Masterclass Marketingplan (SRM B) - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 14 mrt. 2025 tot 28 mrt. 2025Toon rooster event 14 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 28 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 14 mrt. 2025 tot 28 mrt. 2025Toon rooster event 14 maart 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 28 maart 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 14 mrt. 2025 tot 28 mrt. 2025Toon rooster event 14 maart 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 28 maart 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 14 mrt. 2025 tot 28 mrt. 2025Toon rooster event 14 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 28 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 14 mrt. 2025 tot 28 mrt. 2025Toon rooster event 14 maart 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 28 maart 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
Beschrijving
Ben jij verantwoordelijk voor de marketing binnen je organisatie en moet je aan de slag met het maken van een marketingplan? Dan is deze Masterclass geschikt voor jou. Jij bent bijvoorbeeld werkzaa...
Je werkt als marketeer en wilt een manier vinden om een goed marketingplan te schrijven. De Masterclass Marketingplan (SRM B) geeft je de handvatten die je nodig hebt. Je leert de markt uitvoerig te analyseren en daarbij je doelgroep te identificeren. Zo weet jij welke marketingmiddelen je effectief kunt inzetten om je doelen te behalen, waarbij je ook het budget niet uit het oog verliest.
Onder begeleiding van een zeer ervaren docent die jarenlang op directieniveau heeft geacteerd ga jij aan d…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben jij verantwoordelijk voor de marketing binnen je organisatie en moet je aan de slag met het maken van een marketingplan? Dan is deze Masterclass geschikt voor jou. Jij bent bijvoorbeeld werkzaa...
Je werkt als marketeer en wilt een manier vinden om een goed marketingplan te schrijven. De Masterclass Marketingplan (SRM B) geeft je de handvatten die je nodig hebt. Je leert de markt uitvoerig te analyseren en daarbij je doelgroep te identificeren. Zo weet jij welke marketingmiddelen je effectief kunt inzetten om je doelen te behalen, waarbij je ook het budget niet uit het oog verliest.
Onder begeleiding van een zeer ervaren docent die jarenlang op directieniveau heeft geacteerd ga jij aan de slag met jouw plan. De Masterclass is een combinatie van theorie (kennen); er gezamenlijk over spreken (begrijpen) en vervolgens gebruiken in jouw plan (toepassen). Je wordt uitgedaagd om geen genoegen te nemen met wat je in eerste instantie constateert. Integendeel. In 2 dagen leer je de uitdaging en de complexiteit van jouw organisatie beter te doorgronden. En wie het beter begrijpt, kan met betere oplossingen komen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Marketingplan (SRM B)
o Visie, missie en strategie
o SWOT-, markt- en concurrentieanalyse
o Doelstellingen
o Doelgroepidentificatie
o Organisatiestrategie en marketing
o Van strategie naar marketingplanning
o Marketingmiddelen en budget
o Meetbare KPI's, monitoring en bijstelling
o Rapportage en communicatie
2 dagen
Trainingen
SRM-BMCMKTP|Masterclass Marketingplan (SRM B)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.