Online | Avond | Training Anti Agressie | Apotheken

Type product
Tijdsduur
Logo van Sunny Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Sunny Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 59 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Online | Avond | Training Anti Agressie | Apotheken
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Farida Musla
apothekersassistente
10
Online | Avond | Training Anti Agressie | Apotheken

"Geweldige training “Omgaan met Agressie” precies aansluitend bij mijn vak als apothekersassistente. Bij ons in de apotheek is het geen schering en inslag dat mensen schreeuwen of ons uitschelden, maar je merkt wel dat mensen veeleisender en dwingender worden. Ik heb hiervoor tijdens de training goede handvaten gekregen. Ik voel me nu minder onzeker, vooral omdat ik deze training heb gevolgd samen met drie collega’s. In een kleine groep was dat heel prettig! Wij weten nu hoe we elkaar moeten helpen bij een ongeduldige of vervelende patiënt. " - 15-04-2020 08:49

"Geweldige training “Omgaan met Agressie” precies aansluitend bij mijn vak als apothekersassistente. Bij ons in de apotheek is het geen scher… alles lezen - 15-04-2020 08:49

Beschrijving

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Ben je werkzaam bij een Apotheek? Dan is deze training iets voor jou! Samen met jouw team maak je kennis met nieuwe gespreksvaardigheden en leer je om gesprekken soepeler te laten verlopen.

Vanuit onze trainingen vernemen wij regelmatig dat apothekers en hun assistenten zich bedreigd voelen of zelfs lichamelijk aangevallen zijn. Men ervaart dat het geweld en de dreiging toeneemt. Soms heeft het te maken met een medicijn dat uit de handel is genomen of met een langere wachttijd. Mensen in de wachtruimte raken oververhit of worden emotioneel. Medewerkers vragen ons vaak hoe zij het beste kunnen omgaan met die emoties en het vervelende gedrag. Voor de apothekers en hun assistenten verzorgen wi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Apotheekpraktijken, Omgaan met Agressie & Emotie, Apothekersassistent, Farmacie / Apotheker en Antibiotica.

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Ben je werkzaam bij een Apotheek? Dan is deze training iets voor jou! Samen met jouw team maak je kennis met nieuwe gespreksvaardigheden en leer je om gesprekken soepeler te laten verlopen.

Vanuit onze trainingen vernemen wij regelmatig dat apothekers en hun assistenten zich bedreigd voelen of zelfs lichamelijk aangevallen zijn. Men ervaart dat het geweld en de dreiging toeneemt. Soms heeft het te maken met een medicijn dat uit de handel is genomen of met een langere wachttijd. Mensen in de wachtruimte raken oververhit of worden emotioneel. Medewerkers vragen ons vaak hoe zij het beste kunnen omgaan met die emoties en het vervelende gedrag. Voor de apothekers en hun assistenten verzorgen wij vaak een korte sessie in de avonduren, in de apotheek, met reële situaties uit de praktijk. Op een datum die voor jullie past.

Onze trainers en acteurs kennen de situaties waarbij jullie het hoofd koel moeten houden. Er is niets zo vervelend als een situatie die je niet in de hand hebt. Leer middels deze training hoe je beter kunt omgaan met lastige klanten. Schrijf je nu in!

Tijdens de aggressietraining gaan we onder begeleiding van de trainer oefenen met een ervaren acteur. Deze acteur en de trainer werken al jarenlang samen. Jij hebt zelf de regie en jij bepaalt wanneer je een time-out wilt. Wij zijn er om jou verder te helpen!

10
Gemiddeld cijfer voor Online | Avond | Training Anti Agressie | Apotheken
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Farida Musla
apothekersassistente
10
Online | Avond | Training Anti Agressie | Apotheken

"Geweldige training “Omgaan met Agressie” precies aansluitend bij mijn vak als apothekersassistente. Bij ons in de apotheek is het geen schering en inslag dat mensen schreeuwen of ons uitschelden, maar je merkt wel dat mensen veeleisender en dwingender worden. Ik heb hiervoor tijdens de training goede handvaten gekregen. Ik voel me nu minder onzeker, vooral omdat ik deze training heb gevolgd samen met drie collega’s. In een kleine groep was dat heel prettig! Wij weten nu hoe we elkaar moeten helpen bij een ongeduldige of vervelende patiënt. " - 15-04-2020 08:49

"Geweldige training “Omgaan met Agressie” precies aansluitend bij mijn vak als apothekersassistente. Bij ons in de apotheek is het geen scher… alles lezen - 15-04-2020 08:49

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.