Gesprekstechnieken

Type product
Tijdsduur
Trainer
Amber Mangnoesing
Logo van ZoKien
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 ZoKien heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 9 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9
Gemiddeld cijfer voor Gesprekstechnieken
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Moreno Arruzas
Communicatiemedewerker
9
Gesprekstechnieken

"Ik heb de training gesprekstechnieken als zeer positief ervaren. Amber verstaat haar vak als geen ander en laat je goed nadenken over je eigen kwaliteiten en verbeterpunten. Ze is een hele fijne persoonlijkheid waar ik binnen korte tijd veel van geleerd heb. Haar positieve instelling zorgt voor een fijne sfeer waarin je niet bang om jezelf te uiten. Al met al een hele fijne training gehad." - 19-12-2017 13:52

"Ik heb de training gesprekstechnieken als zeer positief ervaren. Amber verstaat haar vak als geen ander en laat je goed nadenken over je eig… alles lezen - 19-12-2017 13:52

Beschrijving

Gesprekstechnieken

Hoe wilt u dat uw gesprek verloopt?

Outbound bellen, inbound bellen of face-to-face gesprekken voeren. Het is prettig als dat vloeiend gaat. Of u nu te maken hebt met bijvoorbeeld een langdradige gesprekspartner, iemand die boos is of een klant die onverwacht voor u staat. Met de juiste kennis en vaardigheden voert u deze gesprekken vol vertrouwen. Wilt u inzicht krijgen in:

  • Wat uw valkuilen zijn?
  • Waar u goed in bent en dit uitdiepen?
  • Hoe u de juiste vragen stelt?
  • Hoe u een gesprek goed afrondt?
  • Hoe u leiding houdt in een gesprek?
  • Hoe u uw non-verbale en verbale communicatie verbetert?
  • Hoe u omgaat met verschillende emoties?
  • Hoe u nog beter klantgericht communi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Gesprekstechnieken

Hoe wilt u dat uw gesprek verloopt?

Outbound bellen, inbound bellen of face-to-face gesprekken voeren. Het is prettig als dat vloeiend gaat. Of u nu te maken hebt met bijvoorbeeld een langdradige gesprekspartner, iemand die boos is of een klant die onverwacht voor u staat. Met de juiste kennis en vaardigheden voert u deze gesprekken vol vertrouwen. Wilt u inzicht krijgen in:

  • Wat uw valkuilen zijn?
  • Waar u goed in bent en dit uitdiepen?
  • Hoe u de juiste vragen stelt?
  • Hoe u een gesprek goed afrondt?
  • Hoe u leiding houdt in een gesprek?
  • Hoe u uw non-verbale en verbale communicatie verbetert?
  • Hoe u omgaat met verschillende emoties?
  • Hoe u nog beter klantgericht communiceert?

Wij leveren graag maatwerk. Daarom bespreken wij voorafgaand aan de training samen met u uw leerdoelen. Samen met een ervaren acteur oefent u rollenspellen, waarbij u uw eigen cases kunt in brengen. U krijgt waardevolle feedback en scherpt uw vaardigheden verder aan. Na een leuke, interactieve training voert u uw gesprekken vloeiend door het toepassen van verschillende gesprekstechnieken.

9
Gemiddeld cijfer voor Gesprekstechnieken
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Moreno Arruzas
Communicatiemedewerker
9
Gesprekstechnieken

"Ik heb de training gesprekstechnieken als zeer positief ervaren. Amber verstaat haar vak als geen ander en laat je goed nadenken over je eigen kwaliteiten en verbeterpunten. Ze is een hele fijne persoonlijkheid waar ik binnen korte tijd veel van geleerd heb. Haar positieve instelling zorgt voor een fijne sfeer waarin je niet bang om jezelf te uiten. Al met al een hele fijne training gehad." - 19-12-2017 13:52

"Ik heb de training gesprekstechnieken als zeer positief ervaren. Amber verstaat haar vak als geen ander en laat je goed nadenken over je eig… alles lezen - 19-12-2017 13:52

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.