1e lijns helpdeskmedewerker automatisering

Vaardigheden voor beroep 1e lijns helpdeskmedewerker automatisering

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van 1e lijns helpdeskmedewerker automatisering. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

IT vaardighedenRelevantie
Active Directory9 producten, 0 ervaringen, € 775 tot € 3.299
"
Microsoft Windows66 producten, 25 ervaringen, € 8 tot € 4.495
"
Systeemintegratie
"
Windows Client66 producten, 25 ervaringen, € 8 tot € 4.495
"
Windows-Servers24 producten, 0 ervaringen, € 149 tot € 4.495
"
Exchange 201027 producten, 0 ervaringen, € 79 tot € 4.495
"
64Bit59 producten, 13 ervaringen, € 29 tot € 3.995
"
Microsoft Office418 producten, 208 ervaringen, € 0 tot € 5.295
"
Software Distributie116 producten, 14 ervaringen, € 29 tot € 11.995
"
Toon alle (9)
Professionele vaardighedenRelevantie
Energietechnologie
"
Computer Hardware49 producten, 16 ervaringen, € 0 tot € 13.284
"
Service Desk47 producten, 31 ervaringen, € 37 tot € 9.950
"
Helpdesk41 producten, 1 ervaringen, € 99 tot € 2.495
"
Technische Ondersteuning41 producten, 1 ervaringen, € 99 tot € 2.495
"
Foutanalyse31 producten, 1 ervaringen, € 129 tot € 4.990
"
Operationele Systemen120 producten, 425 ervaringen, € 17 tot € 7.150
"
ITIL235 producten, 285 ervaringen, € 295 tot € 6.490
"
Schadepreventie43 producten, 3 ervaringen, € 0 tot € 3.065
"
Workflows20 producten, 0 ervaringen, € 140 tot € 3.750
"
Exception Handling31 producten, 1 ervaringen, € 129 tot € 4.990
"
Kennisbank6 producten, 0 ervaringen, € 18 tot € 1.980
"
Klantenservice55 producten, 622 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Consultancy67 producten, 193 ervaringen, € 0 tot € 12.500
"
Toon alle (14)