Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C) - Dag

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C) - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
10 sep. 2024 tot 24 sep. 2024
placeEindhoven
10 sep. 2024 tot 24 sep. 2024
placeRotterdam
10 sep. 2024 tot 24 sep. 2024
placeUtrecht
10 sep. 2024 tot 24 sep. 2024
placeZwolle
10 sep. 2024 tot 24 sep. 2024
placeAmsterdam
12 mrt. 2025 tot 26 mrt. 2025
placeEindhoven
12 mrt. 2025 tot 26 mrt. 2025
placeRotterdam
12 mrt. 2025 tot 26 mrt. 2025
placeUtrecht
12 mrt. 2025 tot 26 mrt. 2025
placeZwolle
12 mrt. 2025 tot 26 mrt. 2025

Beschrijving

Deze Masterclass is geschikt voor iedere marketeer op (gedeeltelijk) strategisch niveau die wegwijs wil worden in een wereld van robots, algoritmes en slimme toepassingen die ons leven veranderen e...

Met deze Masterclass nemen we je mee in de wereld van moderne marketingtechnieken. Je leert om datawarehousing en Business Intelligence te implementeren in je marketingstrategie om je concurrentie voor te blijven. Je gaat je verdiepen in de customer journey en KPI’s. Je ontdekt hoe je met datagestuurde inzichten je klanten beter kunt begrijpen en leert hoe je erop moet acteren. Ook dashboarding en datavisualisatie komen aan bod, zodat je de kracht van data kunt ontsluiten en betere beslissingen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, ChatGPT, Google Analytics, Marketingstrategie en Database Marketing.

Deze Masterclass is geschikt voor iedere marketeer op (gedeeltelijk) strategisch niveau die wegwijs wil worden in een wereld van robots, algoritmes en slimme toepassingen die ons leven veranderen e...

Met deze Masterclass nemen we je mee in de wereld van moderne marketingtechnieken. Je leert om datawarehousing en Business Intelligence te implementeren in je marketingstrategie om je concurrentie voor te blijven. Je gaat je verdiepen in de customer journey en KPI’s. Je ontdekt hoe je met datagestuurde inzichten je klanten beter kunt begrijpen en leert hoe je erop moet acteren. Ook dashboarding en datavisualisatie komen aan bod, zodat je de kracht van data kunt ontsluiten en betere beslissingen kunt nemen voor je organisatie.

Tijdens de Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C) duik je samen met een ervaren trainer en je medestudenten in alle relevante thema’s op het vlak van BI, AI en algoritmen. Je leert om te gaan met de beschikbare marketingtools in data en tech, zoals ChatGPT, en je leert wat deze ontwikkelingen kunnen betekenen voor jouw marketingstrategie en organisatie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C)

o Update trends in data, tech, online, AI, GPT
o Social media, platformen en community's
o Business Intelligence, management data & datawarehousing
o Customer Journey en Marketing KPI's
o Artificial Intelligence, algoritmen en bias
o (Generatieve) AI, marketing en contentcreatie
o Strategische AI Marketing Canvas
o Dashboarding en datavisualisatie

2 dagen

Trainingen

SRM-CMCDAIMKT|Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.