Masterclass Contentstrategie (SRM C) - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Je bent werkzaam als marketingprofessional of -manager en je wilt meer leren over het ontwikkelen van een brede contentstrategie waarin alle kanalen en doelgroepen vertegenwoordigd zijn.
Deze Mast...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent werkzaam als marketingprofessional of -manager en je
wilt meer leren over het ontwikkelen van een brede contentstrategie
waarin alle kanalen en doelgroepen vertegenwoordigd zijn.
Deze Mast...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Organisaties kunnen tegenwoordig kiezen uit tientallen kanalen en
oneindig veel soorten content. Maar welke content wil jouw
doelgroep graag zien? En hoe maak je de juiste keuze, voor de
juiste content, op het juiste moment? Daarvoor heb je een
doordachte en meetbare contentstrategie nodig. Tijdens de
Masterclass Contentstrategie (SRM C) krijg je strategische én
praktische handvatten voor het maken, verspreiden en evalueren van
content.
Tijdens deze Masterclass laat de trainer stap voor stap zien hoe je een effectieve contentstrategie opstelt. Hierin wordt je duidelijk hoe je je doelgroep op het juiste moment kunt raken met een boodschap die voor hen relevant is. Je gaat aan de slag met de contentstrategiepiramide en je leert KPI’s te gebruiken om in kaart te brengen of je de gewenste resultaten behaalt met jouw content. Tot slot leer je analyseren en evalueren.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Contentstrategie (SRM C)
o Aansluiten contentstrategie op marketingstrategie
o Meetbare doelstellingen
o Doelgroepen en persona's
o Kiezen van content
o Contentstrategiepiramide
o KPI's voor content
o Contentkalender en planning
o Analyse en evaluatie
2 dagen
Trainingen
SRM-CMCCS|Masterclass Contentstrategie (SRM C)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.