Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) - Dag

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
placeAmsterdam
30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026
Toon rooster
event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam
event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam
event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam
placeEindhoven
30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026
Toon rooster
event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven
event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven
event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven
placeRotterdam
30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026
Toon rooster
event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam
event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam
event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026
Toon rooster
event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Utrecht
event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht
event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026
Toon rooster
event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Zwolle
event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle
event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle
Beschrijving

Je bent marketingprofessional, -manager of -adviseur en je wilt je kennis op het gebied van CRM sterk verdiepen.

Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het niveau voor medior e...

Om een product te verkopen, is het essentieel dat je de klant weet te raken én hoog scoort op het gebied van klanttevredenheid (NPS). Tijdens de Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) ga je aan de slag met de customer lifecycle analyse en verschillende CRM-uitdagingen, zodat je goed leert inspelen op de wensen van jouw klanten. Door een CRM-strategie op te bouwen en om te leren gaan met databronnen, kun je na afronding van deze Masterclass gemakkelijker jouw doelgroep in kaart brengen en inspelen o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je bent marketingprofessional, -manager of -adviseur en je wilt je kennis op het gebied van CRM sterk verdiepen.

Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het niveau voor medior e...

Om een product te verkopen, is het essentieel dat je de klant weet te raken én hoog scoort op het gebied van klanttevredenheid (NPS). Tijdens de Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) ga je aan de slag met de customer lifecycle analyse en verschillende CRM-uitdagingen, zodat je goed leert inspelen op de wensen van jouw klanten. Door een CRM-strategie op te bouwen en om te leren gaan met databronnen, kun je na afronding van deze Masterclass gemakkelijker jouw doelgroep in kaart brengen en inspelen op de behoeften van deze doelgroep.

Na afloop ontvang je het officiële certificaat ‘Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)’ van onze businesspartner SRM.

Tijdens deze 3-daagse Masterclass leer je op een tactische manier naar je klanten te kijken. Je ontdekt wat je van het gedrag van de klant kunt leren en hoe je deze informatie kunt toepassen om de resultaten van je organisatie te verbeteren. Je gaat in de lessen aan de slag met verschillende analyses en het uitwerken van een CRM-strategie. Je leert hoe je marketingprocessen kunt automatiseren en hoe je hierbij op een effectieve manier databronnen kunt gebruiken. Daarnaast verdiep je je in het uitvoeren van processen in tijden van verandering en komen de juridische aspecten van klantonderzoek aan bod.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)

o Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
o Analyse en CRM-uitdaging
o Van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
o Marketing automation
o Customer databronnen en datamanagement
o Verandermanagement en plateauplanning
o Kritische succesfactoren
o Juridische aspecten

3 dagen

Trainingen

SRM-CMCCRML|Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.