Microsoft Dynamics 365 (CRM) Bootcamp
Beschrijving
In 1 dag 25 jaar CRM ervaring om (zelf) meer uit Dynamics 365 (CRM) te halen.
Onderwerpen:
# CRM succes factoren;
- Doel: wat is het doel wat met CRM behaald dient te worden, wat zijn de KPI's
- Middel: Hoe wordt CRM gebruikt, hoe is CRM ingericht, met welke systemen is CRM geintegreerd
- Mensen: Dit is de belangrijkste succes factor! Hebben de gebruikers voldoende CRM kennis, is er een CRM team
# De kracht van CRM
- Gegevens beheren; informatie centraal vastleggen en eenvoudig kunnen delen
- Processen ondersteunen; voor Verkoop, Marketing, Service
- Rapportage: krachtige dashboard functionaliteit
# De CRM Quick Scan
- Hoe wordt CRM nu gebruikt
- Wat is het gewenste CRM resultaat
- Act…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In 1 dag 25 jaar CRM ervaring om (zelf) meer uit Dynamics 365 (CRM) te halen.
Onderwerpen:
# CRM succes factoren;
- Doel: wat is het doel wat met CRM behaald dient te worden, wat zijn de KPI's
- Middel: Hoe wordt CRM gebruikt, hoe is CRM ingericht, met welke systemen is CRM geintegreerd
- Mensen: Dit is de belangrijkste succes factor! Hebben de gebruikers voldoende CRM kennis, is er een CRM team
# De kracht van CRM
- Gegevens beheren; informatie centraal vastleggen en eenvoudig kunnen delen
- Processen ondersteunen; voor Verkoop, Marketing, Service
- Rapportage: krachtige dashboard functionaliteit
# De CRM Quick Scan
- Hoe wordt CRM nu gebruikt
- Wat is het gewenste CRM resultaat
- Actieplan voor het realiseren van de gewenste situatie
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.