Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management
Beschrijving
Ben je op zoek naar een eigentijdse, strategische manier om je bestand met klanten en relaties te beheren? En wil je daarbij niet kiezen voor allerlei los van elkaar staande kunstjes maar voor een geïntegreerde benadering? Dan kom je met de compacte maar complete cursus Customer Relationship Management vast een heel stuk verder.
De e-learning 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie' legt eerst uit waar het betrekkelijk nieuwe verschijnsel CRM voor staat, en welke facetten voor jouw strategie van klantenbinging het meest van belang zijn, met bijzondere aandacht voor 'Customer Intimacy'. Om CRM te kunnen plaatsen is het nodig iets van de geschiedenis ervan te weten. Vervolgens komen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben je op zoek naar een eigentijdse, strategische manier om je bestand met klanten en relaties te beheren? En wil je daarbij niet kiezen voor allerlei los van elkaar staande kunstjes maar voor een geïntegreerde benadering? Dan kom je met de compacte maar complete cursus Customer Relationship Management vast een heel stuk verder.
De e-learning 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie' legt eerst uit waar het betrekkelijk nieuwe verschijnsel CRM voor staat, en welke facetten voor jouw strategie van klantenbinging het meest van belang zijn, met bijzondere aandacht voor 'Customer Intimacy'. Om CRM te kunnen plaatsen is het nodig iets van de geschiedenis ervan te weten. Vervolgens komen in een uitgebreid onderdeel de programma's en technieken van CRM aan bod; je wordt onder meer vertrouwd gemaakt met 'CLV' en 'FSP' als methoden waarmee informatie over klanten verkregen en verwerkt kan worden en je leert op basis van berekeningen opbrengsten te voorspellen. Ook maak je kennis met begrippen als 'CDI' en 'SFA', programma's die ervoor zorgen dat de verzamelde data goed worden verwerkt. Natuurlijk komt bij het verzamelen en verwerken van persoonlijke gegevens de kwestie van de privacy ter sprake aan de hand van de 'opt-in/opt-out'-principes voor 'Permission Marketing'. Afzonderlijk worden naast de pluspunten ook de zwakke kanten van CRM-strategie besproken.
Duur
De e-learning 'Krachtige klantenbinding volgens CRM-strategie' duurt ongeveer 45 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 2,5 week.
Doelgroep
Deze e-learning is geschikt voor iedereen die zijn klantenbeheer op een eigentijdse manier wil opzetten. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Relaties bouwen en netwerken, Analyseren, Onderzoeken, Plannen en organiseren, Ondernemende en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.
Werkplekleren
Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.
Lesmaterialen
De cursus 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management' bestaat uit:
- VideoCollege
- E-Book
- Oefenbladen
- Controlebladen
- Samenvatting
Toetsing
De cursus 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.
Certificaat
Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.
De garanties van Icademy
- De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
- Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
- Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
- Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
- Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.
Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.
Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.