Masterclass Contentstrategie (SRM C) - Virtual Classroom

Masterclass Contentstrategie (SRM C) - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Je bent werkzaam als marketingprofessional of -manager en je wilt meer leren over het ontwikkelen van een brede contentstrategie waarin alle kanalen en doelgroepen vertegenwoordigd zijn.

Deze Mast...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Je bent werkzaam als marketingprofessional of -manager en je wilt meer leren over het ontwikkelen van een brede contentstrategie waarin alle kanalen en doelgroepen vertegenwoordigd zijn.

Deze Mast...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Organisaties kunnen tegenwoordig kiezen uit tientallen kanalen en oneindig veel soorten content. Maar welke content wil jouw doelgroep graag zien? En hoe maak je de juiste keuze, voor de juiste content, op het juiste moment? Daarvoor heb je een doordachte en meetbare contentstrategie nodig. Tijdens de Masterclass Contentstrategie (SRM C) krijg je strategische én praktische handvatten voor het maken, verspreiden en evalueren van content.

Tijdens deze Masterclass laat de trainer stap voor stap zien hoe je een effectieve contentstrategie opstelt. Hierin wordt je duidelijk hoe je je doelgroep op het juiste moment kunt raken met een boodschap die voor hen relevant is. Je gaat aan de slag met de contentstrategiepiramide en je leert KPI’s te gebruiken om in kaart te brengen of je de gewenste resultaten behaalt met jouw content. Tot slot leer je analyseren en evalueren.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Contentstrategie (SRM C)

o Aansluiten contentstrategie op marketingstrategie
o Meetbare doelstellingen
o Doelgroepen en persona's
o Kiezen van content
o Contentstrategiepiramide
o KPI's voor content
o Contentkalender en planning
o Analyse en evaluatie

2 dagen

Trainingen

SRM-CMCCS|Masterclass Contentstrategie (SRM C)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.