Telefoneren in het Duits
Beschrijving
Tijdens onze Training Telefoneren in het Duits gaan wij direct aan de slag met uw woordenschat, het voeren van inkomende telefoongesprekken en gesprekstrainingen. Heeft u moeite om zakelijke gesprekken in het Duits te voeren en uw zakenrelaties goed te verstaan? Het is belangrijk dat u vol zekerheid en vertrouwen kunt Telefoneren in het Duits, de eerste indruk van uw bedrijf is goud waard.
Onze training is geschikt voor receptionisten, telefonisten of werknemers die inkomende telefoongesprekken voeren met uw Duitse relaties.
Inhoud Training Telefoneren in het Duits
Het uitgangspunt van onze Training Telefoneren in het Duits zijn uw dagelijkse werkzaamheden en taalcontacten. In onze lesm…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tijdens onze Training Telefoneren in het Duits gaan wij direct aan de slag met uw woordenschat, het voeren van inkomende telefoongesprekken en gesprekstrainingen. Heeft u moeite om zakelijke gesprekken in het Duits te voeren en uw zakenrelaties goed te verstaan? Het is belangrijk dat u vol zekerheid en vertrouwen kunt Telefoneren in het Duits, de eerste indruk van uw bedrijf is goud waard.
Onze training is geschikt voor receptionisten, telefonisten of werknemers die inkomende telefoongesprekken voeren met uw Duitse relaties.
Inhoud Training Telefoneren in het Duits
Het uitgangspunt van onze Training Telefoneren in het Duits zijn uw dagelijkse werkzaamheden en taalcontacten. In onze lesmethode staat daarom uw eigen inbreng centraal en gaat u aan de slag met eigen cases. Voorafgaand aan de training telefoneren in het Duits bespreken wij duidelijk uw wensen, doelstellingen en ervaringen met de Duitse taal. Tijdens de online module gaat u actief aan de slag met interactieve rollenspellen.
Week 1 – Praktijksessie
In de eerste week van de taaltraining telefoneren in het Duits gaan
wij uitgebreid in op:
- het telefonische alfabet, getallen, data en nuttige zinnen
- inkomende telefoongesprekken en het juist afhandelen van de telefoongesprekken
Week 2 – Online module
In de tweede week gaan wij actief aan de slag om uw inkomende
telefoongesprekken in het Duits te verbeteren. U leert in deze
online module welke elementen belangrijk zijn bij een
telefoongesprek in het Duits, reiken wij u praktische tips aan en
gaat u aan de slag met rollenspellen.
Week 3 – Praktijksessie
In de laatste trainingsdag telefoneren in het Duits besteden wij
aandacht aan gesprekstrainingen en informatieoverdracht. Na
deze laatste trainingsdag kunt u telefoneren in het Duits direct in
uw dagelijkse praktijk toepassen.
Onze drie trainingsdagen nemen een halve dag in beslag qua tijd.
Na de training:
- is uw woordenschat uitgebreid en kent u praktische voorbeeldzinnen
- kunt u doorvragen en inspelen op de situatie
- kunt u een klantgericht telefoongesprek in het zakelijk Duits voeren en deze correct afsluiten
- begrijpt u wat de klant vraagt en kunt u goed doorverbinden
- spreekt u vol zelfvertrouwen een telefoongesprek in het Duits
Telefoneren in het Duits? Open training of incompany
Heeft u specifieke wensen of leerdoelen voor uw organisatie? Dan is onze incompany training telefoneren in het Duits zeer geschikt. De incompany training wordt afgestemd op uw organisatie én de aanwezige taalkennis van uw deelnemers. Samen met onze trainers bepaalt u de inhoud van de training en kunnen bedrijfsspecifieke cases opgenomen worden.
Lexicon Training is de expert in taal- en communicatietrajecten binnen het bedrijfsleven en de overheid. Persoonlijk en op maat. Voor het beste resultaat!
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.