Excellente Dienstverlening
Beschrijving
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Een excellente dienstverlening en een XL klantvriendelijke benadering door de medewerkers, is van belang voor elk bedrijf en elke organisatie. Wat komt er allemaal kijken bij excellente dienstverlening? Hoe zorg je ervoor dat de medewerkers gemotiveerd zijn en blijven? Hoe gaan zij om met klachten? Hoe hoog is jullie klanttevredenheid nu en waar willen jullie naar toe groeien? Hoe worden de telefoongesprekken en persoonlijke gesprekken gevoerd met jullie klanten? Waar zijn er verbeterpunten mogelijk?
Wij van Sunny Training denken met jullie mee. Wat is jullie goal? En wat gaan we de medewerkers leren? De medewerkers zijn tenslotte het visitekaartje van jullie bedrijf of organisatie en zijn…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Een excellente dienstverlening en een XL klantvriendelijke benadering door de medewerkers, is van belang voor elk bedrijf en elke organisatie. Wat komt er allemaal kijken bij excellente dienstverlening? Hoe zorg je ervoor dat de medewerkers gemotiveerd zijn en blijven? Hoe gaan zij om met klachten? Hoe hoog is jullie klanttevredenheid nu en waar willen jullie naar toe groeien? Hoe worden de telefoongesprekken en persoonlijke gesprekken gevoerd met jullie klanten? Waar zijn er verbeterpunten mogelijk?
Wij van Sunny Training denken met jullie mee. Wat is jullie goal? En wat gaan we de medewerkers leren? De medewerkers zijn tenslotte het visitekaartje van jullie bedrijf of organisatie en zijn daarmee heel belangrijk.
We merken dat medewerkers vaak zoekende zijn naar het handig en professioneel omgaan met weerstand in gesprekken. Hoe zorg je ervoor dat het gesprek de goede kant opgaat? Hoe ga je om met klanten die geen 'nee' willen horen, ongeduldig zijn en veeleisend? Hoe zorg je ervoor dat je gesprekken kort en bondig blijven maar toch heel vriendelijk en optimistisch? Hoe krijgen jullie goede reviews over jullie klanttevredenheid?
De groepen medewerkers die wij hierop trainen zijn heel divers. Het zijn medewerkers van een callcenter, of een verzekeraar, een notariskantoor of een zorginstelling. Maar ook medewerkers van een gemeente die veel contact hebben met inwoners; zoals de afdeling Burgerzaken of WMO, Vergunningen en Bouwzaken... allemaal hebben zij de klant voor ogen en doen zij hun best om die zo optimaal mogelijk te bedienen.
En juist daarom vinden wij het zo leuk om jullie medewerkers verder te helpen groeien in hun skills en hen nog efficiëntere communicatie bij te brengen. Met als doel: hogere klanttevredenheid én blijere medewerkers!
Vraag gerust om meer informatie. We zijn er voor jullie.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.