Petra Boers
Petra Boers

Petra Boers

Senior trainer-adviseur Communicatie

9,8
Gemiddeld cijfer voor Petra Boers
Gebaseerd op 118 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
van Eijk
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Een erg interessante en informatierijke training, waardoor je op een leuke manier groeit. Ik kan alles oprecht toepassen! De leerles "eerst op emotie, dan op inhoud (als oplossing)" is me erg bijgebleven, zodat de klant zich ook belangrijk voelt bij elke e-mail." - 23-11-2023 10:26

"Een erg interessante en informatierijke training, waardoor je op een leuke manier groeit. Ik kan alles oprecht toepassen! De leerles "eerst … alles lezen - 23-11-2023 10:26

Helder schrijven = helder denken. Schrijven maakt rijker. En: wie schrijft, die blijft! Drie oneliners waar ik sterk in geloof. Hoe zet je de kracht van taal in? Hoe schrijf je creatief, pakkend en glashelder, zodat jij je doel bereikt bij je lezer? Dat leer ik je met veel plezier.

Behalve dat ik ruime ervaring heb als professioneel geschoolde trainer, schrijf ik zelf (prijswinnende!) zakelijke en creatieve teksten. Juist de combinatie van trainen en zelf schrijven zorgt ervoor dat ik honderden gouden tips en slimme trucjes paraat heb - die ik kan afstemmen op jouw specifieke schrijfvragen. Mijn doel: dat jij voortaan met meer plezier, gemak en succes schrijft!

9,8
Gemiddeld cijfer voor Petra Boers
Gebaseerd op 118 ervaringen
starstarstarstarstar
van Eijk
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Een erg interessante en informatierijke training, waardoor je op een leuke manier groeit. Ik kan alles oprecht toepassen! De leerles "eerst op emotie, dan op inhoud (als oplossing)" is me erg bijgebleven, zodat de klant zich ook belangrijk voelt bij elke e-mail." - 23-11-2023 10:26

"Een erg interessante en informatierijke training, waardoor je op een leuke manier groeit. Ik kan alles oprecht toepassen! De leerles "eerst … alles lezen - 23-11-2023 10:26

starstarstarstarstar
Stefanie Pelt
Eigenaar
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Megafijne en inhoudelijke training waardoor het team de communicatie naar de klant beter kan uitvoeren. Er zijn veel praktische tips en voorbeelden meegegeven, ook konden praktijkvoorbeelden gebruikt worden. Hierdoor was het nog makkelijker te implementeren naar onze klanten toe en dat is mega fijn." - 23-11-2023 09:01

"Megafijne en inhoudelijke training waardoor het team de communicatie naar de klant beter kan uitvoeren. Er zijn veel praktische tips en voor… alles lezen - 23-11-2023 09:01

Dank je wel Stefanie, goed om te lezen! Mijn complimenten terug voor het leuke team dat bij jou werkt: stuk voor stuk leergierige, slimme vrouwen met gevoel voor communicatie en taal. Ik ben ervan overtuigd dat ze de tips & tricks direct kunnen toepassen in de praktijk en jullie klanten zo nog beter 'te woord' staan!

- 23-11-2023 09:01
starstarstarstarstar
Latupeirissa
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Petra legde alles op een leuke en fijne manier uit. Ik vond het vooral heel goed dat we onze eigen brieven onder de loep namen, zo leer je echt hoe je jouw eigen manier van schrijven kunt verbeteren." - 20-11-2023 12:00

"Petra legde alles op een leuke en fijne manier uit. Ik vond het vooral heel goed dat we onze eigen brieven onder de loep namen, zo leer je e… alles lezen - 20-11-2023 12:00

Dank je wel voor je mooie review. Succes met toepassen van alle tips in de praktijk. (En vergeet niet jezelf ook complimenten te geven, want je schrijft al erg goed!)

