en slotzinnen formuleren
  • standaardmails een persoonlijke toon geven
  • begrijpelijk en aantrekkelijk schrijven

Gratis nazorg

Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt onze trainers altijd benaderen met vragen of bijvoorbeeld een zelfgeschreven tekst ter screening aan hen voorleggen. Gratis. Want nazorg is volgens ons onlosmakelijk verbonden met de training zelf.

Hendrikx Van der Spek geeft trainingen op elk communicatiegebied: tekstschrijven (voor alle media), snellezen, presenteren, framing, argumenteren, gesprekstechniek, notuleren, spelling en grammatica. U kunt kiezen voor in-company, open training, e-learning of ander soort maatwerk. In elke training staan onze kernwaarden voorop:

  • No nonsense: communicatie moet duidelijk, helder en effectief zijn zonder overbodige franje. Zo communiceren we zelf ook.
  • Gedreven en enthousiast: we houden van ons vak en we zijn er goed in. We zijn bevlogen en enthousiast en een tikkeltje eigenwijs. Humor is vaak een verbindende factor.
  • Persoonlijk en betrokken: u staat centraal. We zoeken samen naar de vraag achter uw vraag en naar het passende antwoord. Dat kan bij elke klant anders zijn: maatwerk is standaard. Wij vinden persoonlijke binding met onze klanten belangrijk.
  • Veelzijdigheid en kwaliteit: we leveren kwaliteit, of het nu om trainingen, advies of teksten gaat. We hebben een compleet en veelzijdig pakket en hebben een antwoord op elke communicatievraag.
  • Deskundigheid en kennis: we zijn een kenniscentrum met ruimte voor verdieping en onderzoek. We streven ernaar binnen onze kerngebieden kennis te bundelen en publicaties tot stand te brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Hendrikx Van der Spek, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.