Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) - Dag
placeAmsterdam 30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 30 jan. 2026 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle |
Je bent marketingprofessional, -manager of -adviseur en je wilt je kennis op het gebied van CRM sterk verdiepen.
Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het niveau voor medior e...
Om een product te verkopen, is het essentieel dat je de klant weet te raken én hoog scoort op het gebied van klanttevredenheid (NPS). Tijdens de Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) ga je aan de slag met de customer lifecycle analyse en verschillende CRM-uitdagingen, zodat je goed leert inspelen op de wensen van jouw klanten. Door een CRM-strategie op te bouwen en om te leren gaan met databronnen, kun je na afronding van deze Masterclass gemakkelijker jouw doelgroep in kaart brengen en inspelen o…
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent marketingprofessional, -manager of -adviseur en je wilt
je kennis op het gebied van CRM sterk verdiepen.
Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het
niveau voor medior e...
Om een product te verkopen, is het essentieel dat je de klant weet te raken én hoog scoort op het gebied van klanttevredenheid (NPS). Tijdens de Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) ga je aan de slag met de customer lifecycle analyse en verschillende CRM-uitdagingen, zodat je goed leert inspelen op de wensen van jouw klanten. Door een CRM-strategie op te bouwen en om te leren gaan met databronnen, kun je na afronding van deze Masterclass gemakkelijker jouw doelgroep in kaart brengen en inspelen op de behoeften van deze doelgroep.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat ‘Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)’ van onze businesspartner SRM.
Tijdens deze 3-daagse Masterclass leer je op een tactische manier naar je klanten te kijken. Je ontdekt wat je van het gedrag van de klant kunt leren en hoe je deze informatie kunt toepassen om de resultaten van je organisatie te verbeteren. Je gaat in de lessen aan de slag met verschillende analyses en het uitwerken van een CRM-strategie. Je leert hoe je marketingprocessen kunt automatiseren en hoe je hierbij op een effectieve manier databronnen kunt gebruiken. Daarnaast verdiep je je in het uitvoeren van processen in tijden van verandering en komen de juridische aspecten van klantonderzoek aan bod.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)
o Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
o Analyse en CRM-uitdaging
o Van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
o Marketing automation
o Customer databronnen en datamanagement
o Verandermanagement en plateauplanning
o Kritische succesfactoren
o Juridische aspecten
3 dagen
Trainingen
SRM-CMCCRML|Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)
Brand Owner
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