- 20-11-2023 12:00
starstarstarstarstar
Ryad van Geenen
Krediet beheerder
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Een erg leerzame cursus met veel praktijk voorbeelden. De bijbehorende lesmateriaal is te gebruiken als naslag en opfris materiaal. Daarnaast kregen we van de ervaren docent direct toepasbare tips & tricks. De docent had een leuke en interactieve manier van lesgeven. Ik ben erg blij, dat ik voor Alfabeta heb gekozen. Een aanrader." - 14-11-2023 21:18

"Een erg leerzame cursus met veel praktijk voorbeelden. De bijbehorende lesmateriaal is te gebruiken als naslag en opfris materiaal. Daarnaas… alles lezen - 14-11-2023 21:18

Dank je wel Ryad, voor deze mooie review! Ik hoop dat je jouw inzichten goed kunt (blijven) toepassen in de praktijk! Een goede e-mail is net als een goede dj-set: de opbouw is sterk en je brengt door de juiste toon mensen in beweging :-)!

- 14-11-2023 21:18
starstarstarstarstar
A.S. de Keijzer
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Petra heeft mij echt inzichten gegeven tijdens deze training. Ik ga dit direct toepassen in mijn eigen werk. Verder vind ik deze training een aanrader, omdat in loop der jaren veel is veranderd in taal." - 13-11-2023 08:44

"Petra heeft mij echt inzichten gegeven tijdens deze training. Ik ga dit direct toepassen in mijn eigen werk. Verder vind ik deze training ee… alles lezen - 13-11-2023 08:44

Fijn om te lezen dat je de inzichten direct kunt toepassen in jouw praktijk. Ik weet zeker dat je lezers/leden er blij mee zullen zijn. Dank je wel voor je review en veel succes!

- 13-11-2023 08:44
starstarstarstarstar_half
Nicole Samson
Officemanager
9
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Petra heeft een super leuke les gegeven. Niet stoffig of droge tekst, maar heel duidelijk en begrijpelijk. De tips waren heel duidelijk en er was genoeg ruimte voor vragen. De locatie was top en de lunch was zeer goed verzorgd." - 04-07-2023 17:24

"Petra heeft een super leuke les gegeven. Niet stoffig of droge tekst, maar heel duidelijk en begrijpelijk. De tips waren heel duidelijk en e… alles lezen - 04-07-2023 17:24

starstarstarstarstar
Maarten Hartman
Communicatiemedewerker
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Op een speelse maar duidelijke manier veel informatie gedeeld. Veel ruimte om met collega's te sparren. Nieuwe inzichten gekregen. Zeker een nuttige dag. Misschien een idee om dit jaarlijkss te herhalen." - 13-04-2023 13:23

"Op een speelse maar duidelijke manier veel informatie gedeeld. Veel ruimte om met collega's te sparren. Nieuwe inzichten gekregen. Zeker een… alles lezen - 13-04-2023 13:23

starstarstarstarstar
Alting
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Ik vond de cursusdag heel leuk en leerzaam. Persoonlijk denk ik dat het voor iedereen goed is om de dagelijkse gang van communicatie met een andere bril te bekijken. Petra gaf de dag bij ons op de zaak, heldere uitleg en voorbeelden. Een aanrader." - 28-03-2023 11:57

"Ik vond de cursusdag heel leuk en leerzaam. Persoonlijk denk ik dat het voor iedereen goed is om de dagelijkse gang van communicatie met een… alles lezen - 28-03-2023 11:57

starstarstarstarstar
Lian -
Directiesecretaresse
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Ik heb een heel fijne, leerzame en leuke les mogen volgen bij Petra. Ik zou het zeker ook andere kunnen aanraden om een leuke en interessante cursus te volgen bij Alfabeta." - 25-03-2023 15:05

"Ik heb een heel fijne, leerzame en leuke les mogen volgen bij Petra. Ik zou het zeker ook andere kunnen aanraden om een leuke en interessant… alles lezen - 25-03-2023 15:05

starstarstarstarstar
Johan van Nimwegen
Logistics and Purchasing
10
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

"Een goede, duidelijke en absoluut niet saaie training, waardoor de aandacht niet ontsnapt. Op een goede manier in elkaar gezet en in een modern jasje gestoken. Ook de opdrachten in groepsverband waren leuk om te doen. Al met al een vrolijke en leerzame dag." - 09-03-2023 12:35

"Een goede, duidelijke en absoluut niet saaie training, waardoor de aandacht niet ontsnapt. Op een goede manier in elkaar gezet en in een mod… alles lezen - 09-03-2023 12:35

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.