Danielle Bekker
Danielle Bekker

Danielle Bekker

Klant- & marketingstrateeg

10
Gemiddeld cijfer voor Danielle Bekker
Gebaseerd op 3 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Nienke
10
Customer Experience

"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm iedereen aanraden die de CX van hun organisatie wil verbeteren!" - 26-01-2023 07:47

"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm ie… alles lezen - 26-01-2023 07:47

Het raakvlak tussen klant en merk. Dat is waar ik me beweeg. Hoe creeër je met marketing de juiste verwachtingen bij jouw klant, zodat ze enthousiast over je worden. En, hoe zorg je vervolgens dat je die verwachtingen waarmaakt en overtreft, zodat jouw klanten enthousiast blijven. 

10
Gemiddeld cijfer voor Danielle Bekker
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Nienke
10
Customer Experience

"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm iedereen aanraden die de CX van hun organisatie wil verbeteren!" - 26-01-2023 07:47

"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm ie… alles lezen - 26-01-2023 07:47

starstarstarstarstar
Evy Brans
Content Marketeer
10
Customer Experience

"Ik ga niet alleen weg met een beter begrip van wat er allemaal mogelijk is met betrekking tot de klantervaring, maar ook met een heleboel nieuwe ideeën die ik samen met mijn medecursisten heb bedacht!" - 25-01-2023 08:34

"Ik ga niet alleen weg met een beter begrip van wat er allemaal mogelijk is met betrekking tot de klantervaring, maar ook met een heleboel ni… alles lezen - 25-01-2023 08:34

starstarstarstarstar
Nienke van Kassel
Marketing & Communicatie
10
Customer Experience

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input en luisteren naar elkaar. Ik zou de cursus zeker aanraden!" - 09-09-2022 12:49

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interess… alles lezen - 09-09-2022 12:49

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.